Ik gok niet dat dat gaat lukkenquote:Op zaterdag 3 juli 2010 15:41 schreef Lonker2.0 het volgende:
jongens, ik zit nu in de auto richting texel voor mijn parachute sprong, maar kik wil @eienlijk het wk kijken via mijn n900, iemand een goeie stream? nos pak& ie ni
Probeer om via accounts -> je msn account -> advanced settings de http method in te stellen. Misschien dat dat helpt.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 17:16 schreef SinofEnvy het volgende:
Ik heb echt een raar probleem met MSN protocol plugin for converstations and contacts, ik krijg echt supervaak Network error en dan kan hij niet connecten met m'n msn account. Het lijkt compleet random, Skype logt wel goed in en ik kom ook gewoon op internet, maar msn doet het niet. Als ik dan ff offline mode doe en weer online mode (dus hij disconnect dan ff je 2G/3G/GPS/GSM signaal etc), doet hij het nog steeds niet. Ik snap er niks van.![]()
Superkut, want dit is meer de regel dan de uitzondering. Ik kom zeker 80% van de keren dat ik het probeer niet op msn.
Hmm, HTTP Method was er niet. Die is bij MSN Pecan. Die heb ik maar geinstalleerd ipv MSN Plugin for etc etc, en deze werkt wel nagenoeg perfect.quote:Op zaterdag 3 juli 2010 19:58 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Probeer om via accounts -> je msn account -> advanced settings de http method in te stellen. Misschien dat dat helpt.
En sowieso de haze msn plugin gebruiken.
bluetooth?quote:Op dinsdag 6 juli 2010 17:16 schreef 9611Niels het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat het geluid van mijn oortjes heel zacht is, terwijl hij op vol volume staat en zonder de oortjes het wel hard geluid heeft?
Tell me about it. Dat knopje zet ik Altijd om voordat hij in mn broekzak verdwijnt, maar het gebeurt toch best vaak dat hij online gaat of mn widgets verplaatst/weggooit.quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:40 schreef PiRANiA het volgende:
Toetsenblokkering er op zetten.
En marbles snapte ik niet.
Heb ik nog nooit last van gehadquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef heartwork het volgende:
[..]
Tell me about it. Dat knopje zet ik Altijd om voordat hij in mn broekzak verdwijnt, maar het gebeurt toch best vaak dat hij online gaat of mn widgets verplaatst/weggooit.
mn n900fly is nog maar 1.2 meter. Hoger durf ik niet, haha.
Als je dat echt veel gebeurt, moet je hem op secure zettenquote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef heartwork het volgende:
[..]
Tell me about it. Dat knopje zet ik Altijd om voordat hij in mn broekzak verdwijnt, maar het gebeurt toch best vaak dat hij online gaat of mn widgets verplaatst/weggooit.
| 1 2 3 4 5 | while true; do gst-launch v4l2src ! videoscale ! video/x-raw-yuv, width=320, height=240 ! ffmpegcolorspace ! pngenc ! filesink location=MyDocs/timelapse/n900-$(date +%y%m%d_%H%M%S).png sleep 1 done |
| 1 2 3 | sleep 5 gst-launch v4l2src ! ffmpegcolorspace ! pngenc ! filesink location=MyDocs/timelapse/n900-foto-$(date +%y%m%d_%H%M%S).png |
Thanks!quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:50 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je dat echt veel gebeurt, moet je hem op secure zetten. In plaats van normaal locken, kort op het aan-knopje drukken en klikken op secure device. Standaard code is 12345, dit kan je bij settings aanpassen.
Je kan ook instellen dat als-ie normaal gelocked is, en je doet er een x aantal minuten niets mee, dat hij van lock naar secure lock gaat:quote:
3.1quote:Op woensdag 7 juli 2010 12:46 schreef heartwork het volgende:
[..]
Nee, je hebt dan een abo met internet voor de grap jo, dan heb je helemaal geen internet.quote:Op woensdag 7 juli 2010 23:57 schreef drumstickNL het volgende:
Trouwens, T-mobile internet is gratis als je abbo met internet hebt he? Dat ik me straks niet dood betaal aan internet kosten. :p
Ogh als hij dit 2jaar geleden had gevraagd over Hi dan had ie als antwoord kunnen verwachten: alles behalve streamen, voip en tetheren, met een limiet van zo'n 250mb per maand.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee, je hebt dan een abo met internet voor de grap jo, dan heb je helemaal geen internet.
Ik vraag het alleen omdat er meerdere t-mobile connecties beschikbaar zijn en ik een waarschuwing krijg voordat ik er een activeer. Trouwens, reageer niet zo raar autist.quote:Op donderdag 8 juli 2010 11:19 schreef mikieu het volgende:
[..]
Nee, je hebt dan een abo met internet voor de grap jo, dan heb je helemaal geen internet.
Volgens mij is het bij T-mobile dat het goedkopere abo het niet toelaat en die duurdere wel. Maar dit durf ik zo niet te zeggen. (Wel dat het met het goedkopere abo niet goed werkt.)quote:Op donderdag 8 juli 2010 13:40 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Ogh als hij dit 2jaar geleden had gevraagd over Hi dan had ie als antwoord kunnen verwachten: alles behalve streamen, voip en tetheren, met een limiet van zo'n 250mb per maand.
Ik weet niet hoe het met Tmobile zit maar met vodafone mag ik nog steeds niet voipen en tetheren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |