[url =naam]url[/url]quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:22 schreef Madridista het volgende:
Hoe kan ik eigenlijk een url een naam geven.
Een blauwe 'hier' bijv. ??
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef WillFerrell het volgende:
Die fakka's gaan gewoon voor de gratisch entree. Nu ben ik om half 12 al terug.
Heb echt maar 5 min. in het café gezeten. De rest van de tijd hebben we rondgescheurd met de BMW van de eigenaar.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:38 schreef Madridista het volgende:
[..]
Even testen![]()
[url=hier]www.google.nl[/url]
Oh, het is al half 12 geweest.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:29 schreef WillFerrell het volgende:
Die fakka's gaan gewoon voor de gratisch entree. Nu ben ik om half 12 al terug.
Oh wacht, het is [url=url ]Naam[/url]quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:38 schreef Madridista het volgende:
[..]
Even testen![]()
[url=hier]www.google.nl[/url]
En nu de hamvraag, hoeveel zijn er ingestapt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:43 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Heerlijk fout toch. Naar elk wijf toeteren, dertig keer langs het station gerost en gedaan.
Geen. Het was al een wonder dat wij er in zaten. De stoelen zaten klem, het open dak deed het niet, geen gordels achterin. Ik met mijn 1.98m zat schuin in de auto omdat ik anders klem zat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef Japsnars het volgende:
[..]
En nu de hamvraag, hoeveel zijn er ingestapt?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Oh wacht, het is [url=url ]Naam[/url]
Gelukkig had je ook nog een kofferbakquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen. Het was al een wonder dat wij er in zaten. De stoelen zaten klem, het open dak deed het niet, geen gordels achterin. Ik met mijn 1.98m zat schuin in de auto omdat ik anders klem zat.
Mmeeh, daar heb ik niet eens ingekeken. Die bak was ook gewoon met een roller oranje geverfd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gelukkig had je ook nog een kofferbak
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:47 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Mmeeh, daar heb ik niet eens ingekeken. Die bak was ook gewoon met een roller oranje geverfd.Ik moest zo hard lachen.
Dat is wel heel vroeg. Ik moet eigenlijk ook gaan slapen zodat deze dag voorbij is maarjaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maargoed, ik ga voor de verandering eens vroeg naar bedje toe op een zaterdagavond.
Ja, ik ga nog even een filmpje kijken. Hot Tub Time Machine lijkt me wel leuk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:50 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat is wel heel vroeg. Ik moet eigenlijk ook gaan slapen zodat deze dag voorbij is maarja
Prima SC, kom er ook zo nu en dan.quote:
huh wat?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
Praat me bij. Je hebt je Getz weggedaan dus?
Ja, hoe kom je erbij dat hij zijn Getz heeft weggedaanquote:
Lees even terug.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Broekpaling het volgende:
Praat me bij. Je hebt je Getz weggedaan dus?
Mijn trollPM.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:17 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, hoe kom je erbij dat hij zijn Getz heeft weggedaan
Junkies.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Oh hij is van de baas.
Ja ik ben er niet helemaal bij. Ik trip 'm de pan uit door mijn hooikoorts. Ja ik heb het zo erg dat ik soms meer het idee heb dat ik aan de drugs zit.![]()
Vrienden van me gaan wiet proberen mee te nemen naar Werchter. Als het ze lukt ga ik voor het eerst een wierie doen. Laat staan dat ik ooit gerookt heb.quote:
Weet je zeker dat je die shit nog wilt roken na die smokkelroute?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vrienden van me gaan wiet proberen mee te nemen naar Werchter. Als het ze lukt ga ik voor het eerst een wierie doen. Laat staan dat ik ooit gerookt heb.
Ik raad je serieus aan om eerst wat sigaretten te roken. Ik deed het andersom (eerst wierie) en dat schiet niet echt op, je moet namelijk eerst even wat wennen aan roken en al helemaal leren om goed over je longen te roken. (De eerste paar keren dat ik een joint heb gerookt was allemaal over mijn keelquote:Op zondag 13 juni 2010 00:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Vrienden van me gaan wiet proberen mee te nemen naar Werchter. Als het ze lukt ga ik voor het eerst een wierie doen. Laat staan dat ik ooit gerookt heb.
Wat een sublieme manier van verwijzen naar een grap!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:22 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je die shit nog wilt roken na die smokkelroute?
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Werd tijd ook dat je die Getz van je wegdeed. Al een kwaliteits Opel besteld?
Check je mail pauper.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef TheKC het volgende:
[..]
Werd tijd ook dat je die Getz van je wegdeed. Al een kwaliteits Opel besteld?
Ik ben op een rampage.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat een sublieme manier van verwijzen naar een grap!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |