quote:
Haai!!!!quote:
quote:
Laat maar, beiden klinken niet aantrekkelijkquote:Op zondag 13 juni 2010 13:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien krijg je dan wel je eigen subforum
Dan doe ik maar een boterham met melkquote:Op zondag 13 juni 2010 13:59 schreef Laysa het volgende:
Ik ga een stukje appeltaart pakken...met slagroom...want dat mag
Melk op je brood! Dat moet een kleffe bende worden!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan doe ik maar een boterham met melk
bananenmelk?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dan doe ik maar een boterham met melk
Wat de jeugd allemaal niet verzint qua woorden! In mijn tijd heette het nog semen!quote:
Ik had je vader kunnen zijn lullo.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat de jeugd allemaal niet verzint qua woorden! In mijn tijd heette het nog semen!
Als mijn moeder blind was geweest misschienquote:
+1quote:
Ouwe lulquote:Op zondag 13 juni 2010 14:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
Een beetje meer respect voor mij leeftijdscategorie zou sowieso wel op z'n plaats zijn
Smaken die ook lekkerder naarmate ze rijpen? Net als met kaas en wijn?quote:
Dude....quote:Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Smaken die ook lekkerder naarmate ze rijpen? Net als met kaas en wijn?
En je doet er ook wat langer mee.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Smaken die ook lekkerder naarmate ze rijpen? Net als met kaas en wijn?
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Net als met een gewoon potlood, hoe langer je hem gebruikt, hoe korter die wordt!
Ha, dan haal ik ooit de minuut wel!quote:
Daarvoor hoef jij alleen toch maar in de spiegel te kijken?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
* Checkt lul en constateert geen problemen
* Gaat even nadenken over een adequaat antwoordquote:Op zondag 13 juni 2010 14:24 schreef Coos het volgende:
[..]
Daarvoor hoef jij alleen toch maar in de spiegel te kijken?
Ik denk dat Coos bedoelt dat je er langer plezier van hebtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
![]()
Net als met een gewoon potlood, hoe langer je hem gebruikt, hoe korter die wordt!
Hij zegt gewoon dat je een ouwe-lullekop hebtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
* Gaat even nadenken over een adequaat antwoord
Nee, hij probeert te vertellen dat goed gereedschap onder een afdakje hangtquote:Op zondag 13 juni 2010 14:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon dat je een ouwe-lullekop hebt
Goed gereedschap roest nietquote:Op zondag 13 juni 2010 14:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, hij probeert te vertellen dat goed gereedschap onder een afdakje hangt
Nee, een zwitsers zakmes! Ik krijg er alles mee openquote:
Huh, waar?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Over half uur komen de eerste verkiezingsresultaten binnen!
En je Zwitsers uurwerk ernaast om die 60 seconden te tellenquote:Op zondag 13 juni 2010 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een zwitsers zakmes! Ik krijg er alles mee open
België!quote:
Moet je zo bikken dan voordat je dingen open krijgt...?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, een zwitsers zakmes! Ik krijg er alles mee open
Het is geen plamuurmes!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet je zo bikken dan voordat je dingen open krijgt...?
Neuh, hij mag alleen maar met het mes op tafelquote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Moet je zo bikken dan voordat je dingen open krijgt...?
Ik mocht niet 1tje doen ...quote:Op zondag 13 juni 2010 14:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Godsamme, weer een dubbele, je grossiert erin vandaag
Hoe eerder het af is hoe beterquote:Op zondag 13 juni 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
Ik moet vandaag van mezelf gaan verven maar ik heb geen ZIIIIHIIIIINNNNNN
Wat moet je painten dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:46 schreef Lotusss het volgende:
Ik moet vandaag van mezelf gaan verven maar ik heb geen ZIIIIHIIIIINNNNNN
Heel mijn appartement.... behalve de keuken want die is al af.quote:
Neemhetnietzoserieusquote:Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fok! is bruut, sommige Fokkers zijn dat ook![]()
[ afbeelding ]
Kom op, twee-drie dagen werk en 't is klaarquote:Op zondag 13 juni 2010 14:48 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Heel mijn appartement.... behalve de keuken want die is al af.
Een zakmes is niet bruut.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Fok! is bruut, sommige Fokkers zijn dat ook![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik weet hetquote:
Het zal best wel prikken.....quote:Op zondag 13 juni 2010 14:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Beterneemhetniet, want het geeft gelazer
Sow, jij bent een lekkertje!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een zakmes is niet bruut.
[ afbeelding ]
Aan de bloedspetters te zien is het fake.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:49 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een zakmes is niet bruut.
[ afbeelding ]
Ben bang van wel, het doet in ieder geval altijd pijn, behalve bij Fokkers, want die zijn bruut.quote:
Nog wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aan de bloedspetters te zien is het fake.
Ik weet dat ik lekker ben!quote:
Momenteel naar Aloë Vera met komkommer.quote:
Dat ruikt in ieder geval wel lekker, dat eerste!quote:Op zondag 13 juni 2010 14:59 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Momenteel naar Aloë Vera met komkommer.
Ja, en vannacht natuurlijk weer nachtbrakenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:05 schreef Lotusss het volgende:
Ik ga nu echt een tukkie doen... Truste!!!
Nee daar heb ik pilletjes voorquote:Op zondag 13 juni 2010 15:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, en vannacht natuurlijk weer nachtbraken![]()
![]()
Dzjee. Ga gewoon een stukje fietsen joh. Slaap gaat wel over, dan slaap je vannacht goed, heb je geen pil nodigquote:
Ik heb de tijd van een nacht doorhalen/een nacht slapen wel gehad. Werkt ook niet. Heb het toch wel een paar maanden achter elkaar geprobeerd hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 15:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dzjee. Ga gewoon een stukje fietsen joh. Slaap gaat wel over, dan slaap je vannacht goed, heb je geen pil nodig
Ok, serieus probleem dus. Ik heb er ook wel tijden van, maar 't gaat het laatste jaar aardig goed. Jezelf lichamelijk wat afmatten werkt wel bij mij. En vooral niet in bed liggen als je niet slaapt.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb de tijd van een nacht doorhalen/een nacht slapen wel gehad. Werkt ook niet. Heb het toch wel een paar maanden achter elkaar geprobeerd hoor
De slaapjuf zegt dat je maar even uit bed mag als je niet kan slapen en dan mag je het niet te leuk en gezellig maken, dus niet snacken en geen tv of pc.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, serieus probleem dus. Ik heb er ook wel tijden van, maar 't gaat het laatste jaar aardig goed. Jezelf lichamelijk wat afmatten werkt wel bij mij. En vooral niet in bed liggen als je niet slaapt.
Correct, vervelend werk, dat mag je wel weer doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De slaapjuf zegt dat je maar even uit bed mag als je niet kan slapen en dan mag je het niet te leuk en gezellig maken, dus niet snacken en geen tv of pc.
Een glaasje water mag ook, daar kom je op een gegeven moment je bed niet meer voor uitquote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Correct, vervelend werk, dat mag je wel weer doen.
buen provechoquote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef hondjes het volgende:
Ga zo even naar Cambrils en happie eten daar..![]()
Recht tegenover dit kerkje kan je lekker smullen. Kreeft voor niet al te duur en zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:50 schreef hondjes het volgende:
Ga zo even naar Cambrils en happie eten daar..![]()
Haha, ja en daarop lijkt het dichterbij dan '5 weken'.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije heeft ook een hele leuke gadget in haar ondertitel
Volgens mij gaat dat meuren en dan nog, die botten moeten ergensquote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan het doel van de nieuwe kachel
Loopt er geen hond daar?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat meuren en dan nog, die botten moeten ergens
Nee, wel een paar wilde en loslopende pauwen die mij 's morgens nogal eens wakker maken en mijn terras onder schijtenquote:
Jij wil wel erg graag Vlaanderen inlijven hequote:Op zondag 13 juni 2010 17:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
N-VA stevent af op spectaculaire overwinning![]()
http://www.standaard.be/a(...)elid=DMF20100611_149
Het aloude Hertogdom Brabant in volle glorie herstellen!quote:Op zondag 13 juni 2010 18:02 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jij wil wel erg graag Vlaanderen inlijven he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |