quote:
ben ik toch alquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:56 schreef borisz het volgende:
Tong's WK-voetbal dilemma topic.
Je wordt oud Ole![]()
gewoon de feiten bosquote:
Ole hoort met een stoere Spanjool in bed te liggen.quote:
eigenlijk wel hequote:Op zondag 13 juni 2010 02:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ole hoort met een stoere Spanjool in bed te liggen.
Je stelt me teleur.quote:Op zondag 13 juni 2010 02:11 schreef Ole het volgende:
wie weet morgen.
Of met een Duitser, ga Duitsland in de kroeg kijken
Als het zonnetje maar in je hart schijntquote:Op zondag 13 juni 2010 09:53 schreef borisz het volgende:
In IJmuiden wil de zon nog niet echt schijnen.
Mijn godquote:Op zondag 13 juni 2010 10:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Als het zonnetje maar in je hart schijnt
quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 20:12 schreef Bos81 het volgende:
DEUTSCHLAND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:
Ik ben benieuwd of TOng dit snaptquote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef borisz het volgende:
Bij de culinaire buren beelden van een zingende oma
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:52 schreef borisz het volgende:
TOng wilde er ooit actie meedoen maar dat ging te snel. Was een tijd dat er drie tot vier topics per dag doorheen gingen
. Nu slechts twee
OKquote:Op maandag 14 juni 2010 10:22 schreef Bjoro het volgende:
Blijf nog een uurtje liggen en dan kom ik eruit.
Heb je dan een ontbijtje voor me, Ole ?
Ik ben mijn bed al uitgestuiterd hoorquote:Op maandag 14 juni 2010 09:54 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
WAKKER WORDEN!!!!!!!!
Nog maar een paar uurtjes hoor
quote:Op zondag 13 juni 2010 23:46 schreef borisz het volgende:
Bij de culinaire buren beelden van een zingende oma
Ik word automatisch op tijd wakkerquote:
Omroep MAX 2.0quote:Op maandag 14 juni 2010 14:13 schreef popolon het volgende:
Bloess zeg er eens wat van, het gaat allemaal veel te traag.Het lijkt wel een senioren elftal.
niet over de rand hequote:
Dé wedstrijd van dit WKquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:32 schreef borisz het volgende:
TOng wil de kraker zien tussen Nieuw Zeeland en Slowakije
Kijk ik idd al weken naar uit.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:32 schreef borisz het volgende:
TOng wil de kraker zien tussen Nieuw Zeeland en Slowakije
Tuurlijk.Vooral het grote NIVO van 25 jaar geleden met de legendarische spits tong80.quote:
Verstaan ze Frank dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 20:09 schreef Ole het volgende:
hier lag de hele kroeg in een deuk
[ afbeelding ]
Mij kan het ook nog niet echt boeien helaas..quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:26 schreef Bjoro het volgende:
Weer een schitterende WKdag erop zitten
Volgende keer ga ik lekker met Ole mee naar de Spaanse kust en kijk ik de samenvattingen wel terug
en ik baal er van want ik had er best zin in, moet ik zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mij kan het ook nog niet echt boeien helaas..
Dan is het het beste WK ooit, waarschijnlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en ik baal er van want ik had er best zin in, moet ik zeggen.
Misschien als we op 11 juli kampioen zijn dat ik er dan heel anders over denk
Ik mis in ieder geval de eerste helft van de 20.30 uur wedstrijd. Of ik de rest kijk of haal is nog maar de vraag/quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:46 schreef borisz het volgende:
Morgen Honduras - Chili. Spanje - Zwitserland en Zuid-Afrika - Uruguay
in mijn herinnering:quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:40 schreef Bos81 het volgende:
Voor mij is het EK 88 ook het beste ooit. MIsschien enkel door de resultaten, want als 7-jarig bosje keek ik heel anders naar het spel dat ik nu als 29-jarige doe. Ik kan me echt niet meer herinneren of Nederland goed of slecht speelde in Duitsland toen.
Zo ongeveer herinner ik het me ook..quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in mijn herinnering:
Rusland, goed gespeeld, kansen niet benut
Engeland, goed gespeeld, mazzel gehad (ballen op de paal ENG)
Ierland, slecht gespeeld, mazzel gehad (goal Kieft, IER paar kansen gemist)
Duitsland, goed gespeeld net iets beter dan DUI
Rusland, terecht gewonnen
Benieuwd hoe tong hier over denkt (en de andere)
Oefenen tot je er gek van wordtquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:19 schreef borisz het volgende:
Mogge
Alvast begonnen met het opnieuw bestuderen van boekhouden.
En een pracht van een omhaal van Van Bastenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:18 schreef Ole het volgende:
[..]
Zo ongeveer herinner ik het me ook..
Vanmiddag Spanje kijken
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Oefenen tot je er gek van wordt
Voortgezet Boekhouden is
Is het nog steeds een tentamen van 5,5 uur? De hele stof in één keer?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef borisz het volgende:
[..].
Heel veel mensen hebben het niet gehaald.
Tentamen is 2 3/4 uur. Maar wel de hele stof in 1x.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:26 schreef Ole het volgende:
[..]
Is het nog steeds een tentamen van 5,5 uur? De hele stof in één keer?
kan ik niet zien...moet werkenquote:
GOed. Sinds ze alles 'kwijt' is lijkt er niets meer aan de hand.quote:
wat dat betreft leer je het beter op de HEAO. Krijg je het in delen, en blijft het veel beter hangen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Tentamen is 2 3/4 uur. Maar wel de hele stof in 1x.
Ofwel bijna het hele boek boekhouden geboekstaafd III + Accounting en het interne systeem van Blommaert.
Mooi zo! Ze moet nog een tijdje mee tochquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef borisz het volgende:
[..]
GOed. Sinds ze alles 'kwijt' is lijkt er niets meer aan de hand.
Ja ik wil dat ze nog wel even mee gaat jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef Ole het volgende:
[..]
Mooi zo! Ze moet nog een tijdje mee toch
weinig les hoor. Maar ja, zelf oefenen met uitwerkingen erbij is toch de manier om het onder de knie te krijgen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef borisz het volgende:
We hebben het vak wel al vanaf februari. Wij krijgen iedere week een opdracht die we kunnen inleveren. In de tentamenbreak eind maart kregen we herhalingsopdrachten over het eerste deel, maar dat is niet het moeilijkste. Lastigste onderdelen zijn het consolideren en het fiscale dingen als de vermogensvergelijking.
Onderdeel prijs- en efficiencyverschillen is goed te doen maar die andere dingen wat minder. En ja wat belachelijk is dat we maar 2 uur in de week hadden dus in totaal 24 uur. Terwijl er vier uur in de week gepland stond maar door allerlei omstandigheden werd het opeens twee uur.
Hier sluit ik me bij aan. Op het EK-92 speelden we beter, maar ontbrak het nodige geluk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:43 schreef Bjoro het volgende:
[..]
in mijn herinnering:
Rusland, goed gespeeld, kansen niet benut
Engeland, goed gespeeld, mazzel gehad (ballen op de paal ENG)
Ierland, slecht gespeeld, mazzel gehad (goal Kieft, IER paar kansen gemist)
Duitsland, goed gespeeld net iets beter dan DUI
Rusland, terecht gewonnen
Benieuwd hoe tong hier over denkt (en de andere)
Deed FC Den Bosch mee op het EK-88 ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef Ole het volgende:
[..]
En een pracht van een omhaal van Van Basten
Gisteravond Brazilië niet gezien wegens ma's 70ste verjaardag.quote:
Ik zou nu maar niet zeggen dat je Olé heet.quote:
In de tweede rondequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef borisz het volgende:
Suarez gaat de begroting van Ajax niet redden.
Hoi Bjoro.quote:
quote:
Hij zit nog steeds in de buik. Dus als je dat nieuws noemtquote:
Allebei klote.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:16 schreef borisz het volgende:
Popo Lakers of Celtics?
Ik misschien ook wel.quote:
Wat heb ik gemistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:58 schreef borisz het volgende:
Ole is blij. Er is een nieuwe Jack de Vries opgestaan..
ja, dat waren bij ons ook 'normale'slagingspercentages.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:57 schreef borisz het volgende:
Ole 25% van de mensen had het tentamen boekhouden gehaald.
Neem er nog eentjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:49 schreef popolon het volgende:
GO USA DAMNIIT YOU FOOLS< GOT TO MAKE THAT ONE DAMN! LOTS OF CHANCES ARGH BOOOO
nee echt?quote:
Slovenië is het kleinste land dat deelneemt aan het WK. Zeg maar provincie Utrecht met 2 miljoen inwoners.quote:
2-3 voor de VS, was een zuiver doelpunt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:01 schreef popolon het volgende:
Had 2-2 moeten zijn, waardeloze gele kaart.
Long time no appelsienquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:46 schreef appelsientje het volgende:
2-3 voor de VS, was een zuiver doelpunt.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:51 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Long time no appelsien
Hoest met de beebs?
Wat leuk wat leukquote:Op zaterdag 19 juni 2010 08:27 schreef appelsientje het volgende:
met mandarijntje gaat het goed
hij is nu al druk aan het tijgerendus we kunnen de hele dag achter hem aan rennen... hij weet nog niet echt wat nee is
Maar hij groeit goed, eet goed, kortom een tevreden mannetje
Hoest met jullie?
Zit Golfertje al in zijn oranje hempje ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat leuk wat leukPost je ook weer eens een fotootje?
Met ons is het prima hoor
Naaktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:02 schreef Bluezz het volgende:
[..]
In zijn jupiler oranje shirtje : Jup Holland Jup en ik zit in mijn Dutchy Dress.
En jij?
quote:
Ja het kan nog mis gaan, maar dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan toch nog misgaan?
Stel Kameroen wint van Denemakren en ook van ons en Japan wint van Denemarken. Dan gaat het toch op doelsaldo?
Nee, ik denk ook wel dat het snor zit. De Denen acht ik wel in staat om minimaal 1 punt te pakken dadelijk en dan zijn we door naar de volgende rondequote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja het kan nog mis gaan, maar dat denk ik niet.
wordt toch tegelijk met Ned-Kam gespeeld, zou je enorm tijd moeten rekken, blessures moeten faken zodat je in de laatste minuut evt. 2 doelpunten kunt weggeven ?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:04 schreef Bos81 het volgende:
en mits er een winnaar komt uit Jap-Den kunnen we zelf bepalen tegen wie we spelen in de 8ste finales
Ja klopt. Maar ik bedoel stel wel willen niet tegen Italie in de achste finales en die worden 2e in hun poule. Dan moeten we in ieder geval verliezen van Kameroen om die kans te vergroten.quote:Op zondag 20 juni 2010 00:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wordt toch tegelijk met Ned-Kam gespeeld, zou je enorm tijd moeten rekken, blessures moeten faken zodat je in de laatste minuut evt. 2 doelpunten kunt weggeven ?
gewoon nog 5 schijtpotten met 1-0 winnen en je bent kampioen !quote:Op zondag 20 juni 2010 00:05 schreef Bos81 het volgende:
Ja klopt. Maar ik bedoel stel wel willen niet tegen Italie in de achste finales en die worden 2e in hun poule. Dan moeten we in ieder geval verliezen van Kameroen om die kans te vergroten.
Maar om eerlijk te zijn, moeten we gewoon voor de winst gaan tegen Kameroen, maar natuurlijk niet met de onnodige risico;s
quote:Op zondag 20 juni 2010 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon nog 5 schijtpotten met 1-0 winnen en je bent kampioen !
Slaap zequote:
Sterktequote:straks werken
Have funquote:en vaderdag
op z'n PSV in '88quote:Op zondag 20 juni 2010 00:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
gewoon nog 5 schijtpotten met 1-0 winnen en je bent kampioen !
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Againzender het volgende:
Vanochtend om 9:34 uur is onze derde spits Roel geboren
Iedereen is OK, eerste fles brut is al op
en weer uitloggen nu
hieperdepiep Hoera !quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Againzender het volgende:
en weer uitloggen nu
even dan voor Roel:quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Againzender het volgende:
en weer uitloggen nu
Gefelicieerd!!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 15:00 schreef Againzender het volgende:
en weer uitloggen nu
Waar niemand zoveel over klaagt als jij Sien.quote:
ik ben een onderbroek gekregen een vol gekwijlde kaartquote:Op zondag 20 juni 2010 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, ook voor Sien
Wat had mandarijntje voor je gemaakt ?
Ik had hem al 1 week eerder gekregen.. en tot nu toe heeft hij gelijk gebrachtquote:
kreeg deze ook zaterdag....bij mij bracht hij geluk ipv gelijkquote:Op maandag 21 juni 2010 15:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik had hem al 1 week eerder gekregen.. en tot nu toe heeft hij gelijk gebracht
Oja... gelukquote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
kreeg deze ook zaterdag....bij mij bracht hij geluk ipv gelijk
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:37 schreef appelsientje het volgende:
ik ben een onderbroek gekregen een vol gekwijlde kaart
vandaag is hij trouwens precies 8 maanden
[ afbeelding ]
en was hij nog steeds onschuldig ?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:04 schreef Ole het volgende:
Moeder van Joran zo bij boulevard
Schiet ook al weer opquote:Op maandag 21 juni 2010 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Feli
Babi J. is afgelopen week een half jaar geworden
quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef Againzender het volgende:
Roel kan al koppen, heel gevaarlijkduidelijk een centrumspits
goh....opzienbarendquote:
"Want die blikken in ke ogen......zeggen alles tegen mij"quote:Op maandag 21 juni 2010 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Die blik in die jongen zijn ogen.
Zal je zoon maar wezen![]()
Faolhaosquote:Op maandag 21 juni 2010 23:04 schreef Bjoro het volgende:
"Want die blikken in ke ogen......zeggen alles tegen mij"
Je zal inderdaad zijn opvoeding voor je rekening hebben genomen, ben je ook (en om maar even in heerlijk Fok!-s te blijven spreken) een enorme faalhaas !
Eindgespreken stages, scripties en surveilleren. Mag pas om 22 uur naar huisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |