Ze was nat jongen, bohhhhquote:
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:46 schreef Teezie het volgende:
[..]
is het erg of normaal dat ik haar naam weet?
Normaal. Lanny Barbie de geile pijphoer.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Edit.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:49 schreef friekin_ het volgende:
Echte man.
Kijk O.us, zo kan het ook:
[ afbeelding ]
quote:
Ik zou die wel geven hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 02:51 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je valt echt op goedkope snollen. Zet dan Monica Bellucci er neer.
O.us je bent een mod, dan weet je dat KLB niet bedoeld is voor bagger, zeker geen nachtbagger. Dat hoort gewoon in ONZ te blijven net zoals Myraela daar opgehokt hoort te blijven.quote:
Hey, PUB KLB'ertje.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O.us je bent een mod, dan weet je dat KLB niet bedoeld is voor bagger, zeker geen nachtbagger. Dat hoort gewoon in ONZ te blijven net zoals Myraela daar opgehokt hoort te blijven.
Oftewel tief dit topic naar het juiste subforum of gooi hem dicht!
quote:Op zondag 13 juni 2010 02:52 schreef Japsnars het volgende:
[..]
O.us je bent een mod, dan weet je dat KLB niet bedoeld is voor bagger, zeker geen nachtbagger. Dat hoort gewoon in ONZ te blijven net zoals Myraela daar opgehokt hoort te blijven.
Oftewel tief dit topic naar het juiste subforum of gooi hem dicht!
Pff, sinds wanneer mod jij hier dan? Ik moet de boel hier in de gaten houden.quote:
Jij ging naar bed. Optiefen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Pff, sinds wanneer mod jij hier dan? Ik moet de boel hier in de gaten houden.
Nee, jij moet slapen.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:57 schreef o.us het volgende:
[..]
Pff, sinds wanneer mod jij hier dan? Ik moet de boel hier in de gaten houden.
quote:
Oef, dan krijg ik geen vurige PM's van SWJ dat ik topics bij hem neergooi.quote:
Eerst meld je je en daarna schop je het naar ONZ. Nu weet ik niet of ik je serieus moet nemen.quote:
Niet in KLBquote:
je mag mij wel serieus nemenquote:Op zondag 13 juni 2010 03:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst meld je je en daarna schop je het naar ONZ. Nu weet ik niet of ik je serieus moet nemen.
Maar goed dat dit topic in SEX staat.quote:Op zondag 13 juni 2010 03:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Eerst meld je je en daarna schop je het naar ONZ. Nu weet ik niet of ik je serieus moet nemen.
Ik laat me echt graag serieus nemen door jequote:Op zondag 13 juni 2010 03:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |