quote:
Stand Deel 1979:quote:
quote:
Laat het dan een schrale troost zijn dan het dan nog niet goed was geweestquote:Op maandag 14 juni 2010 00:20 schreef Ofyles2 het volgende:
F**k, ik dacht dat ik twee keer 'maximumsnelheid' las...
Heb geeneens een rijbewijsquote:Op maandag 14 juni 2010 00:42 schreef MREn het volgende:
Hm, weinig autorijders hier?
Mag dan geen rijbewijs hebben was dus wel de enige die wist dat er geen minimumsnelheid wasquote:Op maandag 14 juni 2010 00:44 schreef MREn het volgende:
Dan ga ik even een nieuwe vraag verzinnen.
Groene middenstreep = max. 100
En op de snelweg geldt uiteraard geen minimumsnelheid, anders zou filerijden strafbaar zijn. Wel geldt de eis dat voortuigen die op de snelweg rijden minimaal 60 (dacht ik) moeten kunnen rijden.
Inderdaad stom dat ik zo zeker was van die 60km/h als minimumsnelheid.quote:Het gebruik van de autosnelweg is alleen toegestaan voor bestuurders van een motorvoertuig waarmee met een snelheid van ten minste 60 kilometer per uur mag en kan worden gereden.
Hoewel de beste man het station niet zelf in elkaar heeft staan lassen, zal ik het toch maar goedrekenenquote:Op maandag 14 juni 2010 00:51 schreef Ofyles2 het volgende:
Een gok: Treinstation Liège-Guillemins, maker Santiago Calatrava?
Blijven mooie instinkersquote:Op maandag 14 juni 2010 00:52 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Inderdaad stom dat ik zo zeker was van die 60km/h als minimumsnelheid.
Stand Deel 1979:quote:Op maandag 14 juni 2010 02:24 schreef bambino het volgende:
Hij is toch die zanger, the four tops zon motown band
quote:Op maandag 14 juni 2010 10:20 schreef Yankee het volgende:
St Maarten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |