Da's het broertje van "Herman", toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef Emma123321 het volgende:
Dat was toch dat jongetje dat niet wist wat "German" betekent?
Justin Bieber zijn al 2 scheldwoordenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:27 schreef Evaa. het volgende:
justin bieber...
tja xD
ik zal maar geen scheldwoorden gebruiken,
maar ik vind hem echt een ongelooflijk hoogstemmig, camerageil ventje.
achja.
iedereen z'n smaak hè
Bedankt voor je meningquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:27 schreef Evaa. het volgende:
justin bieber...
tja xD
ik zal maar geen scheldwoorden gebruiken,
maar ik vind hem echt een ongelooflijk hoogstemmig, camerageil ventje.
achja.
iedereen z'n smaak hè
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Justin Bieber zijn al 2 scheldwoorden
hahahaha,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:29 schreef Rookert het volgende:
[..]
Justin Bieber zijn al 2 scheldwoorden
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Mooie jongen, ik wil zijn strakke jongenslichaam voelen.
Nee, je lijkt wel een alto, leuk hè om uniek te zijn qua smaak.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon een goede zanger. Beter dan die homo van Queen sowieso al.
Is hij hier serieus?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:31 schreef TwisterNederland het volgende:
Voor de rest is het een kotsjong
Hij is daar echt jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:38 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Is hij hier serieus?![]()
Of stel ik nu een hele domme vraag?
Partij voor mens en spiritquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:41 schreef Mummiepak het volgende:
OPEN JE OGEN MENSEN JUSTIN BIEBER IS HET NIEUWE PROJECT VAN DE ROTHSCHILDS OM JONGE MEISJES TE HERSENSPOELEN DOE NIET MEE AAN DEZE LINKSE HOBBY'S EN VERZET JE TEGEN DEZE VIRTUOOS STEM PVV OF PARTIJ VOOR MENS EN SPIRIT EN KIJK UIT NAAR EEN MOOIE TOEKOMST NOU GROETJES
Op dit nerd forum niet nee maarja ik kom ook buiten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, je lijkt wel een alto, leuk hè om uniek te zijn qua smaak.(niemand die dat vind namelijk)
hihi, misschien wel?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Kan die gast niet een keer tegen een boom rijden?
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:41 schreef Mummiepak het volgende:
OPEN JE OGEN MENSEN JUSTIN BIEBER IS HET NIEUWE PROJECT VAN DE ROTHSCHILDS OM JONGE MEISJES TE HERSENSPOELEN DOE NIET MEE AAN DEZE LINKSE HOBBY'S EN VERZET JE TEGEN DEZE VIRTUOOS STEM PVV OF PARTIJ VOOR MENS EN SPIRIT EN KIJK UIT NAAR EEN MOOIE TOEKOMST NOU GROETJES
Zei de ene homo over de andere.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef Jahr00n het volgende:
FAILURE!quote:
Mensen die de zanger van Justin Bieber beter vinden dan Freddie Mercury moeten naar een KNO arts toe want die zijn waarschijnlijk doof.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:37 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Nee, je lijkt wel een alto, leuk hè om uniek te zijn qua smaak.(niemand die dat vind namelijk)
Dan stel ik de diagnose ooraids of emoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen die de zanger van Justin Bieber beter vinden dan Freddie Mercury moeten naar een KNO arts toe want die zijn waarschijnlijk doof.
Tja mensen die naakt filmpjes maken en op Youtube zetten kun je dit ook van vinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 01:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Mensen die de zanger van Justin Bieber beter vinden dan Freddie Mercury moeten naar een KNO arts toe want die zijn waarschijnlijk doof.
godver, ik lach me kapotquote:
ik hoop dat dit niet serieus isquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:36 schreef Jahr00n het volgende:
Tja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:30 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Tja mensen die naakt filmpjes maken en op Youtube zetten kun je dit ook van vinden.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:41 schreef Braddie het volgende:
[..]
Tja.
Mag jij mij vertellen wanneer ik naakt op youtube stond?
FOK!kers die FOK! bashenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Op dit nerd forum niet nee maarja ik kom ook buiten.
Jawel.quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:48 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Jawel.
Gewoon een virtuoos van de bovenste plank. Goede teksten, goede zangtechniek. Helemaal top![]()
![]()
Een ding moet ik die Justin Faggie wel nageven.quote:
Dan heb jij het toch beter gedaan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:52 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een ding moet ik die Justin Faggie wel nageven.
Live zingen kan hij wel.
Maar persoonlijk denk ik dat over 1-2 jaar als hij de baard in de keel heeft, hij niet meer zo aanbeden wordt, maar dat hij gewoon een langzame top40 dood sterft omdat hij dan niet meer de kleine 16 jarige is met de hoge stem.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef Braddie het volgende:
http://www.youtube.com/user/bradleyexperience
Staan er 93 op.
94quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef Braddie het volgende:
Staan er 93 op.
Iemand nog een backup van de naaktfilmpjes?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:54 schreef Braddie het volgende:
Staan er 93 op.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:56 schreef afcajos het volgende:
bradleyexperience — 16 juni 2010 — I am selling this synth.. and i thought, lets make one video of it.
So i decided to play baby from Justin Bieber.
Enjoy:D
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
JB niet kennenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:58 schreef Euforisch het volgende:
Ik zat gisteren op Omegle en een meisje uit Canada was helemaal OMGF!! YOU'RE SOOOOOOOO LAMEEEE (enz.) tegen me aan het uitvallen omdat ik hem niet kende en hij zo lekker was.
Dus.
Sinds gisteren weet ik wie hij is
Die kinquote:
Ook maar meteen het beste filmpje erbij gepaktquote:
Aangenaam, Enschedequote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:58 schreef afcajos het volgende:
[..]
JB niet kennenDan leef je ook gewoon in een grot.
Waarom ligt de panning helemaal rechts?quote:
Ja en dan ook nog naaktbeelden van jezelf op youtube zetten.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:59 schreef borstmelk het volgende:
[..]
Die kin_!
edit: En die benen! gadverdamme
Ik faalde toen hard met een mono jack naar mini jack.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:00 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Waarom ligt de panning helemaal rechts?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ook maar meteen het beste filmpje erbij gepakt
Kom we pakken die kk sukkel breken ze kk hoofd w8 marquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:43 schreef afcajos het volgende:
Wat mij er aan herinnert Braddy.. Volgens mij heb jij mij een keer bedreigd via youtube omdat ik een reactie plaatste bij een filmpje van je![]()
Dat ik moest oppassen voor je kampsjakenfamilie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |