kom ik niet intelligent over ofzo?quote:
Doh, ONZin topics horen gewoon in ONZ thuis. En O.us had beter moeten weten.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die in KLB posten vertellen dat ze in ONZ moeten blijven.
Sowieso mensen die zich ´verbonden´ voelen met één subforum. Alle subfora horen bij FOK!quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Myraela het volgende:
Mensen die in KLB posten vertellen dat ze in ONZ moeten blijven.
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik het probleem niet zo? Leg het mij eens uit.
Ik heb al een k´tje geboden, vooralsnog mag ik met haar uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:16 schreef Teezie het volgende:
ontopic: hoeduur is ze dan?
Dat met die SC had ik gezien.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doh, ONZin topics horen gewoon in ONZ thuis. En O.us had beter moeten weten.
Maarja, die heb ik wel vaker zien stuntelen na zijn aanstelling. Ook constant de SC op slot gooien in plaats van centraal en als hij hem dan eindelijk weer van het slot haalt, vergeet hij om de boel alsnog centraal te zetten
voor 50 euro had je ook gewonnen hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 03:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb al een k´tje geboden, vooralsnog mag ik met haar uit.
Is wel vaker gebeurd.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat met die SC had ik gezien.Maar dat was op zijn 2de dag ofzo.
Nee, dus nogmaals, leg mij het probleem van iemand leuk vinden eens uit.quote:
zijn eerste tweede dag was dus niet zijn beste dagquote:Op zondag 13 juni 2010 03:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat met die SC had ik gezien.Maar dat was op zijn 2de dag ofzo.
Schop hem even naar KPD.quote:
niks mis mee mijn vriend, ben martin lawrance kijken op comedy centralquote:Op zondag 13 juni 2010 03:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is wel vaker gebeurd.
[..]
Nee, dus nogmaals, leg mij het probleem van iemand leuk vinden eens uit.
jij bent gewoon oversextquote:
maar dat wist ikquote:
doot henig anquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |