Pechtold!quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:20 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
ik had op d66 (op pechtold) gestemd
Dat was de Champions League finale en daarmee laat je zien dat je geen voetbalfan bent maar het jou alleen te doen is om de totale wereldoverheersing van de VSquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:16 schreef maartena het volgende:
World Cup Fever is hier op mijn werk in de VS in ieder geval overduidelijk aanwezig.... zelfs zo erg dat er we ergens een groot scherm hebben waar toch elke dag minstens 1, soms 2 wedstrijden te zien zijn, vooral natuurlijk als Mexico of de VS moet spelen. Ook als Nederland speelt zal het scherm aan staan. (Er werken hier 5 Nederlanders, en het is van oorsprong een Nederlands bedrijf).
Klein is het zeker niet meer, ook de MLS begint steeds populairder te worden. Het gaat wel erg langzaam, maar elk jaar wordt er meer aandacht aan besteed. Dit jaar werd de UEFA cup finale voor het eerst live uitgezonden op "network television", ofwel een kanaal wat je overal in de VS met een antenne kunt ontvangen.... en dat is toch al bijzonder op zich.
Het begint ook al door te breken bij Colleges en Universiteiten, en dat betekend in de VS dus dat er goede spelers gekweekt kunnen worden.
Nee, voetbal heeft zich in de VS zeker geplaatst als de "5e sport", na American Football, Honkbal, Basketbal, en IJshockey. (En momenteel eigenlijk de "2e sport", omdat alleen het honkbal seizoen actief is in de zomer, en de MLS slim ook de zomer koos voor haar competitie.)
Er zijn ook echt overal sports bars & pubs te vinden die het WK uitzenden, zelfs de wedstrijden die om 04:30 beginnen voor de westkust van de VS.... Ik heb de 2002 en 2006 WK's ook in de VS meegemaakt, en ik zie iedere keer weer meer aandacht, en meer groei. Als de VS het ook nog eens goed doet dit jaar, voorzie ik alleen maar een groei van het voetbal.
Prima.
Als het echt zo werkt heb ik er niks op tegen.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Pechtold!![]()
En het is juist mooi als de Amerikaanse competitie ook groot wordt! dat betekend dat er alleen maar meer talenten komen en mooier voetbal!
Ligt er ook een beetje aan waar je zit.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:29 schreef Carmw het volgende:
Jammer dat ik maar één Amerikaan ken die er ook zowaar van de op de hoogte isheb een jaar in Amerika gezeten, maar ze vinden het niet zo interessant waar ik zat heb ik zo het idee
Joh, komt er nu echt alleen maar onzin uit je mond? Wederom weet je het onderwerp van Amerikaans voetbal te verdraaien naar "wereldoverheersing van de VS".quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:18 schreef Klopkoek het volgende:
Dat was de Champions League finale en daarmee laat je zien dat je geen voetbalfan bent maar het jou alleen te doen is om de totale wereldoverheersing van de VS
Man United met van Nistelrooy speelde nog gewoon 4-4-2. De treble van manunited werd met 4-4-2 gewonnen. ze passen zich europees wel aan natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De grote clubs in Engeland spelen eerder een europees systeem dan een engels systeem en daarmee hebben ploegen als Man Utd en Arsenal ook genoeg sucessen mee behaald, het oude 4-4-2 of 3-5-2 zie je al jaren niet meer, komt ook omdat men voor iedere positie wel een paar miljoen opzij kunt leggen.
ja, das waarquote:[..]
Omdat ik ze vrij vergelijkbaar vind spelen zoals Roemenie en Bulgarije dat in hun hoogtijdagen(midden jaren 90) deden, veel vechten, weinig techniek en uiteindelijk kunnen winnen met een moment.
Flint, MI. Daar zijn ze (vond ik tenminste) helemaal weg van icehockey, mijn high school had niet eens een voetbalteamquote:Op woensdag 23 juni 2010 21:21 schreef maartena het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan waar je zit.
In Redneck-country weten ze buiten een American Footbal en een Nascar Auto nauwelijks wat sport is.![]()
Hier in California leeft het WK wel degelijk, maar California is dan ook een staat die naast een grote Latino bevolking een enorm internationale bevolking heeft.
Wat doe je steeds weer intens triest man. Lid van de amerika censuurbrigade. Ik maak gewoon een sterk aangedikt grapje, waar overduidelijk trouwens wel een kern van waarheid in zit. De UEFA Cup bestaat niet meer en het was de Champions League die live werd uitgezonden op het open net daar...quote:Op woensdag 23 juni 2010 21:25 schreef maartena het volgende:
[..]
Joh, komt er nu echt alleen maar onzin uit je mond? Wederom weet je het onderwerp van Amerikaans voetbal te verdraaien naar "wereldoverheersing van de VS".
Blijf alsjeblieft even uit dit topic weg als je echt niets zinnigs te verkondigen hebt, en alleen maar uit bent op negatief commentaar jegens de VS.
Nou ik had weer eens gelijk hoor, de Algerijnen speelden gemeen!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 06:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Aan motivatie zal het die moslims niet ontbreken tegen de grote satan, als ze achter komen en het laatste kwartier komt in zicht dan vallen er kaarten per minuut![]()
![]()
Dat is beter dan tegen Duitsland moeten.quote:
I rest my case.quote:
eensquote:Op woensdag 23 juni 2010 23:52 schreef maartena het volgende:
[..]
Dat is beter dan tegen Duitsland moeten.
Ja, maar Amerika kent natuurlijk ontzettend veel inwoners. Dus ik denk dat het relatief is.quote:Op woensdag 23 juni 2010 20:46 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Pechtold!![]()
En het is juist mooi als de Amerikaanse competitie ook groot wordt! dat betekend dat er alleen maar meer talenten komen en mooier voetbal!
Overigens scheen het meest aantal kaarten voor de groepsfase te zijn verkocht aan Amerikanen. Dus zo klein is het daar dan ook weer niet.
Zo kansloos is Amerika niet, al vind ik Ghana op voorhand wel de favoriet.quote:
Absoluut. Wanneer Nederland toch eens het doorzettingsvermogen en de mentale weerbaarheid ( na een 0-1 vlak voor rust bv. ) van een ploeg als Duitsland zou hebben of wat betreft Amerika doorzettingsvermogen, had Nederland al zeker 2x Wereldkampioen geworden.quote:Op donderdag 24 juni 2010 00:11 schreef popolon het volgende:
Ja klopt. Maar ze hebben een ding wat het Nederlands elftal altijd ontbreekt: Doorzettingsvermogen en nooit is er gezeik onder elkaar.
We zullen zien, vind 't jammer want ik wil ook dat Ghana ver komt. Ik heb familie uit Ghana waar ik wedstrijden mee kijk.
amenquote:Op donderdag 24 juni 2010 00:11 schreef popolon het volgende:
Ja klopt. Maar ze hebben een ding wat het Nederlands elftal altijd ontbreekt: Doorzettingsvermogen en nooit is er gezeik onder elkaar.
We zullen zien, vind 't jammer want ik wil ook dat Ghana ver komt. Ik heb familie uit Ghana waar ik wedstrijden mee kijk.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |