Mijn geluid is overledenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:17 schreef MargrietV het volgende:
http://video.foxnews.com/(...)-more-to-authorities
ik ben halverwege het filmpje ,,,quote:Op zondag 13 juni 2010 13:18 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Mijn geluid is overleden![]()
Mis ik een hoop nu?
Ik vraag me af of hij ECHT weet waar het lichaam is, of dat dit weer zo'n leuke truc is van Joran.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben halverwege het filmpje ,,,
tot nu toe geen echt nieuws er wordt gezegd dat ze wel de waarheid boven
tafel willen krijgen, maar geen bekentenis die is afgedwongen
Zodat hij eerder aan Amerika uitgeleverd kan worden ?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Perú krijg je 2 dagen strafvermindering per dag dat je werkt of studeert.
Dat loont wel
Amerika is beter dan Peru gok ikquote:Op zondag 13 juni 2010 13:24 schreef johan555 het volgende:
[..]
Zodat hij eerder aan Amerika uitgeleverd kan worden ?
zie mijn editquote:Op zondag 13 juni 2010 13:23 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik vraag me af of hij ECHT weet waar het lichaam is, of dat dit weer zo'n leuke truc is van Joran.
vergokt?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:25 schreef johan555 het volgende:
Wat zou hij eigenlijk met die 25.000$ gedaan hebben ?
Het is niet vreemd dat ze zo denken, hij heeft teveel gelogen om hem nog serieus te kunnen nemenquote:
Dik gedaan aan de pokertafel? Altijd de meeste fishes gehad van alle spelers van de tafel.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:25 schreef johan555 het volgende:
Wat zou hij eigenlijk met die 25.000$ gedaan hebben ?
Zat die conjo ook te vissen aan de pokertafel?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:28 schreef fiooon het volgende:
[..]
Dik gedaan aan de pokertafel? Altijd de meeste fishes gehad van alle spelers van de tafel.
ja... zelfs al zou hij nu de volledige waarheid gaan vertellen zouden de meeste mensen het nogquote:Op zondag 13 juni 2010 13:27 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Het is niet vreemd dat ze zo denken, hij heeft teveel gelogen om hem nog serieus te kunnen nemen
Ik bedoel natuurlijk vies-jes omquote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zat die conjo ook te vissen aan de pokertafel?
blijft een vreemd verhaalquote:Op zondag 13 juni 2010 12:32 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Dat ie zich willens en wetens in de afgrond heeft gestort geloof ik niet helemaal. Dat hangt natuurlijk compleet van wat er nu echt met Natalee is gebeurd. Ik geloof niet dat hij haar vermoord heeft. Ik denk dat er die avond iets heel erg mis is gegaan (alcoholvergiftiging, overdosis of van het balkon gevallen) en dat Joran, al dan niet in overleg met zijn vader, een hele stomme beslissing heeft gemaakt en haar lichaam heeft weggewerkt. Daarna heeft ie inderdaad compleet de verkeerde keuze's gemaakt, maar ik denk dat zo'n avond en het meedragen van zo'n geheim ook wel een flinke impact op je heeft.
Daarom zal er bewijs boven tafel moeten komen?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:29 schreef FANN het volgende:
[..]
ja... zelfs al zou hij nu de volledige waarheid gaan vertellen zouden de meeste mensen het nog
niet geloven denk ik, ik misschien ook niet, maar goed... tot nu toe geen nieuws dus.
tijd voor andere dingen![]()
Of je raakt in paniek, vraagt je vrienden om je te helpen en je dumpt het lijk in de oceaanquote:Op zondag 13 juni 2010 13:32 schreef sp3c het volgende:
[..]
blijft een vreemd verhaal
als zo'n meisje van het balkon valt, of een overdosis neemt of problemen krijgt met dr alcoholpromilage dan ga je er mee naar de dokter ... wtf kun jij daar nou aan doen
zeker als hij het nog met iemand zou hebben overlegd (zijn vader of zelfs die gast met die boot) dan kom je niet uit op 'lijk wegmaken!' dan moet hij enige schuld hebben aan die dood
Klinkt leuk zo, maar je vergeet vadsig en een mongolenkop.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
1.95m, breed, bietje gespierd, gemilimeterd, zelfverzekerd.
Ga je nou, als vrouw zijnde beweren dat je daar niet hitsig van word?
Dat ie dat niet met z'n eigen hoofd durft te doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:28 schreef Verburg_K het volgende:
hij heeft wel veel internationale attentie, onze nederlandse clown
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:34 schreef Luna3 het volgende:
[..]
Klinkt leuk zo, maar je vergeet vadsig en een mongolenkop.
Goedemorgenmiddag allemaal!![]()
die ogen, zijn de ogen van een onbetrouwbare ploertquote:Op zondag 13 juni 2010 02:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
1.95m, breed, bietje gespierd, gemilimeterd, zelfverzekerd.
Ga je nou, als vrouw zijnde beweren dat je daar niet hitsig van word?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |