TS is een achterlijke boerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef ymir het volgende:
wat erger me ik toch aan dat volk uit het westen. met hun roggel errrrr en hun gorgel ggghhheee. achterlijk volk uit zuid-holland, het zuiden van noord-holland, Utrecht, of kudt-stad nummer uno: Almere. ongeintresseerd. onbetrokken. arrogant. betweterig carriere volk die met zijn 10.000 'en tegelijk in een of andere vinex wijk wonen met hun volkswagen touran. overal vies van, overal over klagen, zich opstellen alsof men beter is. grappen maken over boeren, brabanders, limburgers, tuckers etc. maar wel mooi hier op vakantie komen. en dan vanuit hun touran met twee irritante koters vragen waar de friettent zit in dit dorp. en als blijkt dat het dorp dan geen friettent heeft boos wordenen als ze op de camping staan de politie bellen ivm stankoverlast omdat er een paar honderd meter verderop stront wordt uitgereden
. zoals mij vader altijd zij: die moeten ze een cursus boerenverstand geven.
klacht: volk uit het westen.
verwachtte opmerkeing: TS is boer. TS heeft een zachte G. TS is vandaag voor het eerst in de stad geweest.
KUT TE LAAT.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:16 schreef svefn het volgende:
TS is boer. TS heeft een zachte G. TS is vandaag voor het eerst in de stad geweest.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:16 schreef svefn het volgende:
TS is boer. TS heeft een zachte G. TS is vandaag voor het eerst in de stad geweest.
Kwam jij niet uit Amsterdam? Die stad waar het zogenaamd allemaal gebeurt?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Het feit dat jij niet met het Westen mee kan draaien TS, ligt gewoon aan het feit dat jullie je daar nog niet verder ontwikkeld hebben. Jullie lopen nog een aantal jaren achter en incest is daar ook gewoon normaal. Prettig leven verder en plant je vooral NIET voort.
Vriendelijke wortels,
Pluis_Konijn uit het Westen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:16 schreef mtx1680 het volgende:
Eens met de klacht!
Superboeren uit het oosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |