quote:
Haai!!!!quote:
quote:
Laat maar, beiden klinken niet aantrekkelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan wel je eigen subforum
Dan doe ik maar een boterham met melkquote:Op zondag 13 juni 2010 13:59 schreef Laysa het volgende:
Ik ga een stukje appeltaart pakken...met slagroom...want dat mag
Melk op je brood! Dat moet een kleffe bende worden!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan doe ik maar een boterham met melk
bananenmelk?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan doe ik maar een boterham met melk
Wat de jeugd allemaal niet verzint qua woorden! In mijn tijd heette het nog semen!quote:
Ik had je vader kunnen zijn lullo.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de jeugd allemaal niet verzint qua woorden! In mijn tijd heette het nog semen!
Als mijn moeder blind was geweest misschienquote:
+1quote:
Ouwe lulquote:Op zondag 13 juni 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een beetje meer respect voor mij leeftijdscategorie zou sowieso wel op z'n plaats zijn
Smaken die ook lekkerder naarmate ze rijpen? Net als met kaas en wijn?quote:
Dude....quote:Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Smaken die ook lekkerder naarmate ze rijpen? Net als met kaas en wijn?
En je doet er ook wat langer mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Smaken die ook lekkerder naarmate ze rijpen? Net als met kaas en wijn?
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Net als met een gewoon potlood, hoe langer je hem gebruikt, hoe korter die wordt!
Ha, dan haal ik ooit de minuut wel!quote:
Daarvoor hoef jij alleen toch maar in de spiegel te kijken?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Checkt lul en constateert geen problemen
* Gaat even nadenken over een adequaat antwoordquote:Op zondag 13 juni 2010 14:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarvoor hoef jij alleen toch maar in de spiegel te kijken?
Ik denk dat Coos bedoelt dat je er langer plezier van hebtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Net als met een gewoon potlood, hoe langer je hem gebruikt, hoe korter die wordt!
Hij zegt gewoon dat je een ouwe-lullekop hebtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Gaat even nadenken over een adequaat antwoord
Nee, hij probeert te vertellen dat goed gereedschap onder een afdakje hangtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon dat je een ouwe-lullekop hebt
Goed gereedschap roest nietquote:Op zondag 13 juni 2010 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, hij probeert te vertellen dat goed gereedschap onder een afdakje hangt
Nee, een zwitsers zakmes! Ik krijg er alles mee openquote:
Huh, waar?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over half uur komen de eerste verkiezingsresultaten binnen!
En je Zwitsers uurwerk ernaast om die 60 seconden te tellenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een zwitsers zakmes! Ik krijg er alles mee open
België!quote:
Moet je zo bikken dan voordat je dingen open krijgt...?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een zwitsers zakmes! Ik krijg er alles mee open
Het is geen plamuurmes!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet je zo bikken dan voordat je dingen open krijgt...?
Neuh, hij mag alleen maar met het mes op tafelquote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet je zo bikken dan voordat je dingen open krijgt...?
Ik mocht niet 1tje doen ...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godsamme, weer een dubbele, je grossiert erin vandaag
Hoe eerder het af is hoe beterquote:Op zondag 13 juni 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
Ik moet vandaag van mezelf gaan verven maar ik heb geen ZIIIIHIIIIINNNNNN
Wat moet je painten dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
Ik moet vandaag van mezelf gaan verven maar ik heb geen ZIIIIHIIIIINNNNNN
Heel mijn appartement.... behalve de keuken want die is al af.quote:
Neemhetnietzoserieusquote:Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fok! is bruut, sommige Fokkers zijn dat ook![]()
[ afbeelding ]
Kom op, twee-drie dagen werk en 't is klaarquote:Op zondag 13 juni 2010 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heel mijn appartement.... behalve de keuken want die is al af.
Een zakmes is niet bruut.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fok! is bruut, sommige Fokkers zijn dat ook![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik weet hetquote:
Het zal best wel prikken.....quote:Op zondag 13 juni 2010 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beterneemhetniet, want het geeft gelazer
Sow, jij bent een lekkertje!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een zakmes is niet bruut.
[ afbeelding ]
Aan de bloedspetters te zien is het fake.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een zakmes is niet bruut.
[ afbeelding ]
Ben bang van wel, het doet in ieder geval altijd pijn, behalve bij Fokkers, want die zijn bruut.quote:
Nog wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan de bloedspetters te zien is het fake.
Ik weet dat ik lekker ben!quote:
Momenteel naar Aloë Vera met komkommer.quote:
Dat ruikt in ieder geval wel lekker, dat eerste!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Momenteel naar Aloë Vera met komkommer.
Ja, en vannacht natuurlijk weer nachtbrakenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga nu echt een tukkie doen... Truste!!!
Nee daar heb ik pilletjes voorquote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en vannacht natuurlijk weer nachtbraken![]()
![]()
Dzjee. Ga gewoon een stukje fietsen joh. Slaap gaat wel over, dan slaap je vannacht goed, heb je geen pil nodigquote:
Ik heb de tijd van een nacht doorhalen/een nacht slapen wel gehad. Werkt ook niet. Heb het toch wel een paar maanden achter elkaar geprobeerd hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 15:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dzjee. Ga gewoon een stukje fietsen joh. Slaap gaat wel over, dan slaap je vannacht goed, heb je geen pil nodig
Ok, serieus probleem dus. Ik heb er ook wel tijden van, maar 't gaat het laatste jaar aardig goed. Jezelf lichamelijk wat afmatten werkt wel bij mij. En vooral niet in bed liggen als je niet slaapt.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb de tijd van een nacht doorhalen/een nacht slapen wel gehad. Werkt ook niet. Heb het toch wel een paar maanden achter elkaar geprobeerd hoor
De slaapjuf zegt dat je maar even uit bed mag als je niet kan slapen en dan mag je het niet te leuk en gezellig maken, dus niet snacken en geen tv of pc.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, serieus probleem dus. Ik heb er ook wel tijden van, maar 't gaat het laatste jaar aardig goed. Jezelf lichamelijk wat afmatten werkt wel bij mij. En vooral niet in bed liggen als je niet slaapt.
Correct, vervelend werk, dat mag je wel weer doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De slaapjuf zegt dat je maar even uit bed mag als je niet kan slapen en dan mag je het niet te leuk en gezellig maken, dus niet snacken en geen tv of pc.
Een glaasje water mag ook, daar kom je op een gegeven moment je bed niet meer voor uitquote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Correct, vervelend werk, dat mag je wel weer doen.
buen provechoquote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef hondjes het volgende:
Ga zo even naar Cambrils en happie eten daar..![]()
Recht tegenover dit kerkje kan je lekker smullen. Kreeft voor niet al te duur en zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef hondjes het volgende:
Ga zo even naar Cambrils en happie eten daar..![]()
Haha, ja en daarop lijkt het dichterbij dan '5 weken'.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije heeft ook een hele leuke gadget in haar ondertitel
Volgens mij gaat dat meuren en dan nog, die botten moeten ergensquote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan het doel van de nieuwe kachel
Loopt er geen hond daar?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat meuren en dan nog, die botten moeten ergens
Nee, wel een paar wilde en loslopende pauwen die mij 's morgens nogal eens wakker maken en mijn terras onder schijtenquote:
Jij wil wel erg graag Vlaanderen inlijven hequote:Op zondag 13 juni 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
N-VA stevent af op spectaculaire overwinning![]()
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100611_149
Het aloude Hertogdom Brabant in volle glorie herstellen!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij wil wel erg graag Vlaanderen inlijven he
Gewoon wij Antwerpen erbijquote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het aloude Hertogdom Brabant in volle glorie herstellen!
34 dagen is inderdaad een stuk minderquote:Op zondag 13 juni 2010 16:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha, ja en daarop lijkt het dichterbij dan '5 weken'.
Hij is al ingedaaldquote:Op zondag 13 juni 2010 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
34 dagen is inderdaad een stuk minder![]()
En zo te zien ligt hij al met zijn hoofdje naar beneden, dus eigenlijk kan hij al komen. Het zou natuurlijk beter zijn als hij nog een paar weekjes bleef zitten, maar mijn zoon kwam 28 dagen te vroeg en ging de volgende dag gewoon mee naar huis
Ik kan me zo goed voorstellen dat je op het laatst heel ongeduldig bent, maar ik vind je nu nog aardig relaxt en dat is maar goed ook want hij komt toch wanneer hij zelf wilt.quote:Op zondag 13 juni 2010 19:23 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hij is al ingedaaldMaar de andere jongens zijn zo'n 3 dagen voor de uitgerekende datum geboren, dus wie weet deze ook, ik verwacht hem in elk geval niet veel eerder. Ik merk het wel zodra ie er klaar voor is
![]()
Wel fijn dat ie met 28 dagen te vroeg toch gewoon de volgende dag mee naar huis kon
En ga je dan ook uitgebreid lopen jennen, als het vanavond geen drie punten voor de mannschaft wordt?quote:
dat hebben ze dan mooi foutquote:Op zondag 13 juni 2010 20:04 schreef Gert het volgende:
Duitsland maakt niet zoveel kans, want "nog nooit won een land dat het Eurovisie songfestival won, in hetzelfde jaar ook een EK of WK.". Aldus Studio Voetbal. 40)45
Téééring, da's waar ook! "The Year Of Greece" werd het genoemd, want ook de Olympische Spelen werden daar toen gehouden.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:11 schreef FANN het volgende:
[..]
dat hebben ze dan mooi fout![]()
In 2004 won Griekenland het Eurovisiesongfestival en het WK
bronnen;![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eurovisiesongfestival
Het festival van 2004 werd gehouden op 12 en 15 mei in de Turkse stad Istanboel en gepresenteerd door Meltem Cumbul en Korhan Abay. Winnares was de Oekraïense zangeres Ruslana met Wild dances.
http://www.nieuwsdossier.(...)+voetbal+in+Portugal
4 juli 2004 - De grootste outsider van het toernooi, Griekenland, won het EK voetbal door in de finale gastland Portugal met 1-0 te verslaan. Voor het EK had Griekenland nog nooit een wedstrijd op een EK
of WK voetbal gewonnen.
dusssssss............
Ik denk dat ze dit nog wel uit d'r hoofd wist, op de een of andere manier.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit nog wel uit d'r hoofd wist, op de een of andere manier.
Ik zit al een paar dagen in ''het Joran'' topic, maar echt leuk is het daar ook nietquote:Op zondag 13 juni 2010 20:19 schreef Laysa het volgende:
Ik denk dat ik vanavond ga zappen....ik ben het voetbal nu al beu
Ik wilde net hetzelfde typen en dat gebeurt niet zo vaak.quote:
Ze hebben nog net geen pek en verenquote:Op zondag 13 juni 2010 20:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zit al een paar dagen in ''het Joran'' topic, maar echt leuk is het daar ook niet
die cel ! en die gootsteen
wat een ellende daar
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde typen en dat gebeurt niet zo vaak.
We zijn het volgens mij best wel vaker eensquote:Op zondag 13 juni 2010 20:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wilde net hetzelfde typen en dat gebeurt niet zo vaak.
Mocht je gaan zappen, dan vertellen we je de uitslag wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ow mie gowd de wonderen zijn de wereld nog niet uit....dan zullen de duitsers ook wel winnen vanavond
Gewoon niet te veel nadruk op leggen, en de punten waarbij we het niet eens zijn flink uitvergroten.quote:Op zondag 13 juni 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
We zijn het volgens mij best wel vaker eens![]()
't Is best kut, maar wat doe je er aan
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Mocht je gaan zappen, dan vertellen we je de uitslag wel.
quote:
Ik hoef niet eens aan te klikken want alleen al bij het zien van de titel zit ie nu muurvast in mn hoofdquote:Op zondag 13 juni 2010 20:35 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk aan een Duitser en daar is die weer!
Das juckt mich uberhaupt nicht
Sakis was in 2004 maar die won (weer) nietquote:Op zondag 13 juni 2010 20:38 schreef FANN het volgende:![]()
ik maak een fout dat songfestifal wonnen die grieken in 2005![]()
http://nl.wikipedia.org/w(...)urovisiesongfestival
![]()
ik hoop dat je nog geen mail hebt gestuurd Rem
Die heeft Feierabendquote:Op zondag 13 juni 2010 20:57 schreef Deisyy het volgende:
Doet Spudi Völler niet mee?
Bier en tieten.quote:
Feierbeist Van Gaalquote:Op zondag 13 juni 2010 20:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Da weet ik allemoale niet heur
* Schenkt nog maar een glaasje wijn in
jij hebt er al een paar op zekerquote:Op zondag 13 juni 2010 21:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
En morgen pegelt Nederland er vier in tegen Denemarken![]()
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef beequeen het volgende:
Ok, ik word genegeerd. Morgen post ik dus ook niet als Nederland wint.
Waarvan akte.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef beequeen het volgende:
Jammie Dees.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten, shoarma uit mijn eigen keuken met daardoor nog eens extra paprika's, champignon en rode ui, een heerlijke salade erbij en een groot pitabroodje![]()
En na meloen![]()
But who cares, iedereen kijkt voetbal
Moet je het nog warm maken of was dat ook al gedaanquote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Copycat het volgende:
M'n zus kwam met een voedselpakket aanzetten.
/carequote:Op zondag 13 juni 2010 21:05 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb heerlijk gegeten, shoarma uit mijn eigen keuken met daardoor nog eens extra paprika's, champignon en rode ui, een heerlijke salade erbij en een groot pitabroodje![]()
En na meloen![]()
But who cares, iedereen kijkt voetbal
Und nichts.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Noek het volgende:
Waarvan akte.![]()
Ik ook niet! Solidair ja. Ja und..
Vooral blikvoer en andere meuk. Waaronder een zakkie chips met tht 28-05-10quote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef Teun_ZHV het volgende:
Moet je het nog warm maken of was dat ook al gedaan
Eigenlijk negeer ik je liever maar klopt het dat jij nog een gelukkig 2009 avatar hebt?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef beequeen het volgende:
Jammie Dees.![]()
En ondertussen kijken Tom en Fox foetsiebal. [ afbeelding ]
Gewoon opslaan en terug geven op haar jaardag, want jullie houden van elkaarquote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vooral blikvoer en andere meuk. Waaronder een zakkie chips met tht 28-05-10.
Ja, wij houden van elkaar!
Wil je erover praten?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Genau![]()
Moet even een paar smsjes wegdrinken
En dat ze de tering kunnen krijgenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:06 schreef beequeen het volgende:
Whut? Dat meen je niet. Wie ziet dat nog meer?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:10 schreef Noek het volgende:
Eigenlijk negeer ik je liever maar klopt het dat jij nog een gelukkig 2009 avatar hebt?
Ik denk dat ik daar morgen op ga trakteren, tijdens het WK kijken op het 'werk'.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:11 schreef Teun_ZHV het volgende:
Wie regelt hier eigenlijk de bitterballen?
Shut up and kiss hier.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef beequeen het volgende:
Whut? Dat meen je niet. Wie ziet dat nog meer?
morgen krijgen ze NL-vlaggetjes op hun koppies geschminktquote:Op zondag 13 juni 2010 21:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammie Dees.![]()
En ondertussen kijken Tom en Fox foetsiebal. [ afbeelding ]
Pffff, ze lopen achter.quote:
Met vuurwerk en alles. Ben ik weer de enige die iets wel of niet heeft aangevinkt zeker.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:12 schreef beequeen het volgende:
Whut? Dat meen je niet. Wie ziet dat nog meer?
Wat zat erin? Wat zat erin?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:07 schreef Copycat het volgende:
M'n zus kwam met een voedselpakket aanzetten.
Plus simultaan FOK!ken. Het Guinness Book of Records kan niet anders dan zeer geïnteresseerd zijn!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef Noek het volgende:
Ik ben echt heel goed in het opvangen van M&M's met mijn mond. Is daar ook een WK voor?
*gooit er weer één in de lucht
Hatzee!
Al voetbalkijkend. Ook dat!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef Copycat het volgende:
Plus simultaan FOK!ken. Het Guinness Book of Records kan niet anders dan zeer geïnteresseerd zijn!
Als je ze maar niet oranje verft. Arme meeuw.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef Deisyy het volgende:
morgen krijgen ze NL-vlaggetjes op hun koppies geschminkt
Dan ga ik me er ook voor inschrijven. Ik deed dat weleens met een collega en ving ze bijna allemaal, tenminste als hij goed gooidequote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef Noek het volgende:
Ik ben echt heel goed in het opvangen van M&M's met mijn mond. Is daar ook een WK voor?
Hatzee!
Ach ja, het arme beestquote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je ze maar niet oranje verft. Arme meeuw.
Kweenie.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:14 schreef Noek het volgende:
Met vuurwerk en alles. Ben ik weer de enige die iets wel of niet heeft aangevinkt zeker.
Godsamme.
Dan zal het wel meevallen met jequote:Op zondag 13 juni 2010 21:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Altijd![]()
Maar eerst voetbal, zaken gaan tenslotte voor het meisje
Ik vindt het allemaal prima, als je dat feest maar beperkt tot de pauzesquote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik me er ook voor inschrijven. Ik deed dat weleens met een collega en ving ze bijna allemaal, tenminste als hij goed gooide
Ach gossie, gelukkig is Fox van zichzelf al oranje en dat negerkatje is niet te vervenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je ze maar niet oranje verft. Arme meeuw.
Dat deden wij vroeger met doperwtjes, zó over tafel en vangen maar. Mijn zus is er een keer bijna in gestikt .quote:Op zondag 13 juni 2010 21:13 schreef Noek het volgende:
Hatzee!
Hoe kun je dat nu zeggenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Noek het volgende:
[..]
Nou ja, jij ook een gelukkig 2009 dan maar!
Popcorn is eigenijk nog leuker want dat raast niet zo je luchtpijp door als het fout gaat.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik me er ook voor inschrijven. Ik deed dat weleens met een collega en ving ze bijna allemaal, tenminste als hij goed gooide
*bitterbal gooit.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik vindt het allemaal prima, als je dat feest maar beperkt tot de pauzes
Jou zoon Sander? En wat komt hij doen in HvNL?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:20 schreef beequeen het volgende:
Als het goed is komt Sander in beeld bij HvNL. Of ik er trots op moet zijn wacht ik nog even af.
Noek is een n00B, dat weet je toch.quote:
en je huigje raakt minder snel gekneusd door popcornquote:Op zondag 13 juni 2010 21:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Popcorn is eigenijk nog leuker want dat raast niet zo je luchtpijp door als het fout gaat.
You are my heroine!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:16 schreef Noek het volgende:
Al voetbalkijkend. Ook dat!
Maar vertel eens over het opruimen anders, jarig Ccetje.
Ja, op de Oranje-camping, Volgens Vic was hij nogal zatjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:22 schreef Deisyy het volgende:
Jou zoon Sander? En wat komt hij doen in HvNL?
Opgelost slotje jongen. Ik moest iets omkeren. Stom jedoe, het zijn gewoon teveel opties.quote:
En dat het maar een fijn feest mag worden. Feest!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:23 schreef Copycat het volgende:
You are my heroine!
Opruimen anders is alles in de gootsteen en de oranje ballonnen kapot laten knallen.
Morgen NL-DK met bitterballen, dinsdag komt een vriend over uit A'dam, woensdag netwerketentje, donderdag -als het goed is- tentoonstelling in A'dam en zaterdag naar Mundial http://www.festivalmundial.nl/Artiesten/N.E.R.D%20%5BUS%5D/ .
Heel de week feest.
Zit jouw Sander in ZA?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, op de Oranje-camping, Volgens Vic was hij nogal zatjes.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:24 schreef beequeen het volgende:
Ja, op de Oranje-camping, Volgens Vic was hij nogal zatjes.
Niet te veel snuiven hoor.quote:
Doperwtjes. Die zou ik ook van tafel vegen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat deden wij vroeger met doperwtjes, zó over tafel en vangen maar. Mijn zus is er een keer bijna in gestikt .
jij weet niet veel vanavondquote:
Heb al een boterham gepaktquote:Op zondag 13 juni 2010 21:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
jij weet niet veel vanavond![]()
Ga eens iets eten Bonnie
Aahhquote:
Door die kale boterham van Bonnie Teun?quote:
Nou hoor, tuuk is het mijn joch.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:26 schreef Noek het volgende:
Zatjes, is dat omdat het toch altijd je kleine jongen blijft?
De wattes?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Die krengen raak je tegenwoordig aan de straatstenen niet meer kwijt
Hosties, dat witte platgeslagen over datum brood wat je met een scheut wijn moet wegspoelen.quote:
doe mij de wijn maarquote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hosties, dat witte platgeslagen over datum brood wat je met een scheut wijn moet wegspoelen.
Vang die maar eens op als je lef hebt
Werkt dat?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Noek het volgende:
[..]
*gooit een m&m tegen het scherm
pok!
Ik moet er zelf om lachen.
Mietje zeg, die vaderquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door die kale boterham van Bonnie Teun?![]()
Ik heb lekkere trek, dat wel
Broodje met pindakaasquote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, die Kardinaal heeft vast nog wel wat hosties liggen
... en miswijnquote:Op zondag 13 juni 2010 21:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, die Kardinaal heeft vast nog wel wat hosties liggen
Zal ook wel over datum meuk zijn. Die Katholieken moet je nooit vertrouwen, 't zijn net CDA-ersquote:
Ik vind de eigen-merk wijn van de Super de Boer lekkerder dan AH-eigen merk....quote:
Morgen weer! nu zit ie gezellig naast me op de bankquote:Op zondag 13 juni 2010 21:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Is die hostiebakker weer aan het leren?
En voor Joran. En de papa en mama van die casino snol. De wereld is een trandendal.quote:
Dat zegt me niet zoveel er zijn wel 1000 AH-wijnen, welke kleur?quote:
Rood, uit Australië (we blijven in de sfeer)quote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zegt me niet zoveel er zijn wel 1000 AH-wijnen, welke kleur?
en vergeet het zeilmeisje nietquote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef Gert het volgende:
[..]
En voor Joran. En de papa en mama van die casino snol. De wereld is een trandendal.
Heeren, zegen deze spijzen. Amen.quote:
Mietje is een scheldwoord. Homo's zijn liefquote:Op zondag 13 juni 2010 21:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zeg, ik ben ook een mietje hè, geen kwaad woord over mietjes
Doe 'm maar niet de groeten, voor je het weet komtie ook onlinequote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Morgen weer! nu zit ie gezellig naast me op de bank...Zn broodje met pindakaas aan het op eten
*burp*quote:
Ik ben niet zo van de rode wijn, doe mij maar wit, droog dat wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Rood, uit Australië (we blijven in de sfeer)
Wijn werkt goed bij plezier en bij het verwerken van opgedaan traumatisch leedquote:Op zondag 13 juni 2010 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de rode wijn, doe mij maar wit, droog dat wel.
Maar die buuv van jou heeft je wel aan de fles gebracht, want voordat je met haar de jacuzzi inging dronk je bijna nooit
Is ie al hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 21:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe 'm maar niet de groeten, voor je het weet komtie ook online
Je zwelgt echt in zelfmedelijden hè vanavondquote:Op zondag 13 juni 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wijn werkt goed bij plezier en bij het verwerken van opgedaan traumatisch leed
Oh God, daar is die lullo al, nu onder valse naamquote:Op zondag 13 juni 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
Ave, Maria, gratia plena,
Dominus tecum.
Benedicta tu in mulieribus,
et benedictus fructus ventris tui,
Iesus.
Sancta Maria, Mater Dei,
ora pro nobis peccatoribus,
nunc et in hora mortis nostrae. Amen.
Prachtigquote:Op zondag 13 juni 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
Dominus tecum.
Iesus.
Sancta Maria, Mater Dei,
Oeh, ik vind jou steeds liever worden!!!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wijn werkt goed bij plezier en bij het verwerken van opgedaan traumatisch leed
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:53 schreef Laysa het volgende:
Dominus tecum.
Iesus.
Sancta Maria, Mater Dei,
En afgelopen vrijdagavond ook alquote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je zwelgt echt in zelfmedelijden hè vanavond
Wij hebben het al eens eerder over witte wijnen gehadquote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef Lotusss het volgende:
Te verkrijgen in AH: wit: de Semillon Chardonnay van Rosemont, Chardonnay van Tulipe, Lindemans
Rosé: Fat Bastard (ja zo heet-ie echt), Lindemans rosé.
Dat kan, daar zijn er meer ingestonkenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh, ik vind jou steeds liever worden!!!
Nietusssss ik kan heus zelf wel wiki-enquote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh God, daar is die lullo al, nu onder valse naam
je weet maar nooitquote:
Teun voelt zich vanavond een beetje zielig, morgen is hij waarschijnlijk weer scherpquote:Op zondag 13 juni 2010 21:55 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Oeh, ik vind jou steeds liever worden!!!
Ik kon niet op de naam komen idd.... de Sauvignon Blanc van Aliwen is heeeeel goed, even als hun Cabernet Sauvignon!quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij hebben het al eens eerder over witte wijnen gehad![]()
Vergeet de Aliwen van de AH niet, die is ook heel goed en de Cimaros Chardonnay van de Lidl idem
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Arme arme Australiërs. Gelukkig hebben ze veel zon-uren.
Morgen zeilen op een botter en daarvoor voetbal kijken. Dat wordt wel feest denk ik. Vloeken als een dragonder tijdens het kijken in het Godvrezende Bunschotenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Teun voelt zich vanavond een beetje zielig, morgen is hij waarschijnlijk weer scherp
Ja maar iedereen die houdt van wijn vind ik wel liefquote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat kan, daar zijn er meer ingestonken
Ze moeten niet zo zeiken....quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Noek het volgende:
[..]
Het Ave MARIA? Zoals ik al zei: prachtigquote:Op zondag 13 juni 2010 21:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En afgelopen vrijdagavond ook al![]()
Ik ben gewoon een sukkel Deis....en verder verwijs ik je door naar deze posting [RLS SC#756] Maanstand
Oehhh Bunschoten daar hek nog wel wat voetstapjes liggenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Morgen zeilen op een botter en daarvoor voetbal kijken. Dat wordt wel feest denk ik. Vloeken als een dragonder tijdens het kijken in het Godvrezende Bunschoten
Je wordt daar niet bruin maar krijgt meteen kanker.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Noek het volgende:
[..]
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ja maar iedereen die houdt van wijn vind ik wel lief
Maar ze hebben daar ook veel huidkanker.quote:
Ja, dat zeg ik nét!quote:Op zondag 13 juni 2010 22:00 schreef Gert het volgende:
Je wordt daar niet bruin maar krijgt meteen kanker.
Ehm, als je het toch moet krijgen, 't is beter te genezen dan darm- of leverkanker hoor. Die Aussies zijn zo maf nog nietquote:Op zondag 13 juni 2010 22:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar ze hebben daar ook veel huidkanker.![]()
Arme arme mensen. Maar ze hebben wel flying doctors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |