Je kiest wel de wedstrijden uit idd..quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef abdalfawaz het volgende:
GVD, tweede wedstrijd die ik zie dit WK., Frankrijk - Uruguay: één groot drama en nu dit...
Die rode kaart telt gewoon als twee kaarten hoor!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:00 schreef Swomp het volgende:
Hoeveel kaarten zijn er al uitgedeeld ??
1x rood dus in totaal 3 kaarten !
Verder nog een paar ???
Ik heb er 6 nodig voor m'n poule die ik nu al nooit meer kan winnen
Zijn wel de 2 minste wedstrijden, maar de rest was ook niet spectaculair.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef abdalfawaz het volgende:
GVD, tweede wedstrijd die ik zie dit WK., Frankrijk - Uruguay: één groot drama en nu dit...
Dit is zijn manier van protesteren omdat het zo'n saaie wedstrijd is. Misschien wil die fan wel zelfmoord plegen...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef alors het volgende:
[..]
Wat een baas heBeter zetten ze de camera op hem, stukken vermakelijker dan de wedstrijd.
Nee bij die fok! poule toch niet ofwel ?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:01 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Die rode kaart telt gewoon als twee kaarten hoor!
Verder is er nog 1 andere kaart uitgedeeld.... 3 kaarten dus!
Nee, een vreselijke westrijd, hartstikke saai.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef Thermo18 het volgende:
Schakel net in, gelukkig nog 0-0 (goed voor m'n poule)
Beetje redelijke wedstrijd? Voor wie zijn de kansen?
Saai, niemand durft, rood voor Algerije, leukste is momenteel de supporter die in zendmast is geklommenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef Thermo18 het volgende:
Schakel net in, gelukkig nog 0-0 (goed voor m'n poule)
Beetje redelijke wedstrijd? Voor wie zijn de kansen?
quote:Op zondag 13 juni 2010 15:02 schreef Swomp het volgende:
[..]
Nee bij die fok! poule toch niet ofwel ?
quote:Het totaal aantal kaarten wordt bepaald door het aantal kaarten dat daadwerkelijk getrokken is. Tweemaal geel, oftewel rood, zal daarom tellen als drie kaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |