Ik heb van 2200 tot 0100 buiten op het terras te vinden.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:22 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Was jij -behalve toen je even bij ons stond- uberhaupt wel in vagabond?heb je daarvoor en daarna nl. niet gezien
![]()
![]()
Was ik ook niet geheel nuchter geloof ik.
Ik bedacht me dat ik ook nog twee koffers heb die ik kan gebruiken en ik hoef niet zo gigantisch veel spullen te verplaatsen. Met Breuls zijn dozen erbij kom ik er wel denk ik. En anders weet ik je te vinden, thanks!quote:Op zondag 13 juni 2010 17:44 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb er misschien ook wel een paar, roep maar als je tekort komt.
Sorry dat ik je zo debiel aanstaarde, maar het duurde even voordat ik me realiseerde dat jij het waarschijnlijk was zeg maar.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:45 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ik heb van 2200 tot 0100 buiten op het terras te vinden.
De enkele keer dat ik naar binnen ging was voor een drankje of een toilet bezoekje
Ik vond het wel mooiquote:Op zondag 13 juni 2010 17:56 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Sorry dat ik je zo debiel aanstaarde, maar het duurde even voordat ik me realiseerde dat jij het waarschijnlijk was zeg maar.
Nee.quote:Op maandag 14 juni 2010 10:38 schreef TJDoornbos het volgende:
Ga je verhuizen Ise?
Oh dacht alquote:Op maandag 14 juni 2010 10:49 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Nee.Ik moet wat spullen verplaatsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |