Eerlijk gezegd denk ik het niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:55 schreef fiooon het volgende:
[..]
Maar hij zal toch ook wel dagelijks naar de binnenplaats gaan waar hij kan genieten van de buitenlucht en wellicht lekker kan ravotten met alle andere gevangenen?
Even een keer extra checken of de deuren wel op slot zitten enzoquote:Op zondag 13 juni 2010 18:26 schreef MidnightB00m het volgende:
[..]
Haha ja, ik werd stiekem even bang 's avonds door dit soort zaakjes
Thnx voor het filmpje. Berg_Geit.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:35 schreef Razor21 het volgende:
Ziet er vrij heftig uit die cel wat ranzig die gootsteen
Het waren een beetje de basisvragen, gewoon officieel. Zijn naam werd genoemd, dat moet hij dan bevestigen. Plaats werd genoemd, wat hij voor een werk deed, waar hij woont en waar hij was. Of ie ergens last van heeft. meer was het niet echt.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:03 schreef Stiggie het volgende:
Irritant dat ik geen spaans versta. Ben wel benieuwd wat er wordt gezegd
Eerst dacht ik OMG ze filmen zelfs zijn scanopnames!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:42 schreef Felixa het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar ik moet zo hard lachen om dat filmpje in de gevangenis!![]()
Ze filmen echt gewoon alles daar!
ga hier niet over beginnen , maar die twee broers die net als in het peru verhaal als taxi speelde zijn niet onschuldig !!!, als je onschuldig bent ga je niet eerst een verhaal vertellen over afzetten natalee bij hotel ,quote:Op zondag 13 juni 2010 17:44 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Haha, nee man, Daarbij, die twee hadden niks gedaan. Had Joran verzonnen voor een alibi. Dompig heeft ontslag genomen(lees moeten nemen) omdat ie zich verzette tegen de tegenwerkende houding van de FBI. En ik wil je ook nog best vertellen dat juist de twee zoontjes van Jug Twitty op Aruba waren ten tijden van Natalee's verblijf. Dus. .
Wat wordt er vanaf 4:10 eigenlijk gezegd?quote:Op zondag 13 juni 2010 18:35 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ziet er vrij heftig uit die cel wat ranzig die gootsteen
Volgens mij geen andere kleren.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Wat wordt er vanaf 4:10 eigenlijk gezegd?
Hij heeft trouwens andere kleren aan!
Ze vragen waar hij woont. Geen vaste woonplaats, zegt Joran. En vervolgens dat hij hoofdpijn heeft.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:11 schreef Ladidadida het volgende:
Wat wordt er vanaf 4:10 eigenlijk gezegd?
Hij heeft trouwens andere kleren aan!
er sta niets vast mensen , maar joran had wel een eigen huisje in de tuin he, en toen joran zei dat ze met natalee ( j2k) daar om 1:50 eerst naartoe gingen , brak er ruzie uit tussen de kalpoe's en joran.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:23 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Dus eerst sterft ze op een hotelkamer, en daarna gooien ze haar van een balkon af? Okee? Makes scense..
Normaal, nee.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:23 schreef _Joy_ het volgende:
Toch niet normaal dat ze dit opnemen & uitzenden
Idd niet normaal!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 19:23 schreef _Joy_ het volgende:
Toch niet normaal dat ze dit opnemen & uitzenden
bewijs op na 5 jaar, beetje nadenken. is tropische omstandigheden mogen ze al van geluk spreken dat er botten zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 18:24 schreef MidnightB00m het volgende:
Trouwens:wat als ze het lichaam van Natalee vinden en er valt nog onderzoek naar te doen, maar er zit geen bewijs op van Joran? En bijvoorbeeld wel van andere ex-verdachte(n)?) Kan hij dan op medeplichtigheid veroordeeld worden?
Koekoek, welkom Joran. Meneer de huurmoordenaar lijkt al een beetje opgewonden te worden. Die gaat het vanavond heel romantisch maken voor Joran. Samen vlak bij elkaar op 1 matrasjequote:Op zondag 13 juni 2010 19:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze vragen waar hij woont. Geen vaste woonplaats, zegt Joran. En vervolgens dat hij hoofdpijn heeft.
Zijn nieuwe maatje, de huurmoordenaar, kijk even mee.
[ afbeelding ]
De Cafe noir weer uit de trommel! Hoppa. En de zondagmiddag is alweer voorbijquote:Op zondag 13 juni 2010 19:29 schreef Berg_Geit het volgende:
[..]
Idd niet normaal!!!
(maar wel leuk om te kijken!)
triest zo'n reactiequote:Op zondag 13 juni 2010 19:31 schreef fiooon het volgende:
[..]
Koekoek, welkom Joran. Meneer de huurmoordenaar lijkt al een beetje opgewonden te worden. Die gaat het vanavond heel romantisch maken voor Joran. Samen vlak bij elkaar op 1 matrasje
Ja, dit zijn vrij exclusieve beelden.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:29 schreef Berg_Geit het volgende:
[..]
Idd niet normaal!!!
(maar wel leuk om te kijken!)
Sommige mensen zijn nogal geïntrigeerd door Jorans kont, volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |