kom ik niet intelligent over ofzo?quote:
Doh, ONZin topics horen gewoon in ONZ thuis. En O.us had beter moeten weten.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mensen die in KLB posten vertellen dat ze in ONZ moeten blijven.
Sowieso mensen die zich ´verbonden´ voelen met één subforum. Alle subfora horen bij FOK!quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Myraela het volgende:
Mensen die in KLB posten vertellen dat ze in ONZ moeten blijven.
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:15 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eigenlijk zie ik het probleem niet zo? Leg het mij eens uit.
Ik heb al een k´tje geboden, vooralsnog mag ik met haar uit.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:16 schreef Teezie het volgende:
ontopic: hoeduur is ze dan?
Dat met die SC had ik gezien.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doh, ONZin topics horen gewoon in ONZ thuis. En O.us had beter moeten weten.
Maarja, die heb ik wel vaker zien stuntelen na zijn aanstelling. Ook constant de SC op slot gooien in plaats van centraal en als hij hem dan eindelijk weer van het slot haalt, vergeet hij om de boel alsnog centraal te zetten
voor 50 euro had je ook gewonnen hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 03:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb al een k´tje geboden, vooralsnog mag ik met haar uit.
Is wel vaker gebeurd.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat met die SC had ik gezien.Maar dat was op zijn 2de dag ofzo.
Nee, dus nogmaals, leg mij het probleem van iemand leuk vinden eens uit.quote:
zijn eerste tweede dag was dus niet zijn beste dagquote:Op zondag 13 juni 2010 03:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat met die SC had ik gezien.Maar dat was op zijn 2de dag ofzo.
Schop hem even naar KPD.quote:
niks mis mee mijn vriend, ben martin lawrance kijken op comedy centralquote:Op zondag 13 juni 2010 03:18 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Is wel vaker gebeurd.
[..]
Nee, dus nogmaals, leg mij het probleem van iemand leuk vinden eens uit.
jij bent gewoon oversextquote:
maar dat wist ikquote:
doot henig anquote:
quote:
hij is even druk met mijquote:
En daar is heul niks mis meequote:
wacht, dat was eenquote:
nog nietquote:
Klikkie doen!!quote:Op zondag 13 juni 2010 03:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja maar wie moet ik nu PMen sadface
Wordt het wat ??quote:
als ik jou was, zou ik biogarde PM-enquote:Op zondag 13 juni 2010 03:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja maar wie moet ik nu PMen sadface
Da's Annequote:
Als ik NJ's plaats in neem, wordt ik dan ook FA?quote:
Daar was ik al soort van bang voorquote:Op zondag 13 juni 2010 03:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, je UI is confusing in combinatie met mijn bierinname
Wat een wijven UI.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar was ik al soort van bang voor
PM je adres maar.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow, kom maar dan, is nog geen half uur rijden
ga ergens anders zeurenquote:
doot henig anquote:
Ik heb een redelijk serieuze slurf voor een wijfquote:
Check.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk serieuze slurf voor een wijf
Oh. okay.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:35 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb een redelijk serieuze slurf voor een wijf
Wie het eerst komt, die het eerst naaitquote:Op zondag 13 juni 2010 03:33 schreef Myraela het volgende:
Gaat die hufter nu met Anne. Godverdomme, dan kom ik morgen niet hoor.
doe rustig aanquote:
Gezien Remlof en Anne nu al onder de pannen zijn ...quote:
Ik heb heul geen PM van jou gehad.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:37 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Gezien Remlof en Anne nu al onder de pannen zijn ...
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:39 schreef Breuls het volgende:
Gut, je laat die gasten effe een nachtje alleen met een forum, en een bende dat het wordt.
Ontslaan, die O.us.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:39 schreef Breuls het volgende:
Gut, je laat die gasten effe een nachtje alleen met een forum, en een bende dat het wordt.
Neuh, ik ben newbie mod, en om dan onder Remlof zijn duiven te gaan schieten .quote:
Ik heb nog nooit een admin geneuktquote:Op zondag 13 juni 2010 03:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Stop eens met admins neuken. Jij bent al mod. Ik moet nog.
je wil welquote:
en ligt dan het probleem bij haar of bij jou?quote:
Bij haarquote:Op zondag 13 juni 2010 03:48 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en ligt dan het probleem bij haar of bij jou?
bij haar of haar vriend?quote:
PRaat die gast er nou niet nog een neuksletje bij. Hij moet eerst Anne nog doen. Dan mag ik. En dan heeft die ook nog zijn Reguliere wekelijkse neukertjes. Die man heeft het zwaar.quote:
maar die man houdt ook wel van een uitdagingquote:Op zondag 13 juni 2010 03:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
PRaat die gast er nou niet nog een neuksletje bij. Hij moet eerst Anne nog doen. Dan mag ik. En dan heeft die ook nog zijn Reguliere wekelijkse neukertjes. Die man heeft het zwaar.
Daar gaat je schema voor de zondagquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar gaat je schema voor de zondag
Ja, vrouwenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Daar gaat je schema voor de zondag
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen. Ik moet morgen naar Arnhem rijden met de trein. En daarna nog meer rijden. hihiihihihih
Dus. Kusjes.
Arnhem is richting noordwestquote:
en dan maar afvragen hoe van je sterretje een rondje wordt gemaakt zekerquote:
rijd zequote:Op zondag 13 juni 2010 03:58 schreef Myraela het volgende:
Ik ga slapen. Ik moet morgen naar Arnhem rijden met de trein. En daarna nog meer rijden. hihiihihihih
Dus. Kusjes.
Dat vraag jij je heel de nacht al af. Je mag ook gewoon toegeven dat je remlof wilt naaien. Of andersom.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:59 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en dan maar afvragen hoe van je sterretje een rondje wordt gemaakt zeker
Nah, ruler is een toffe gozer in het echt, geef 'm graag een biertje, maar verder niksquote:Op zondag 13 juni 2010 04:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat vraag jij je heel de nacht al af. Je mag ook gewoon toegeven dat je remlof wilt naaien. Of andersom.
kanon hebben?quote:Op zondag 13 juni 2010 04:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Nah, ruler is een toffe gozer in het echt, geef 'm graag een biertje, maar verder niks
het is geen stukje stofquote:Op zondag 13 juni 2010 04:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat vraag jij je heel de nacht al af. Je mag ook gewoon toegeven dat je remlof wilt naaien. Of andersom.
quote:Op zondag 13 juni 2010 03:58 schreef Myraela het volgende:
Dus. Kusjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |