Ik snap niet waar je vandaan haalt dat de kans groot is dat er te hard is gereden, eigenlijk. Dukes of Hazzard leuk en aardig, maar de gemiddelde automobilist (ook een 21-jarige) is daarvoor iets te zuinig op zijn auto.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:48 schreef Mercer het volgende:
[..]
Omdat de kans groot is dat er te hard is gereden over een bruggetje waar je zo mooi a la Dukes of Hazzard over heen kan vliegen. Mijn standpunt was dus ook dat het onwaarschijnlijk is dat er 30 km is gereden. En dat is toch echt iets anders dan "lopen trollen".
Misschien kan er nog een les uit getrokken worden voor iedereen die dit topic leest. Dat is wat ik heb geschreven! En daarmee bedoelde ik niet wat jij hierboven suggereert!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:52 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Je standpunt kan zijn dat er harder is gereden, maar omdat je geen feiten hebt ben je niet in de positie die persoon te veroordelen, dat doe je wel met "misschien kan er nog een les uit getrokken worden".
En met een serieuze onderbouwing kom je niet, afgezien van de volslagen absurde claim dat de brug uit zou nodigen om te hard overheen te rijden. Iedereen die meer dan 0,1 seconde auto heeft gereden ziet al dat die brug precies het tegenovergestelde doet. Serieus te hard over die brug zorgt er nl voor dat ze extreem oncomfortabel in je auto zit, als je auto het al trekt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:19 schreef Mercer het volgende:
En dat staat los van het feit dat ik eerder heb gezegd dat er waarschijnlijk te hard is gereden. En ik zeg het dan wel even anders: "Ik denk dat er te hard was gereden."
De meisjes zijn overreden. Dat kan zelfs met 10 km/h nog fataal zijn, of denk je echt dat je zomaar even opstaat als er net een goede ton over je heen is gereden?quote:Als je 30 rijd gebeurt zoiets niet hoor. Gast heeft veel te hard gereden natuurlijk!
Ik weet niet eens precies hoe die brug er uit ziet, heb hem alleen even snel in dit topic gezien.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:42 schreef justanick het volgende:
[..]
En met een serieuze onderbouwing kom je niet, afgezien van de volslagen absurde claim dat de brug uit zou nodigen om te hard overheen te rijden. Iedereen die meer dan 0,1 seconde auto heeft gereden ziet al dat die brug precies het tegenovergestelde doet. Serieus te hard over die brug zorgt er nl voor dat ze extreem oncomfortabel in je auto zit, als je auto het al trekt.
Verder stelde je eerder nog:
[..]
De meisjes zijn overreden. Dat kan zelfs met 10 km/h nog fataal zijn, of denk je echt dat je zomaar even opstaat als er net een goede ton over je heen is gereden?
Verder: Ook als je 30 tuft, is het zicht op de weg achter de brug zo goed als nul totdat je bovenop de brug rijdt. Je hebt gemiddeld 1 seconde nodig om te reageren, je gaat naar beneden, dus ja, zelfs met 30 duurt het dan even voor je stilstaat. Aan de remweg van de auto kun je ook afleiden dat de kans dat de automobilist harder heeft gereden dan 30, zo goed als nul is.
Goh, had je dat niet kunnen bedenken toen je dit postte??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:34 schreef Mercer het volgende:
Daarnaast, deze discussie is hier niet echt op zijn plaats denk ik, beter dat we de klemtoon hier leggen op de meisjes die zijn omgekomen?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 01:36 schreef Mercer het volgende:
Als je 30 rijd gebeurt zoiets niet hoor.Gast heeft veel te hard gereden natuurlijk!
Oké, ik neem het terug.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:00 schreef Redux het volgende:
[..]
Goh, had je dat niet kunnen bedenken toen je dit postte??
[..]
Ik ga dit topic wel uit m'n myat deleten. Stoornis, ja tuurlijk!quote:Op woensdag 23 juni 2010 00:21 schreef maniack28 het volgende:
Mercer, kan je nu alsjeblieft ophouden met dat speculatieve gedoe. Heb je soms ene stoornis ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |