Pff, sinds wanneer mod jij hier dan? Ik moet de boel hier in de gaten houden.quote:
Jij ging naar bed. Optiefen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Pff, sinds wanneer mod jij hier dan? Ik moet de boel hier in de gaten houden.
Nee, jij moet slapen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Pff, sinds wanneer mod jij hier dan? Ik moet de boel hier in de gaten houden.
quote:
Oef, dan krijg ik geen vurige PM's van SWJ dat ik topics bij hem neergooi.quote:
Eerst meld je je en daarna schop je het naar ONZ. Nu weet ik niet of ik je serieus moet nemen.quote:
Niet in KLBquote:
je mag mij wel serieus nemenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst meld je je en daarna schop je het naar ONZ. Nu weet ik niet of ik je serieus moet nemen.
Maar goed dat dit topic in SEX staat.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst meld je je en daarna schop je het naar ONZ. Nu weet ik niet of ik je serieus moet nemen.
Ik laat me echt graag serieus nemen door jequote:Op zondag 13 juni 2010 03:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |