Downloaden van muziek is niet illegaal in NL, dus wat let je?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:56 schreef Jungpionier het volgende:
Ik blijf het heel erg vinden en een deel van mij heeft toch ook een mini-beetje hoop dat die hoax verhalen kloppen en hij gewoon ergens ondergedoken zit... Hij was een goed persoon, met een goed hart en met veel lef om tegen de elite te spreken/zingen. In de laatste jaren hebben ze steeds meer geprobeerd om censuur op hem en zijn teksten te plakken, zijn mond te snoeien. Hij was de enige grote pop-ster, die om de wereld en om de mensheid gaf. Echt jammer dat hij er niet meer is.
En ik wil zooo graag zijn muziek digitaal kopen (ik heb alleen cassettes (early 90's ftw!) en platen; wil het voor mijn iPodje) maar ik wil geen cent geven aan die sony eikels...![]()
Ik ben wel tegen illegaal downloaden, maar ik ga echt geen geld geven aan die lui die hem kapot hebben gemaakt en zich nu helemaal ziek verdienen aan zijn dood.
Gelukkig zijn er heel veel mensen die hem voor altijd in hun hart zullen hebben.
iTunesquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:29 schreef Dynd het volgende:
[..]
Ik ga nu verder met Thriller,![]()
Alleen Itunes odnersteund .flac niet![]()
Ik zet net TV aan op TMF en staat er net Beat It op, mijn favo nummer van hem.quote:
Precies. In ik het het idee dat MJ ook niet zoveel gaf om dat downloadprobleem. Hij sprak zich immers ook openlijk uit tegen het voorstel om van downloaden een federale misdaad te maken. Al waren er toen nog niet echt legale alternatieven voor handen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Downloaden van muziek is niet illegaal in NL, dus wat let je?
Whaha mijn volume staat nu op 100 bij TWYMMF, geweldig gewoonquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Dynd het volgende:
Volume op 75, de hele straat mag het horen vandaag.
Op 100 ontploffen mijn boxen.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:02 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Whaha mijn volume staat nu op 100 bij TWYMMF, geweldig gewoonMijn ouders niet heel blij
Btw: ik ga zo stad in WK kijken met me MJ handschoen omkijken naar de reacties van mensen haha.
Tokkiequote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:58 schreef Dynd het volgende:
Volume op 75, de hele straat mag het horen vandaag.
Slim opgemerkt!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 15:13 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk nu naar Michael Jackson en Marlon Brando op TMF.
"I know who you are.."
"Big bang.."
Ik geloof een stiekeme verwijzing naar de zoon van Brando die Michael's haar doofde na het Pepsi-incident. De "big bang".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |