Mij zal je dan zéker niet horen klagenquote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op dat we wél onze zin krijgen. En terecht, want de overgrote meerderheid heeft een teringhekel aan die dingen.
Is niet zo vreemd hoor simpele. Beantwoord de de rest van post ook even. Maar daar zul je geen antwoord op hebben.quote:
Amen.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef Biogarde het volgende:
En mensen die zich er niet aan storen zijn doof of zijn verre van voetballiefhebber. Ja, bij dit soort gelegenheden staan ze ineens vooraan.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Is niet zo vreemd hoor simpele. Beantwoord de de rest van post ook even. Maar daar zul je geen antwoord op hebben.
Kloptquote:Op zondag 13 juni 2010 21:35 schreef Biogarde het volgende:
Dit is een internationaal iets dat zij morgen organiseren volgens het lijstje van de Fifa. Als dat lijstje morgen zegt; no more toeters, dan zul je geen toeters meer zien.
Niet aan mij gericht dus reactie van mij is overbodigquote:Dus in dit geval slaat je post als een lul op een drumstel. Want ze zijn GASTland, ze MOGEN het ORGANISEREN, meer niet.
Je mensenkennis is oneindigquote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef Biogarde het volgende:
En mensen die zich er niet aan storen zijn doof of zijn verre van voetballiefhebber. Ja, bij dit soort gelegenheden staan ze ineens vooraan.
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:41 schreef Beavis het volgende:
[..]
[..]
Klopt
[..]
Niet aan mij gericht dus reactie van mij is overbodig
Het was niet moeilijk, kontkorst (of is het niet de bedoeling om in iedere post een vorm van belediging te zetten?)
Toet toet.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef Biogarde het volgende:
Wat wil je nou dat ik zeg? Het is dat ik soms op m'n handen moet gaan zitten, maar soms is het me een maandban waard iets te antwoorden waar je van gaat schuimbekkenquote:
Ik hou je niet tegen....quote:Op zondag 13 juni 2010 21:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Wat wil je nou dat ik zeg? Het is dat ik soms op m'n handen moet gaan zitten, maar soms is het me een maandban waard iets te antwoorden waar je van gaat schuimbekken
Die tag naast m'n naam wel.quote:
Ik vind jou wel een SGPstemmer.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:46 schreef Beavis het volgende:
Jammer
Pindakaas op je reet smeren ook.quote:
Je kunt ook gewoon wegblijven hier in plaats van dat uitlokken van reacties steeds.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:46 schreef Beavis het volgende:
Jammer
Ik heb 1 keer uitgelokt en dat was omdat hij zei dat hij zich moest inhouden. Verder reageer ik simpelweg op posts. Meer niet.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:48 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon wegblijven hier in plaats van dat uitlokken van reacties steeds.
Is het WK rugby er niet op?quote:Op zondag 13 juni 2010 21:49 schreef Beavis het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer uitgelokt en dat was omdat hij zei dat hij zich moest inhouden. Verder reageer ik simpelweg op posts. Meer niet.
Des te meer bewijs dat die dingen niks met een specifieke cultuur te maken hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:42 schreef Kieswiel het volgende:
Nederlanders hebben toch ook masaal die toeters ingeslagen? kan je moeilijk alleen de Afrikanen de schuld geven.
Dus daar vind je het wel ineens goed dat er geen vuvuzela's zijn.quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:52 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus daar vind je het wel ineens goed dat er geen vuvuzela's zijn.
Echt serieus, kap gewoon met posten, want je maakt jezelf keer op keer compleet belachelijk
quote:Op zondag 13 juni 2010 21:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het lijkt er anders op dat we wél onze zin krijgen. En terecht, want de overgrote meerderheid heeft een teringhekel aan die dingen.
Ik ben ook geen liefhebber van dat ding maar ik verdedig wel mijn land. Simple as that.quote:
Dat doe je het beste door je excuses te maken voor je landgenoten, niet door hun gedrag tot normaal te verheffen dunkt me zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef Beavis het volgende:
Ik ben ook geen liefhebber van dat ding maar ik verdedig wel mijn land. Simple as that.
Helaas verdedig je 'je land' niet, maar maak je het nóg erger allemaal.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:54 schreef Beavis het volgende:
Ik ben ook geen liefhebber van dat ding maar ik verdedig wel mijn land. Simple as that.
Wacht, ik pak mijn vuvuzela er even bij....quote:Op zondag 13 juni 2010 21:57 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Helaas verdedig je 'je land' niet, maar maak je het nóg erger allemaal.
![]()
Ik ben het deels met je eens dat een land niet afgerekend moet worden op het domme kuddegedrag van een bepaald percentage van de bevolking. Die kuddedieren die met elke hype meelopen hebben we hier in Nederland ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:01 schreef Beavis het volgende:
[..]
Wacht, ik pak mijn vuvuzela er even bij....
Hoe maak ik het erger?
Als sommigen te ver gaan, hoeft dat het feit dat die toeters de wedstrijden verzieken toch niet te beinvloeden...quote:Op zondag 13 juni 2010 22:01 schreef Beavis het volgende:
[..]
Hoe maak ik het erger? Moet ik maar gewoon over mijn kant laten gaan dat er geroepen wordt dat het een door en door verrot land is met alleen maar IQ loze apen als inwoners? Nee, dat doe ik niet.
Je gooit continu olie op het vuur, dan moet je nu niet zeuren dat de brand erger wordt...quote:Op zondag 13 juni 2010 22:01 schreef Beavis het volgende:
[..]
Hoe maak ik het erger? Moet ik maar gewoon over mijn kant laten gaan dat er geroepen wordt dat het een door en door verrot land is met alleen maar IQ loze apen als inwoners? Nee, dat doe ik niet.
Het ís representatief voor ZA voetbal.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:05 schreef Symer het volgende:
Maar door keer op keer te roepen dat het een deel van de Zuid-Afrikaanse cultuur is, en dus wél representatief voor dat land, graaf je je eigen gat steeds dieper.
Waar doe ik dat?quote:Op zondag 13 juni 2010 22:06 schreef Boca_Raton het volgende:
dan moet je nu niet zeuren dat de brand erger wordt...
Ik ben geen voetballiefhebber en ik stoor me er ook aan.quote:Op zondag 13 juni 2010 21:39 schreef Biogarde het volgende:
Vervelend he? Mensen die je mening niet delen. Ik kan er gelukkig mee omgaan.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
IN JE 85.000 POSTS OVER DIE FLUTSZOELOEZUELA
85.001quote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef Beavis het volgende:
[..]
Vervelend he? Mensen die je mening niet delen. Ik kan er gelukkig mee omgaan.
Zelfs m'n kat schiet alle kanten op omdat ie denkt dat er iets voorbij vliegtquote:Op zondag 13 juni 2010 22:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ben geen voetballiefhebber en ik stoor me er ook aan..
Net 5 minuten van de DE-AUS gezien en ik had er alweer genoeg van wegens dat onoplatende zoemgeluid. Het lijkt wel of je bij een imker in een bijenhouderij staat..
Weg met die dingen dus!
Het enige waar jij mee om kunt gaan is met je vlaggetje wapperen.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:17 schreef Beavis het volgende:
[..]
Vervelend he? Mensen die je mening niet delen. Ik kan er gelukkig mee omgaan.
Mijn kat heeft het vooralsnog te druk met beesies killen.quote:Op zondag 13 juni 2010 22:18 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Zelfs m'n kat schiet alle kanten op omdat ie denkt dat er iets voorbij vliegt
Ik verwijs naar de website van de producent van die dingen:quote:
http://www.boogieblast.co.za/index.htm#truthvuvuquote:THE LONG AWAITED TRUTH ABOUT THE VUVUZELA.
The vuvuzela was introduced to South Africa as a toy for kids to blow, and hardly got off the ground. Selling the vuvuzela proved almost impossible, until the full potential was realized by the local soccer supporters.
The first prototype was from America and changed somewhat for more comfortable blowing and effectiveness. We have researched the history of the Vuvuzela, and follows a trail back to a women's Chinese basketball team, AMAZING...
The word, VUVUZELA, was first used by a few soccer supporters. There are many claims to what the word really means, but more generally it means to pump up ones performance in a truly South African manner.
quote:Op zondag 13 juni 2010 22:24 schreef Symer het volgende:
[..]
Ik verwijs naar de website van de producent van die dingen:
[..]
http://www.boogieblast.co.za/index.htm#truthvuvu
De link tussen die toeter en voetbal is flinterdun en zelfs met Zuid-Afrika heeft het weinig te maken. Toevallig sloeg de hype daar aan, da's alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |