Waarom reagereer je niet op mijn post ?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je zult zien dat ze morgen verliezen. Ik neem dan wel een zakdoekje mee om je traantjes te drogen makker
Ik denk niet dat er sprake is van onderschatting, maar meer van structurele overschatting van het Nederlands elftal in ons land.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:29 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Prima. laat ze ons maar onderschatten.
Dat kan best, ik heb totaal geen verstand van voetbal dus ik heb geen idee wat ze gaan doen. Het was echter overduidelijk dat jouw analyse geheel achterlijk was.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:39 schreef Michielos het volgende:
[..]
Je zult zien dat ze morgen verliezen. Ik neem dan wel een zakdoekje mee om je traantjes te drogen makker
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:43 schreef schuimjosti het volgende:
Uruguay is trouwens veel beter dan Spanje, die spanjaarden stellen niks voor naast de dubbelvoudig wereldkampioen.
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, die is valide. Nederland heeft simpelweg nog nooit iets gepresteerd.
Niet met je reactie eens tong80. Dat de bal rond is, is niet briljant. Het woord tragisch is beter.quote:
Nee daar koop je iets voor.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn maar 7 landen ooit wereldkampioen geworden.
Frankrijk en Engeland dan nog eens omdat ze thuis speelden.
Volgens jou hebben 226 andere landen nog nooit iets gepresteerd ?
Nederland wordt samen met Hongarije gezien als het beste land dat nooit wereldkampioen werd.
Eerst eens prijzen winnen, dan eens verder gaan met opscheppen. Hele wereld lacht onze opschepperij uitquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn maar 7 landen ooit wereldkampioen geworden.
Frankrijk en Engeland dan nog eens omdat ze thuis speelden.
Volgens jou hebben 226 andere landen nog nooit iets gepresteerd ?
Nederland wordt samen met Hongarije gezien als het beste land dat nooit wereldkampioen werd.
Precies dit.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nee daar koop je iets voor.![]()
Wat dat betreft lijkt het Nederlands elftal wel op Ajax. Mooi spel, maar kampioen worden ho maar. Ondertussen blijven de supporters wel volhouden dat ze de beste zijn.
Pijn is een heel groot woordquote:Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nee, die is valide. Nederland heeft simpelweg nog nooit iets gepresteerd. Laten we anders de prijzenkast van Italie , Brazilie of zelfs Duitsland naast die van NLD leggen.. Doet pijn he?
Precies! En daar gaat het toch ook juist om!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wat dat betreft lijkt het Nederlands elftal wel op Ajax. Mooi spel, maar kampioen worden ho maar. Ondertussen blijven de supporters wel volhouden dat ze de beste zijn.
Als je mooi en goed voetbal speelt hoor je gewoon bij de besten. Dat we nog nooit wereldkampioen zijn geworden maakt ons toch niet ineens minder goed dan andere landen?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
dan heb ik liever het laatstequote:Op zondag 13 juni 2010 12:49 schreef schuimjosti het volgende:
[..]
Pijn is een heel groot woord![]()
Misschien moet je wel leren het verschil te zien tussen "presteren" en "presteren EN kampioen worden".
Nogmaals leg eens uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:48 schreef Happel het volgende:
Ik vind het ook altijd wel lachwekkend dat optimisme. Het is altijd net iets over de top. Nederland heeft een goed team, maar het is niet sterk genoeg om tot aan de finale te komen.
Tuurlijk wel. Zij hebben bekers, wij hebben nog nooit iets bereiktquote:Op zondag 13 juni 2010 12:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Als je mooi en goed voetbal speelt hoor je gewoon bij de besten. Dat we nog nooit wereldkampioen zijn geworden maakt ons toch niet ineens minder goed dan andere landen?
Jawel, bij ons ontbreekt de killer- en vechtersmentaliteit. Bovendien is onze verdediging deze jaargang sowieso te zwak, tegen een gemiddelde tegenstander hoeft dat nog geen problemen te geven maar zodra je tegen een land speelt van het kaliber Brazilië valt onze verdediging genadeloos door de mand.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:49 schreef Splutje het volgende:
[..]
Als je mooi en goed voetbal speelt hoor je gewoon bij de besten. Dat we nog nooit wereldkampioen zijn geworden maakt ons toch niet ineens minder goed dan andere landen?
Die verdediging viel bij landjes als Mexico en Hongarije al door de mandquote:Op zondag 13 juni 2010 12:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Jawel, bij ons ontbreekt de killer- en vechtersmentaliteit. Bovendien is onze verdediging deze jaargang sowieso te zwak, tegen een bovengemiddelde tegenstander geeft dat geen problemen maar zodra je tegen een land speelt van het kaliber Brazilië bijvoorbeeld valt onze verdediging genadeloos door de mand.
Uiteraard, en DAT heeft Nederland nog nooit gepresteerd. en om er elke keer weer vanuit te gaan dat dat wel even gaat gebeuren is inderdaad vrij dom.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
dan heb ik liever het laatsteJij niet zeker?
Nee recent. Spanje heeft bv. ook maar 1 europees kampioenschap maar wel een uit 2008 i.p.v uit 1530 toen ridder Goliath met zijn Nederlandse rabauwen kampioen werd.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:55 schreef schuimjosti het volgende:
[..]
Uiteraard, en DAT heeft Nederland nog nooit gepresteerd. en om er elke keer weer vanuit te gaan dat dat wel even gaat gebeuren is inderdaad vrij dom.
Maar eigenlijk vind ik jouw Nederland/Griekenland vergelijking en je oude koeien-theorie nog een heel stuk dommer.
Nee, ik als Ajacied blijf het mooie attractieve voetbal propageren. Daar zijn Oranje en Ajax groot mee geworden.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:47 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Mijn god... wat een asociale kapitalistische opmerkingquote:Op zondag 13 juni 2010 12:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zij hebben bekers, wij hebben nog nooit iets bereikt
Doh
Bekers zijn het hoogst haalbare, als wij echt zo geweldig waren als de fokkertjes hier denken, hadden we wel een beker gehad. Die hebben we simpelweg niet, dus zo goed zijn we niet.
Hoe beïnvloed een beker de prestaties op dit WK dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 12:53 schreef Michielos het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Zij hebben bekers, wij hebben nog nooit iets bereikt
Doh
Bekers zijn het hoogst haalbare, als wij echt zo geweldig waren als de fokkertjes hier denken, hadden we wel een beker gehad. Die hebben we simpelweg niet, dus zo goed zijn we niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |