Ik vraag me wel af waar hij ineens al die wijsheid vandaan heeft.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:07 schreef Alicey het volgende:
Ik hoor net dat mijnvanaf vandaag ook opeens verstand van voetbal heeft.
Elia had er ook eerder in gemogen. Nu magtie er iig niet meer uitquote:Op maandag 14 juni 2010 15:35 schreef SingleCoil het volgende:
2-0. Hij had Van Persie er veel eerder uit moeten halen,die Afellay was echt veel sterker!
pcies. Dan maar met meer aanvallende mensen.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:59 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
Elia had er ook eerder in gemogen. Nu magtie er iig niet meer uit
Ik ben al meer vergeten dan jij geleerd hebt. Soms herinner ik me weer iets.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik vraag me wel af waar hij ineens al die wijsheid vandaan heeft.
quote:
Dat geeft helemaal niks, dan nog zijn we jongelui!quote:Op maandag 14 juni 2010 18:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Ik denk dat jouw leeftijd hier onder het gemiddelde zit hoor
Ah, zo stond er bij Isegrim een keer een moslim voor de deur, dat zn vliegtuig op dr balkon was neergestort.quote:Op maandag 14 juni 2010 19:57 schreef Alicey het volgende:
We hadden trouwens bijna een negertje gehad. Toen ik thuis kwam liep er eentje in mijn tuin. Hij kwam echter slechts zijn modelvliegtuigje dat mijn tuin was ingevlogen er weer uit halen.
Maar dat was vast een groter vliegtuig.quote:Op maandag 14 juni 2010 20:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ah, zo stond er bij Isegrim een keer een moslim voor de deur, dat zn vliegtuig op dr balkon was neergestort.
Ja, dat dus. Ben nog nooit op een van die terrasjes geweest en dat wil ik graag zou houden.quote:
mooi zo! Wij houden het er ook graag wat rustig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ben nog nooit op een van die terrasjes geweest en dat wil ik graag zou houden.
Denk dat dat 'm wordt. Issie duur? Wat ben je ongeveer kwijt voor twee personen zonder al te veel fratsen?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Als je echt geweldige tapas wilt, moet je naar Destino gaan.
http://www.iens.nl/restaurant/28114/rotterdam-destino
Dit is echt een geweldige tent. Geloof dat wij er met z'n tweeën rond de ¤ 80,- kwijt waren, maar dat was met veel poespas.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:59 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Denk dat dat 'm wordt. Issie duur? Wat ben je ongeveer kwijt voor twee personen zonder al te veel fratsen?
Dat iens, dat maakt de keuze vaak nog moeilijker. Heb altijd het idee dat mensen van de tent zelf en concurrenten al die opmerkingen geschreven hebben. Ik vertrouw er niet zo op.
Kenmerken : Kind vriendelijk, Honden toegestaan, Kleurtjes/kleurplaat/spelletjes aanwezig, Gay scene, Groepen max. : 10, Kinderstoel, Terras, Nabij water, Vrij parkeren, Zakelijk, Hip/trendy, Singles spotquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:42 schreef Isegrim het volgende:
Als je echt geweldige tapas wilt, moet je naar Destino gaan.
http://www.iens.nl/restaurant/28114/rotterdam-destino
Lofoquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:23 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Ben nog nooit op een van die terrasjes geweest en dat wil ik graag zou houden.
Die trefwoorden zijn altijd zo wazig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:25 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
Kenmerken : Kind vriendelijk, Honden toegestaan, Kleurtjes/kleurplaat/spelletjes aanwezig, Gay scene, Groepen max. : 10, Kinderstoel, Terras, Nabij water, Vrij parkeren, Zakelijk, Hip/trendy, Singles spot
Ja, hieruit zou ik halen dat kinderen er seks met honden van het eigen geslacht hebben.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Die trefwoorden zijn altijd zo wazig.'Gay scene'? Het is een restaurant!
een koopje, voor die prijsquote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:25 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, hieruit zou ik halen dat kinderen er seks met honden van het eigen geslacht hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |