nee wie is Kampenquote:Op zondag 13 juni 2010 00:15 schreef Ugjerke het volgende:
remlof
Top 5?quote:
Het is een vrij christelijke gemeente.quote:
Ja, daaromquote:Op zondag 13 juni 2010 00:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Top 5?
[..]
Het is een vrij christelijke gemeente.
Neuken in een zwembad is best wel kutquote:Op zondag 13 juni 2010 00:26 schreef Loveless85 het volgende:
Hoe is het met de buitenseks cq seks in het zwembad gelopen Remluv?
En een waterglijbaan dan?quote:
Een meid doppen.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef remlof het volgende:
Zwolle is al erg maar daar heb ik ooit nog wel eens een meid uit gedopt.
Maar Kampen...
quote:
IMMA HAFTA SLAP YOUquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is als je je erecte penis in haar vagina stopt. Vraag maar aan je moeder.
Noemen die leute ballen tegenwoordig.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja dat is als je je erecte penis in haar vagina stopt. Vraag maar aan je moeder.
Als dat je enige doel is moet je gewoon een keet induiken en daar wat goedkoop bier uitdelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:34 schreef remlof het volgende:
[..]
De vagijn wordt vanzelf erg vochtig na het bestrelen ervan met de tong. Zoniet kan olijfolie nog uitkomst biedenquote:Op zondag 13 juni 2010 00:36 schreef Loveless85 het volgende:
Moet de vagijn ook nog enigszins vochtig zijn? Of ben je van het betere flink rammen en 'er op en er over' werk Remlof?
Extra virgin?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De vagijn wordt vanzelf erg vochtig na het bestrelen ervan met de tong. Zoniet kan olijfolie nog uitkomst bieden
Ik heb ook nog wel motorolie, is dat ook goed?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:38 schreef remlof het volgende:
[..]
De vagijn wordt vanzelf erg vochtig na het bestrelen ervan met de tong. Zoniet kan olijfolie nog uitkomst bieden
Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de vagijnquote:Op zondag 13 juni 2010 00:39 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb ook nog wel motorolie, is dat ook goed?
Ik ben een Drent.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet echt bevorderlijk voor de vagijn
Gekke groningers
Detail. ik zou m'n erecte geslacht er zo in douwenquote:Op zondag 13 juni 2010 00:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zie een tand onderin.Die hoop ik in een echte vagina toch niet tegen te komen.
In een vagina met scherpe tandjes?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Detail. ik zou m'n erecte geslacht er zo in douwen
nngggh...quote:Op zondag 13 juni 2010 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja best lekker als die langs je keiharde eikel schrapen
Precies, de restanten van de vorige keer moeten er af!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan is wel in één stoot je kopkaas, piemelbrie en kopcamembert weg.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik niet sinds op m'n elfde m'n voorhuid eraf gechopt isquote:Op zondag 13 juni 2010 00:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan is wel in één stoot je kopkaas, piemelbrie en kopcamembert weg.
Hoezo pas op je 11equote:Op zondag 13 juni 2010 00:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Die heb ik niet sinds op m'n elfde m'n voorhuid eraf gechopt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |