Je kiest wel de wedstrijden uit idd..quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef abdalfawaz het volgende:
GVD, tweede wedstrijd die ik zie dit WK., Frankrijk - Uruguay: één groot drama en nu dit...
Die rode kaart telt gewoon als twee kaarten hoor!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:00 schreef Swomp het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er al uitgedeeld ??
1x rood dus in totaal 3 kaarten !
Verder nog een paar ???
Ik heb er 6 nodig voor m'n poule die ik nu al nooit meer kan winnen
Zijn wel de 2 minste wedstrijden, maar de rest was ook niet spectaculair.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef abdalfawaz het volgende:
GVD, tweede wedstrijd die ik zie dit WK., Frankrijk - Uruguay: één groot drama en nu dit...
Dit is zijn manier van protesteren omdat het zo'n saaie wedstrijd is. Misschien wil die fan wel zelfmoord plegen...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een baas heBeter zetten ze de camera op hem, stukken vermakelijker dan de wedstrijd.
Nee bij die fok! poule toch niet ofwel ?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die rode kaart telt gewoon als twee kaarten hoor!
Verder is er nog 1 andere kaart uitgedeeld.... 3 kaarten dus!
Nee, een vreselijke westrijd, hartstikke saai.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef Thermo18 het volgende:
Schakel net in, gelukkig nog 0-0 (goed voor m'n poule)
Beetje redelijke wedstrijd? Voor wie zijn de kansen?
Saai, niemand durft, rood voor Algerije, leukste is momenteel de supporter die in zendmast is geklommenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef Thermo18 het volgende:
Schakel net in, gelukkig nog 0-0 (goed voor m'n poule)
Beetje redelijke wedstrijd? Voor wie zijn de kansen?
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee bij die fok! poule toch niet ofwel ?
quote:Het totaal aantal kaarten wordt bepaald door het aantal kaarten dat daadwerkelijk getrokken is. Tweemaal geel, oftewel rood, zal daarom tellen als drie kaarten.
hij is scheelquote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef rickyszz het volgende:
Durft de scheids hem niet aan te kijk en ofso![]()
![]()
[ afbeelding ]
Lijkt op Miguel Prado uit Dexterquote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef rickyszz het volgende:
Durft de scheids hem niet aan te kijk en ofso![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jan Roelfsquote:Op zondag 13 juni 2010 15:04 schreef Pinterman het volgende:
Wie is de NOS commentator? Waarom duurt het een halve minuut voor die vent zich bedenkt dat dit zijn tweede gele kaart was?
Het is ook op 1700 meter he, helpt ook niet echtquote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef tochweerhenk het volgende:
Is echt iets mis met die bal, gister ook al
Het zijn (veelal) geen berbers.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:06 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Mooi, eindelijk een goal, schop die berbers het veld af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |