Volgens PF welquote:
Oh ik had gekeken en zag op PF niets staan over deurverkoop. Vond het al raar want bij Révolt was het wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens PF welEn ik kan altijd nog snel een e-ticket kopen ofzo
Heb alleen geen printer
This post is worthless without quotes.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef mstr het volgende:
Godverdomme zeg, ik lees van een jongen een zin en ik moet hem echt 3x keer lezen voor ik hem snap.
"dag alquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:19 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
This post is worthless without quotes.
Ik ga het niet eens proberen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef mstr het volgende:
[..]
"dag alje ben stilletjes en kort omdat ik we eerst heel gesprek houden op msn enzo dat je zegt na ff gewoon niks met <naam> of met mij la bla bla.... nu hoor ik gewoon dat je dan wel met hem wat doet :S"
Ik was blij dat ik het verhaal eromheen wist, dan is het allemaal iets makkelijker te plaatsen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik snap alleen het eerste deel.
Okequote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik was blij dat ik het verhaal eromheen wist, dan is het allemaal iets makkelijker te plaatsen.
Uur of 12 meeten op Centraal ofzo?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:11 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ik had gekeken en zag op PF niets staan over deurverkoop. Vond het al raar want bij Révolt was het wel.
Mja ik hoop dat onze cartridge vervangen is.En hoe gaan we het nou allemaal doen?
Ja zo'n tijd had ik ook in gedachten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Uur of 12 meeten op Centraal ofzo?Beter stuurt die gast voor dan wat terug
Puickquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja zo'n tijd had ik ook in gedachten.
Whehe.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:36 schreef Bravebart het volgende:
[..]
PuickAch, als het goed is sta ik onder m'n eigen naam op de lijst, dus anders probeer ik dat gewoon
Oja, oortjes, moet ik ook niet vergeten!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Whehe.Eén van mijn oortjes is kapot.
Word een hel in de trein.
Dat ding met veel zakkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nouu ik ga me maar eens klaarmaken ofzo. Wat zal ik aandoen?
Ik wilde in m'n zomerjurkje gaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jij hebt een broek aan, jij mag mijn muntjes gewoon bij je houden.
Geen idee, nog nooit meegemaakt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:55 schreef -SG- het volgende:
Als je hem wilt opladen en er komen vonken uit de laptop, is dat niet goed he.
Want dan?quote:
dan kom ik weer thuis en kan het uitpakken beginnen...quote:
Ge zoekt het maar uutquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Jammerrrrrrr. Misschien doe ik dat ding ook wel gewoon aan. Eerst mijn haar stijlen.
Ah op die fietsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:43 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dan kom ik weer thuis en kan het uitpakken beginnen...
Gewoon daar pas aan doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:56 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Okeujjjj. Ik ga er alleen niet mee in de trein.
Dag hè!quote:
Hoi!quote:
Neequote:
Dat wel jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:29 schreef MarkM het volgende:
[..]
Wel op je telefoon?Want je gebruikt geen PI's.
Godverdomme, die mag d'r shirtje wel even uitdoen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Fffffaaack wat een lekkerding
Die wil ik wel even motorboatenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
Godverdomme, die mag d'r shirtje wel even uitdoen.
Brr.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:04 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Waarom die PI?quote:
Is dit Mei li Vos?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Fffffaaack wat een lekkerding
quote:
Kom naar Rotterdam!quote:
Er rijden op Utrecht nog een half uur geen treinen dus dan zou ik om 0:55 in Rotterdam zijn en dan moet ik volhouden tot 04:30 voor een trein terugquote:
Volhouden tot 04:30quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er rijden op Utrecht nog een half uur geen treinen dus dan zou ik om 0:55 in Rotterdam zijn en dan moet ik volhouden tot 04:30 voor een trein terug
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er rijden op Utrecht nog een half uur geen treinen dus dan zou ik om 0:55 in Rotterdam zijn en dan moet ik volhouden tot 04:30 voor een trein terug
quote:De beperkingen rond Utrecht C als gevolg van een wisselstoring zijn voorbij.
Oké maar het is wel nog 20 minuten fietsen tot het stationquote:
True.quote:
Ja dan houdt het opquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:08 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oké maar het is wel nog 20 minuten fietsen tot het station
[..]
True.
Ik ken hetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:09 schreef Japsnars het volgende:
Want dit is ook niet fijn:
[ afbeelding ]
Ja ik ook, als ik niet had gefaald en nu gewoon op de uni zatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetGelukkig kan ik gratiesj
Noem het geen HMHquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:10 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik wil weleens een keer in mijn leven de HMH en de Apres Ski Hut hebben meegemaakt.
Ja oké, ik raak zelf ook altijd in de war ermee maar aangezien het over Rotterdam ging leek het mij wel logischquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Noem het geen HMHSnolly, Holly of Hollywood, maar geen HMH, die staat in Amsterdam
Ja okquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja oké, ik raak zelf ook altijd in de war ermee maar aangezien het over Rotterdam ging leek het mij wel logisch
Kijk, dat is dan een eckte reden om niet te gaan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:09 schreef Japsnars het volgende:
Want dit is ook niet fijn:
[ afbeelding ]
9 euro entree 'maar' en trein kost gelukkig wel maar 14 euroquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan een eckte reden om niet te gaan.
En een sixpack heb ik hier nog staan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
9 euro entree 'maar' en trein kost gelukkig wel maar 14 euro
http://www.hmh.nl/Agenda.aspx
Ooooooh, I Love Chersonissosquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
9 euro entree 'maar' en trein kost gelukkig wel maar 14 euro
http://www.hmh.nl/Agenda.aspx
Geen idee, vast iets van 2.50quote:
Indrinken dusquote:
Mjaquote:
Even bier koud zetten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:23 schreef Japsnars het volgende:
Speaking of which, nog een biertje uit de koelkast.
Altijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:27 schreef Bravebart het volgende:
Ja, ik pak ook maar een biertje, want dat treinverkeer slaat weer op kaas![]()
Mja, zit compleet vast rond Utrechtquote:
Ja joh, debielenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:28 schreef VASND het volgende:
Smijten ze DB-Nijmegen er het hele weekend uit.
Tevens hoi.
Waar zit je nu dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, zit compleet vast rond Utrecht
Delftquote:
Fokken vanuit trein?quote:
Ofja station dusquote:
Je moet dat glas dan ook niet doorslikken he.quote:
Echte mannen eten als het flesje leeg is, het flesje op.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Je moet dat glas dan ook niet doorslikken he.
Vanuit huisquote:
Echte mannen regelen iets veel beters om te 'eten'.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:37 schreef MarkM het volgende:
[..]
Echte mannen eten als het flesje leeg is, het flesje op.
Pizza.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echte mannen regelen iets veel beters om te 'eten'.
Turkse, ja. Met Döner.quote:
Poeshappen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:42 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Echte mannen regelen iets veel beters om te 'eten'.
Ja.quote:
Want?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:46 schreef Japsnars het volgende:
Ha maar volgens mijn eigen regel ben ik dus geen echte man.
Omdat, niks geregeld.quote:
Vloeibaar schuurmiddel helpt vaak tegen alles.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:48 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan de hele avond nog aan je vingers blijven ruiken.
Nog nooit. Of ja, vingerwerk tijdens doktertje spelenquote:
Serieus?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vloeibaar schuurmiddel helpt vaak tegen alles.
Alhoewel, ui en knoflook blijf je ook altijd een jaar in je vingers ruiken
For serial.quote:
Eerst lekker ui en knoflook snijden etc en dan lekker je vingers naar binnen steken, denk niet dat ze dat op prijs stelt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Vloeibaar schuurmiddel helpt vaak tegen alles.
Alhoewel, ui en knoflook blijf je ook altijd een jaar in je vingers ruiken
1.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef MarkM het volgende:
Do, hoeveel boetes heb jij op de A12 bij Woerden?
Zal wel meevallen qua scherpte maarja, beter doe je het niet jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:50 schreef mstr het volgende:
[..]
Eerst lekker ui en knoflook snijden etc en dan lekker je vingers naar binnen steken, denk niet dat ze dat op prijs stelt.
Wat?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog nooit. Of ja, vingerwerk tijdens doktertje spelen![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nog nooit. Of ja, vingerwerk tijdens doktertje spelen![]()
Er waren 2 meisjes, zo'n speelgoedversie van een ding om in iemands oor te kijken en mijn vingers bij betrokken. Meer ga ik niet vertellenquote:
Ja, nog steeds.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Vroeg me af of die nog steeds zo actief was.
Hmm...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:53 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er waren 2 meisjes, zo'n speelgoedversie van een ding om in iemands oor te kijken en mijn vingers bij betrokken. Meer ga ik niet vertellen
Zijn PI zegt genoeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:57 schreef Madridista het volgende:
[..]
Hij noemde me flikker
Doe daar maar een TR over
We waren 4/5 ofzo? Wisten wij veelquote:
En nu sta ik al heel lang droog.quote:
Ik kan mij er weinig meer van herinneren, behalve dat we betrapt werdenquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kan mij er weinig meer van herinneren, behalve dat we betrapt werden
Maar we zijn nog heel lang bevriend gebleven en ik heb er weinig meer van gehoord.quote:
Waren, meervoud.quote:
Was geen vraag.quote:
Ik niet, maar Noortje moest via Utrecht naar Rotterdamquote:
Altijd leuk om aan herinnerd te worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:02 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar we zijn nog heel lang bevriend gebleven en ik heb er weinig meer van gehoord.
Behalve dat toen ik ooit hun zusje aan het plagen was, zei er ineens weer over begon
Ah op die fiets.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik niet, maar Noortje moest via Utrecht naar RotterdamMaargoed, die treinen zitten overvol, als ze al rijden, dus het faalt
Mjaquote:
Daar zou ik minder problemen mee hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:06 schreef mstr het volgende:
[..]
Altijd leuk om aan herinnerd te worden.
Zo werd ik testraks herinnerd aan dat ik een keer met iemand heb gezoend
Maar wat wilden jullie precies gaan doen dan?quote:
Nou, niet als je het alleen maar deed omdat zij een weddenschap had.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar zou ik minder problemen mee hebben.
Ai, dat is wel kut.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Nou, niet als je het alleen maar deed omdat zij een weddenschap had.
Fijn traject met dit weerquote:Op zondag 13 juni 2010 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik niet, maar Noortje moest via Utrecht naar RotterdamMaargoed, die treinen zitten overvol, als ze al rijden, dus het faalt
Naar Jailhousequote:Op zondag 13 juni 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Maar wat wilden jullie precies gaan doen dan?
Zoals?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:10 schreef Japsnars het volgende:
Beter ga ik de komende dagen even hele slimme dingen doen
Dat ziet er wel prima uitquote:
Vertel mij watquote:
Als je 't nou eerder gezegd had...quote:Op zondag 13 juni 2010 00:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vertel mij watMaarja, ik heb ook geen zin om alleen te gaan
Inderdaad.quote:
Jij trekt dat helemaal niet manquote:
Die storing was er al om een uur of 9?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij trekt dat helemaal niet man
Plus, het was niet eerder zo'n puinzooi!
Hoezo niet?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jij trekt dat helemaal niet man
Plus, het was niet eerder zo'n puinzooi!
Zei dat wat over hem of over jou?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb vroeger eens verkering gehad met een jongen die een weddenscap had. Hij kreeg er een flippo voor als hij het een week met mij uithield.
Aawwwquote:Op zondag 13 juni 2010 00:15 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb vroeger eens verkering gehad met een jongen die een weddenscap had. Hij kreeg er een flippo voor als hij het een week met mij uithield.
Geen idee? Ik heb niet op de NS site gekeken vantevorenquote:Op zondag 13 juni 2010 00:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die storing was er al om een uur of 9?
Man, zulke beukmuziek ga jij helemaal kapot aanquote:
XTC's a bitch.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Man, zulke beukmuziek ga jij helemaal kapot aanNa 5 minuten Huoratron lig jij te schuimbekken
quote:
quote:
quote:
Oh dat heb ik met alcohol een uur of 6!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef mstr het volgende:
Mensen die nog nooit XTC hebben gebruikt, gebruik het alsjeblieft één keer. Je hebt voor een paar uur het gevoel dat er geen problemen bestaan en dat je de hele wereld aankunt.
Het gevoel van alcohol en XTC is niet te vergelijken.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh dat heb ik met alcohol een uur of 6!
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef mstr het volgende:
Mensen die nog nooit XTC hebben gebruikt, gebruik het alsjeblieft één keer. Je hebt voor een paar uur het gevoel dat er geen problemen bestaan en dat je de hele wereld aankunt.
Meh, misschien over een jaar of 3.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef mstr het volgende:
Het is zeker leuk om een keer te doen. Een hele aparte ervaring die je nooit meer zult vergeten.quote:
Weet ik.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Het gevoel van alcohol en XTC is niet te vergelijken.
Ja maar ik ben wat betreft gezondheid nogal paniekerig dus ik wil mij fysiek wel gewoon sterk voelen.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:27 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is zeker leuk om een keer te doen. Een hele aparte ervaring die je nooit meer zult vergeten.
Nee, niet de dag daarna, de 3e dag erna.quote:
Je drinkt alcohol?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:28 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar ik ben wat betreft gezondheid nogal paniekerig dus ik wil mij fysiek wel gewoon sterk voelen.
Ja, genoeg.quote:
Ja maar het heeft wel ietwat verschillende fysieke en mentale uitwerkingen.quote:
Ik heb dan geen zin om op te letten, lekker uit je dak gaan!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Nee, niet de dag daarna, de 3e dag erna.
En magnesiumpillen, of gewoon een beetje op je kaak letten.
Ja, klopt.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het heeft wel ietwat verschillende fysieke en mentale uitwerkingen.
Klinkt geweldigquote:Op zondag 13 juni 2010 00:34 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Spierpijn door je hele lichaam, onrust, lichtelijk depressief.
Waarvan alcohol eigenlijk het minst positieve..quote:Op zondag 13 juni 2010 00:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het heeft wel ietwat verschillende fysieke en mentale uitwerkingen.
Kauwgompje tussen je kiezen en daar op bijten, zodat je niet teveel gaat kauwen.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:33 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb dan geen zin om op te letten, lekker uit je dak gaan!
Maar wel de dag erna bij mij, en vaak ook nog wat erna.
Ja, ik weet ook altijd wanneer ik dingen niet meer moet gaan doen.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:34 schreef VASND het volgende:
[..]
Waarvan alcohol eigenlijk het minst positieve..
Ga maar eens met een paar biertjes achter de kiezen met de bus ofzo. Valt tegen, ik ben altijd heel erg bewust hoe ver ik zelf heen ben.
Ik heb nog nooit geblowd.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:34 schreef Japsnars het volgende:
Beter eerst maar eens high worden van de vakantie.
Die onrust is vreselijk.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:38 schreef VASND het volgende:
Laatst trouwens om 1 uur smiddags een gast bij me in de bus.. Gigantische opengesperde doppen en constant zenuwachtig ijsberen en kijken en opstaan.
Damn dudequote:
Wel XTC en geen wieriequote:
Omdat XTC mij meer aanspreekt dan blowen. Aangezien ik genoeg mensen kapot zien gaan door blowen.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wel XTC en geen wierieDat moet je echt eens proberen
Toch wel een zeldzaam iets, nooit geblowd maar wel XTC.quote:
Ach, toch nieuwsgierig hè.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:49 schreef VASND het volgende:
[..]
Toch wel een zeldzaam iets, nooit geblowd maar wel XTC.
Ja he. Ik heb seizoen 1 op dvdquote:Op zondag 13 juni 2010 00:56 schreef Japsnars het volgende:
Deze serie (Aspe) is tof, hier ga ik meer van downloaden
Slaap lekkerquote:
Ik kreeg ook opeens zin in frituur.quote:Op zondag 13 juni 2010 01:00 schreef DeLuna het volgende:
Door Aspe heb ik nu zin in een frikandel speciaal.
Moet je doenquote:Op zondag 13 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik kreeg ook opeens zin in frituur.
Maar dit was wel tof, ga ik meer van kijken
toffe shit, ouwequote:Op zondag 13 juni 2010 01:01 schreef Japsnars het volgende:
Maar nu ga ik Hot Tub Time Machine kijken
Ja lekker, ik moet nog ontbijtenquote:
Omg dat moet wel een troll zijnquote:
nee hij zou mij kunnen immititirerren maar dat weet ik nietquote:Op zondag 13 juni 2010 12:49 schreef Japsnars het volgende:
Ben jij het nieuwe account van Remsjo? Met die ontblote bovenlijf fobo pics
Jason Mrazquote:
Zometeen even luisteren, heb nu geen zin om mijn iPod dock te pauzerenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jason Mraz
Maar heb een nieuwe held gevonden
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jason Mraz
Mmhmmhquote:
Mja, ik weet ff niet hoe hij heetquote:
Dat had ik je ook een jaar geleden wel kunnen sturenquote:
Jon allen is gelukkig ook al over zijn hoogtepunt heen.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:13 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jason Mraz
Mja, ik ben er niet echt wild vanquote:Op zondag 13 juni 2010 15:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dat had ik je ook een jaar geleden wel kunnen sturen
Nee, je wordt er niet echt wild van nee.quote:
...quote:Op zondag 13 juni 2010 15:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nee, je wordt er niet echt wild van nee.
Euhm.. Tsja, klinkt wel bekend.quote:Op zondag 13 juni 2010 15:29 schreef Bravebart het volgende:
Bartje, hoe heet die film met die gast die eerst op brute wijze een lijkt vilt in een loods, daarna opgepakt wordt en dan van binnenuit de crimes lijkt te plegen?
Mja, maar ik kan me ff niet bedenken wie er ook alweer in speeldequote:
Hmm, hebben we hem samen gezien?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, maar ik kan me ff niet bedenken wie er ook alweer in speelde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |