Dat heb ik ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:03 schreef Stiggie het volgende:
Irritant dat ik geen spaans versta.
Ik denk dat het ook niet eens mag om in die gevangenis te filmen. Maarja, er worden daarzo wel meer dingen gedaan wat niet toegestaan is denk ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:39 schreef johan555 het volgende:
Nou ik weet niet of dit nou wel zo normaal is hoor
Ze lopen iemand te filmen die in principe alleen nog maar verdachte is .
Ondanks het feit dat een bekentenis heeft afgelegd is hij in principe nog niet schuldig bevonden .
Of hij schuldig is daar gaat de rechtbank over .
Hoe het in die landen is weet ik niet maar gevangen hebben ook rechten dacht ik .
Dit media circus zou nog weleens een staartje kunnen krijgen hoe erg het allemaal ook is wat hij gedaan heeft .
Joran heeft de wereld 5 jaar voor de gek gehouden. Laat hem nou maar eens lekker voor lul staan een jaar of 35 voor de wereld.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:39 schreef johan555 het volgende:
Ondanks het feit dat hij een bekentenis heeft afgelegd is hij in principe nog niet schuldig bevonden .
Hoe het in die landen is weet ik niet maar gevangen hebben ook rechten dacht ik .
Dit media circus zou nog weleens een staartje kunnen krijgen hoe erg het allemaal ook is wat hij gedaan heeft .
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:39 schreef johan555 het volgende:
Ondanks het feit dat hij een bekentenis heeft afgelegd is hij in principe nog niet schuldig bevonden .
Wat is dat nou weer voor opmerkingquote:Op zondag 13 juni 2010 19:42 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Joran heeft de wereld 5 jaar voor de gek gehouden. Laat hem nou maar eens lekker voor lul staan een jaar of 35 voor de wereld.
Totaal geen medelijden met dat christelijk gereformeerde binnenbroekse rukkertje.
gok van niet...quote:Op zondag 13 juni 2010 19:47 schreef matthijst het volgende:
Hij heeft nog steeds zo'n arrogant bijna lachje om z'n bek staan... Volgens mij vindt ie t prachtig dat ie overal gefilmd wordt, de psycho...
Je ziet toch wat ik quote, en ik geef daarop als reactie iets in de zin dat ie van mij mag rotten.quote:
Ja, alleen in zijn cel zal wel een beetje saai worden. Ik heb liever wat camera's op de binnenplaats.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou het leuk vinden als ze zijn cel volhangen met camera's en mics. Dat je dan 24 uur per dag kan kijken hoe het hem vergaat. Soort van Big Brother.
Ik ben voor.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik zou het leuk vinden als ze zijn cel volhangen met camera's en mics. Dat je dan 24 uur per dag kan kijken hoe het hem vergaat. Soort van Big Brother.
ach na een half jaar kijken zal t ook wel saai worden, alleen als ie voor de eerste keer anaal genomen wordt, dat kan nog wel leuk zijn als dat opgenomen kan wordenquote:Op zondag 13 juni 2010 19:51 schreef fiooon het volgende:
[..]
Ja, alleen in zijn cel zal wel een beetje saai worden. Ik heb liever wat camera's op de binnenplaats.
Een sneue reactie, ja. Eerst is het een belhamel die de hele wereld jaren voor de gek heeft gehouden en daarna mag die rukkende grefo wel jaren de cel in.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:49 schreef peesmaker het volgende:
[..]
Je ziet toch wat ik quote, en ik geef daarop als reactie iets in de zin dat ie van mij mag rotten.
Volgens mij ben je beter af dood daar.
Maar ik verwacht niet dat jij dat snapt, dus laat maar.
Zoals ik al zei, laat maar. Je snapt het toch niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een sneue reactie, ja. Eerst is het een belhamel die de hele wereld jaren voor de gek heeft gehouden en daarna mag die rukkende grefo wel jaren de cel in.
Doe normaal man.
Ja en dat we Joran dan opdrachten kunnen geven, zoals iemand aanvallen of zelfmoord plegen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
quote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef Verburg_K het volgende:
[..]
ach na een half jaar kijken zal t ook wel saai worden, alleen als ie voor de eerste keer anaal genomen wordt, dat kan nog wel leuk zijn als dat opgenomen kan worden
ben je mal , der zal best een maatje zijn die een prop kleding in zijn mond wil houden tot het klaar is.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:56 schreef fiooon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dat zal ook wel een aardig kabaal opleveren in het cellencomplex.
Je kan overal wel skeptisch op reageren maar wat had jij dan in gedachte? Joran vergeven?quote:Op zondag 13 juni 2010 19:53 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Een sneue reactie, ja. Eerst is het een belhamel die de hele wereld jaren voor de gek heeft gehouden en daarna mag die rukkende grefo wel jaren de cel in.
Doe normaal man.
De reactie was gewoon sneu. Je wenst iemand niet zo'n hel toe, zeker niet iemand die nog niet veroordeeld is. Ik word gewoon misselijk van al die reacties hier die Joran de meest mensonterende omstandigheden toewensen. Om te kotsen.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:58 schreef fiooon het volgende:
[..]
Je kan overal wel skeptisch op reageren maar wat had jij dan in gedachte? Joran vergeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |