Vanmorgen wilde ik dus wakker worden met een vers bakje koffie en de krant. Bleek de koffie op notaben... Dus toen maar naar Baptist in Arnhem
Ik ging in principe voor wat stofzuiger spul voor een gebruikte Festo 33 die ik een tijdje terug gekocht heb. Kon wel wat zuigmondjes etc gebruiken. Die hadden ze niet op voorraad en moesten besteld worden.
Tsja... en dan hebben ze daar zulke leuke dingen staan...
Dus.....
Toen gingen we dus naar huis met
deze
![]()
en euhm euh...
deze...
![]()
enneuhm euh euhhhh toen liet die verkoper me nog wat anders zien...
najah, doe me die ook maar..
![]()
Op het moment dat die beste kerel toen ook nog ff op de MFT3 wilde terugkomen, heb ik maar geroepen dat ik liever had dat hij nog een bakje koffie ging regelen en ondertussen er ff over na zou denken wat ik er van hem bij zou krijgen
Want ondertussen had ik ook nog een setje van dittum besteld..
![]()
Niet het set met de groene slang, want dat vond ik wel wat gortig in prijs. Ook het rvs set vond ik wat te ver gaan...
Toen hij met de koffie terug kwam was hij er uit wat sint zou geven
Het werd zo'n koppelstuk om die 27mm slang en de 36 mm slang aan elkaar te kunnen koppelen zodat ik straks met 7 meter slang kan zuigen
Best handig hoor, kan dat kreng van een ct33 boven blijven staan en kan ik beneden toch ee ff doen.
Of hij nog meer in de zak had zitten, tsja, heb Hollandsch paspoort he
Ik zou er ook een slangen houder ding bij krijgen dat tegenwoordig er standaard op zit. Alles bij elkaar toch weer een 60 eurootjes die ik heb bespaard
Voorlopig maar weer ff koffie bij de stand van de lokale Jumbo gaan drinken...
[ Bericht 1% gewijzigd door klusfoobje op 03-09-2010 04:37:02 ]
We willen wel kindertjes ontvoeren, maar probeer vandaag de dag maar eens een vergunning voor een kelder te krijgen...