Natuurlijk niet, dit is haar fout.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:26 schreef Anne het volgende:
Telt de mening van je vriendin ook nog of wat?
Jij neukt met een helmstok? Met zilt in je anus.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:26 schreef baggerbart het volgende:
"een echte schipper bevaart ook de rode zee"
Ik zeg doen!
Liever niet eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:30 schreef DeRemyNL het volgende:
boeie ik ga het gwoon probere , ik zal jullie morgen op de hoogte brengen hoe het was
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:27 schreef DeRemyNL het volgende:
ja die heeft er geen moeite mee maja ik denk toch van hmm is dat wel verstandig snappie:) wil me jonge heer wel gezond houden
jezus wereld vreemd eiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:27 schreef DeRemyNL het volgende:
ja die heeft er geen moeite mee maja ik denk toch van hmm is dat wel verstandig snappie:) wil me jonge heer wel gezond houden
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:30 schreef DeRemyNL het volgende:
boeie ik ga het gwoon probere , ik zal jullie morgen op de hoogte brengen hoe het was
Als je maar geen pics plaatst!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:30 schreef DeRemyNL het volgende:
Tuurlijk wel dit topic schreeuwt om picsquote:
gekocht op de marktquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jezus wereld vreemd ei
het is niet besmettelijk of zo
jij bent zeker ook zo'n type dat denkt dat je aids kunt genezen door een maagd te neuken en blowen je longen juist schoon maakt
hoe kom je eigenlijk aan die vriendin?
Nee dank u.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:30 schreef DeRemyNL het volgende:
Voor 50 cent?quote:
Nee, haar batsen terwijl ze ongesteld is!1 TS heeft d'r toch gekocht WHEHEHEquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:38 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
En er daarna op gaan springen omdat die 't gekocht had WHEHEHE![]()
.
Mits gewassen wel een lekker kutje.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:42 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Mits gewassen wel een lekker kutje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |