Ja, dat dus. Ben nog nooit op een van die terrasjes geweest en dat wil ik graag zou houden.quote:
mooi zo! Wij houden het er ook graag wat rustig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ben nog nooit op een van die terrasjes geweest en dat wil ik graag zou houden.
Denk dat dat 'm wordt. Issie duur? Wat ben je ongeveer kwijt voor twee personen zonder al te veel fratsen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Als je echt geweldige tapas wilt, moet je naar Destino gaan.
http://www.iens.nl/restaurant/28114/rotterdam-destino
Dit is echt een geweldige tent. Geloof dat wij er met z'n tweeën rond de ¤ 80,- kwijt waren, maar dat was met veel poespas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Denk dat dat 'm wordt. Issie duur? Wat ben je ongeveer kwijt voor twee personen zonder al te veel fratsen?
Dat iens, dat maakt de keuze vaak nog moeilijker. Heb altijd het idee dat mensen van de tent zelf en concurrenten al die opmerkingen geschreven hebben. Ik vertrouw er niet zo op.
Kenmerken : Kind vriendelijk, Honden toegestaan, Kleurtjes/kleurplaat/spelletjes aanwezig, Gay scene, Groepen max. : 10, Kinderstoel, Terras, Nabij water, Vrij parkeren, Zakelijk, Hip/trendy, Singles spotquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Als je echt geweldige tapas wilt, moet je naar Destino gaan.
http://www.iens.nl/restaurant/28114/rotterdam-destino
Lofoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ben nog nooit op een van die terrasjes geweest en dat wil ik graag zou houden.
Die trefwoorden zijn altijd zo wazig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Kenmerken : Kind vriendelijk, Honden toegestaan, Kleurtjes/kleurplaat/spelletjes aanwezig, Gay scene, Groepen max. : 10, Kinderstoel, Terras, Nabij water, Vrij parkeren, Zakelijk, Hip/trendy, Singles spot
Ja, hieruit zou ik halen dat kinderen er seks met honden van het eigen geslacht hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die trefwoorden zijn altijd zo wazig.'Gay scene'? Het is een restaurant!
een koopje, voor die prijsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, hieruit zou ik halen dat kinderen er seks met honden van het eigen geslacht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |