Getz?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik reed eergisteren pas in een spange auto.
Een Leyland truck?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:26 schreef Broekpaling het volgende:
Ik reed eergisteren pas in een spange auto.
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik raad je serieus aan om eerst wat sigaretten te roken. Ik deed het andersom (eerst wierie) en dat schiet niet echt op, je moet namelijk eerst even wat wennen aan roken en al helemaal leren om goed over je longen te roken. (De eerste paar keren dat ik een joint heb gerookt was allemaal over mijn keel)
Leuke film. Gister gezien.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:27 schreef WillFerrell het volgende:
Boh, Hot Tub Time Machine is klaar. Ik ga kijken en slapen. Goedenachtrust allen.
Leuk plaatjes uit de Wedclub postenquote:
Die vent moest die ene knul z'n moeder ballen omdat hij anders nooit zou bestaan.quote:
Quote for WillFerrellquote:Op zondag 13 juni 2010 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die vent moest die ene knul z'n moeder ballen omdat hij anders nooit zou bestaan.
Lijer, ik ben nu net aan het downloadenquote:Op zondag 13 juni 2010 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die vent moest die ene knul z'n moeder ballen omdat hij anders nooit zou bestaan.
Héy! Hoe was Defqon?quote:
Het is me echt zó tegengevallenquote:
Download je 'm toch nog een keer.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lijer, ik ben nu net aan het downloaden!
Je bent toch wel eens eerder geweest dacht ik?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:34 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Het is me echt zó tegengevallenHet weer was goed, de muziek ook. Alleen ik voelde me er gewoon echt niet thuis, het volk wat daar rondloopt, je staat echt versteld
En ondanks dat er goed gedraaid werd is een hele dag hardstyle toch net iets teveel van het goede gebleken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |