quote:Op zondag 13 juni 2010 13:20 schreef Thomas B. het volgende:
Dat is geen combinatie, dat is gewoon een getal.
Nee, het betekend iets, maar ik weet niet wat.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:20 schreef Thomas B. het volgende:
Dat is geen combinatie, dat is gewoon een getal.
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Nee, het betekend iets, maar ik weet niet wat.
Ik denk zelf dat er een formule bij moet zitten. Misschien is het wel een bepaalde locatie waar wij elkaar toevallig gezien hebben zonder dat we ons daarvan bewust waren.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:22 schreef Skylark. het volgende:
Dit kan geen toeval zijn! Ik heb EXACT dat getal al 3 dagen in mijn hoofd! Zou het op iets duiden, iets wat de hele wereld aangaat?
Ik vind dit echt niet chill.
quote:
Jawel, kijk maar eens naar de LA Lakers.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:24 schreef klaasdj het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nee, joh. Geen combinatie.
Het betekent.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Woah! Het lijkt wel een soort paradox!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef klaasdj het volgende:
WAH spooky, ik google "17800 combinatie" en ik kom hier terecht. Zou dat toeval zijn?
Het betekendt dat jij jouw NL lessen weer moet herhalen.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:22 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
En aangezien er altijd 178figuranten zijn die als Zwarte Piet verkleed gaan tijdens de aankomst van Sinterklaas. Moet je waarschijnlijk in spanje zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:24 schreef klaasdj het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Nee, joh. Geen combinatie.
Ik ben een negro.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:26 schreef JtodaX het volgende:
[..]
Het betekent.
Zou toch wel brugklasstof moeten zijn, beter opletten dus!
Je bent dus wel 12
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |