leeuwen en olifanten horen ook bij Afrika maar niet in een voetbalstadion. (ze hoeven ze ook niet te verbieden van mij, als nos gewoon dat bbc trukje uithaalt ben ik blij)quote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef Karammel het volgende:
Gaat helemaal nergens over dit. Dit hoort gewoon bij Afrika. Punt.
Zal mooi zijn als ze voor morgen verboden worden, maar idd wat jij zegt is het eerlijkst ja, zo heeft iedereen een keer met dat klote gezoem gespeelt.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Fyodor het volgende:
Liever vandaag dan morgen!
Het eerlijkst zou het zijn als nu de eerste serie wedstrijden afgemaakt wordt met vuvuzela's en dan vanaf elke tweede wedstrijd het ding uit het stadion verbannen wordt. Een paar verdwaalde vuvuzela's zullen toch nooit voor hetzelfde effect zorgen!
Jij gaat van "weet ik niet" naar "ik heb zo'n vermoeden" naar "dat lijkt wel mee te vallen". Aardige gedachtekronkel maak je hier.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef Karammel het volgende:
Hoe de communicatie op het veld er onder lijdt weet ik niet. Het zou wel jammer zijn als coaching helemaal niet meer mogelijk zou zijn, maar ik heb zo'n vermoeden dat het zo'n vaart niet zal lopen. Dat lijkt wel mee te vallen.
Ze schijnen het ook leuk te vinden om elke dag 35km te lopen voor een emmer water. Dan verbaast dit mij niets...quote:Op zondag 13 juni 2010 12:21 schreef MrX1982 het volgende:
Liever vandaag dan morgen.
Ik begrijp ook niet dat die Afrikanen het leuk vinden om de hele tijd op zijn kut toeter te blazen met hetzelfde monotone geluid.
Dat klopt, het geluid kan wennen, maar de geluiden die je niet hoort omdat je het vuvuzela geluid uit moet bannen blijft irritant voor velen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:38 schreef Karammel het volgende:
En tijdens het kijken naar voetbal hoor je het op een gegeven moment gewoon niet meer. Pas als je erop gaat letten hoor je het. Het is maar waar je je druk om kan maken.
Afrikanen he?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:20 schreef Tommeke het volgende:
Ik snap ook niet wat de lol is om 90 minuten lang op zo'n toeter te blazen
Het domste vind ik ook dat er genoeg van die droeftoeters zijn die tijdens de volksliederen door blijven toeteren
Onderontwikkeld gedoe
Wat een bullshit.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef klotetoeters het volgende:
En het cultuurargument is helemaaaal bullshit, dan ken ik er nog wel eentje: in USA zijn grote V8 motoren in je auto ook een onderdeel van de cultuur in den lande, maar zie jij iemand een V8 motor mee het honkbalstadium in slepen om hem daar te starten en zo lang de match duurt vol open te trekken en een gebrul ten gehore te brengen?
quote:Op zondag 13 juni 2010 14:13 schreef klotetoeters het volgende:
Wel leuk dat er precies de argumenten genoemd worden die door de voorstanders van die kuttoeters gebagatelliseerd worden.
En het cultuurargument is helemaaaal bullshit, dan ken ik er nog wel eentje: in USA zijn grote V8 motoren in je auto ook een onderdeel van de cultuur in den lande, maar zie jij iemand een V8 motor mee het honkbalstadium in slepen om hem daar te starten en zo lang de match duurt vol open te trekken en een gebrul ten gehore te brengen?
Het blazen op plastic toeters die allemaal geïmporteerd zijn uit landen als China en Taiwan, is cultuur in Zuid-Afrika???quote:Op zondag 13 juni 2010 14:33 schreef Beavis het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
In ZA is het cultuur om de vuvuzela in voetbalstadions te blazen. Dat heeft niks te maken met V8 moteren op de snelweg.
Ja, inmiddels wel. Wat is daar zo lastig aan te begrijpen.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Het blazen op plastic toeters die allemaal geïmporteerd zijn uit landen als China en Taiwan, is cultuur in Zuid-Afrika???
Ha Beavis! Heb jij ooit in NL een voetbalwedstrijd meegemaakt, waarbij je de tribune hoort, en de geluiden op het veld? Indien ja -> wat vond je daar van in vergelijking tot die toetermatches in ZA?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:33 schreef Beavis het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
In ZA is het cultuur om de vuvuzela in voetbalstadions te blazen. Dat heeft niks te maken met V8 moteren op de snelweg.
Ja, al bijna 20 jaar! Sterker nog, de plastic vuvuzela zoals die nu gebruikt wordt, bestaat pas sinds 2001. Voor die tijd zongen de Afrikanen gewoon in het stadion.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:33 schreef Beavis het volgende:
[..]
Wat een bullshit.
Oh, ik ben ook geen groot fan van die dingen maar het is daar normaal. Dit toernooi wordt daar gespeeld. Dan zijn toeters dus normaal.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:41 schreef klotetoeters het volgende:
[..]
Ha Beavis! Heb jij ooit in NL een voetbalwedstrijd meegemaakt, waarbij je de tribune hoort, en de geluiden op het veld? Indien ja -> wat vond je daar van in vergelijking tot die toetermatches in ZA?
Dan concludeer ik dat we goed genaaid zijn dat het WK in Z.Afrika gehouden wordt.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:43 schreef Beavis het volgende:
[..]
Oh, ik ben ook geen groot fan van die dingen maar het is daar normaal. Dit toernooi wordt daar gespeeld. Dan zijn toeters dus normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |