Dat ik vannacht weer naar me ex ben gegaan en hij nu vraagt en wat nu tussen ons.quote:
Ik zou het eens op sturen naar Joop van den Ende... hier kan een mooie musical van gemaakt wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:24 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat ik vannacht weer naar me ex ben gegaan en hij nu vraagt en wat nu tussen ons.
En dat we als een verliefd stel weer bij mekaar waren en dat zelfs zijn ouders me op t werk hebben afgezet.
Ha!
Nu moet hij zijn huis uit terwijl de bedoeling was dat we samen in de Postelstraat een app. zouden hebben!
Ik bij mijn ouders en hij die of bij een vriendin tijdelijk gaat wonen of bij zijn ouders..
Hoe mislukt is dit
Musical? beter in delen, als je de rest ook wistquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou het eens op sturen naar Joop van den Ende... hier kan een mooie musical van gemaakt worden
Maar even serieus... ik zou vannacht even laten bezinken en dan over een paar dagen kijken hoe je gevoel dan is...
Ahh ben niet de enige zaterdag-werkerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:42 schreef creno het volgende:
pfff ff pauze. Het is weer lekker chaotisch op 't werk, gelukkig minder erg alsdan vorige week.
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:25 schreef wonderer het volgende:
*gaat gauw naar de bus voor de Boston Pride*
Ook nog shag?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:13 schreef TheVulture het volgende:
De laatste keer dat ik een sigaret in mijn mond heb was een joint op Pinkpop 2006 die ik van iemand kreeg aangereikt... daarna ging echt het licht uit en kan ik me niets herinneren totdat ik 's morgens in de hotelkamer wakker werdMet een enorme blauwe plek op mijn bovenbeen
Daar zat overduidelijk niet alleen maar wiet in
quote:
Blowen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nee maar ik heb sindsdien geen joint of sigaret meer aangeraakt... was uberhaupt de tweede keer dat ik ooit blowde
Oh ik dacht dat er heel wat werd afgesnoven in de bankwereld...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Twee keer geblowed... da's dan ook het enige wat ik ooit met drugs te maken heb gehad
Je bedoelt met die opgerolde bankbiljetten en creditcardsquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er heel wat werd afgesnoven in de bankwereld...
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat er heel wat werd afgesnoven in de bankwereld...
Ja precies, op het toilet in zo'n groot gebouw en dat er dan onverwacht een collega binnenkomt en dat er dan een spannend muziekje start.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt met die opgerolde bankbiljetten en creditcards?
Bij ons in het gebouw worden er alleen mensen betrapt tijdens het neuken onder werktijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt met die opgerolde bankbiljetten en creditcards?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij ons in het gebouw worden er alleen mensen betrapt tijdens het neuken onder werktijd
Voor alle duidelijkheid... it wasn't mequote:
Oh als jij het zegt...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid... it wasn't me
Het zal je maar gebeuren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid... it wasn't me
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, ik snap 'm al, jij bent gewoon niet betrapt tijdens het neuken op je werk.
Oh het kwartiertje voordat werktijd begint.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:53 schreef Peter het volgende:
Hij noemde het geen werktijd.. maar overwerk?
En dan word je zo 's ochtends betrapt en moet je nog heel de dag je collega's onder ogen komenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh het kwartiertje voordat werktijd begint.
Seks plannenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:52 schreef Waxxer het volgende:
Maar jij bent volgens mij meer van het plannen en alles.Tóch?!
Ja, zo van dat je vriend dan komt op zaterdagavond tussen 22 en 23 u en dat je hem dan weer met de Corsanaar het station brengt en dat hij weer naar tilburg gaat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Seks plannen
Als dat gaat gebeuren moet ik toch iemand anders gaan zoeken....
Van jonge leu.... wordt weer uitgezonden door de KRO!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:53 schreef Peter het volgende:
Hij noemde het geen werktijd.. maar overwerk?
Ik gok er wel op dat dat neukverhaal bij minimaal driekwart van alle mensen binnen het gebouw (zo'n 1500 mensen) bekend is jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan word je zo 's ochtends betrapt en moet je nog heel de dag je collega's onder ogen komen! Want zo'n roddel verspreidt zich natuurlijk als een lopend vuurtje.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zo van dat je vriend dan komt op zaterdagavond tussen 22 en 23 u en dat je hem dan weer met de Corsanaar het station brengt en dat hij weer naar tilburg gaat.![]()
"You may kiss me now."![]()
Zo doe je nou nooit tegen mijquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:15 schreef Peter het volgende:
Neem maar afscheid van A'dam als gay-capital van NL: Inval bij homodiscotheek Amsterdam
Het is er altijd fist.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
in de cockring
ben je verbaast? hiv nest daarzo
quote:
THAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHA!quote:
Ja ik hoor 't hier ookquote:
Ik vind alleen dat scherm zelf wat ongelukkig staan bij die fietstunnelquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik hoor 't hier ook
18 Sept plein heeft ene groot scherm. Iedereen zat er op de grond. Zag er knus uit
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, kijk eens
[ link | afbeelding ]
(klikbaar voor filmpje)
vimeo.com.
Ja beetje wel he? Maar de fietstunnel heeft nog een 2e ingang.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind alleen dat scherm zelf wat ongelukkig staan bij die fietstunnel
Ach wat een onzin. Ik kan me er best vermaken zo heel af en toequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
in de cockring
ben je verbaast? hiv nest daarzo
De blob? Is dat die glazen toestand bij de Admirant?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja beetje wel he? Maar de fietstunnel heeft nog een 2e ingang.
Ik vind het 18Sept plein trouwens wel echt HEEL mooi geworden. En als straks de Blob in werking gaat.... damn
aan het kijken en ruil hem direct in voor Rickyquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Darryl Stephens.
Dan zou je de serie Noah's Arc eens moeten kijkenDie draait helemaal om hem
Als zo de volle zon er op schijnt is het wel enorm heet, volgens mij verzamelt zich alle hitte op dat pleinquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het 18Sept plein trouwens wel echt HEEL mooi geworden. En als straks de Blob in werking gaat.... damn
Ik heb een keer in ehv zo vreselijk hard m'n kop gestoten tegen een of ander suf viaductje oder so etwas bij een fietspad dat ik dacht dat iemand een baksteen keihard tegen m'n kop had gegooidquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als zo de volle zon er op schijnt is het wel enorm heet, volgens mij verzamelt zich alle hitte op dat plein.
Snap ikquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
aan het kijken en ruil hem direct in voor Ricky![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De blob? Is dat die glazen toestand bij de Admirant?
heb lachen ja vooral de door rickyquote:
Wowquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[ link | afbeelding ]
(klikbaar)
Omglichtjes
!
Eerste minuut is een beetje van "ok wat is het punt", maar daarna. en 2.03
![]()
![]()
.
Altijd leuk als personeel opeens amicaal met je gaat doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:01 schreef Ang3l het volgende:
Holy fycking christ, mijn nieuwe spijkerbroek zit strak*adem inhou*
Ik moest wle lachen bijd eMen@Work. De verkoper (cute!) herkende me. "Ja jij komt wel vaker hier toch? Tijdje geleden?" Uh, ja half jaar of zo. "Serieus? O... nou dan onthou ik gezichten goed. Lowlands dit jaar?"
En toen had ie een broek gepakt "28/34 he?" Eh doe maar 29/34, ik ben dikker geworden. Kijkt ie me zo lachend aan "Nopu... je bent nog steeds dun hoor" Vervolgens pas ik de 29/34, maar het was een slimfit-joe model (of zoiets) dus ik zeg "Uuuh, heb je ook 30?" Hij lachrn, roept ie KEIhard "Moet je nou inesn DERTIG hebben? DERTIG!!!!??? Jeeezus!" Ja hou gvd je mond nou maar
(En dan toch met de 29 naar huis gaan he)
Ik heb toevallig vandaag het City of Lights boek gekocht van Eindhoven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[ link | afbeelding ]
(klikbaar)
Omglichtjes
!
Eerste minuut is een beetje van "ok wat is het punt", maar daarna. en 2.03
![]()
![]()
.
Nou, hij zei dat ie ongeveer ene halve maat uitrekte met dragen. En dat ie in de lengte misschien zou krimpen, maar de breedte valt we mee. Dus dat is dan ff aan kijken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:06 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
Altijd leuk als personeel opeens amicaal met je gaat doen![]()
(doe die broek nooit in de was btw!)
Er zijn 2 seizoenen van de serie, en daarna nog een film (Jumping the broom)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb lachen ja vooral de door ricky![]()
Heb de eerste film pilot?? en serie pilot gezien, vanavond de rets maar ff binnen trekken
Waarom doe je dat jezelf aan...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, hij zei dat ie ongeveer ene halve maat uitrekte met dragen. En dat ie in de lengte misschien zou krimpen, maar de breedte valt we mee. Dus dat is dan ff aan kijken.
Heb hem nu aan, met een nieuw shirt (met zo'n koptelefoon om je nek zegmaar)
Tis ff wennen ene broek die strak om mijn spillebeentjes zit. Zelfs mijn skinny jeans zat losser
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, hij zei dat ie ongeveer ene halve maat uitrekte met dragen. En dat ie in de lengte misschien zou krimpen, maar de breedte valt we mee. Dus dat is dan ff aan kijken.
Heb hem nu aan, met een nieuw shirt (met zo'n koptelefoon om je nek zegmaar)
Tis ff wennen ene broek die strak om mijn spillebeentjes zit. Zelfs mijn skinny jeans zat losser
Het gaat al steeds beter. Alleen als je zit dan hangt je huid (of je vet, of wat dan ook) zo op je broeksrand. EEEEEEEEEEEEEW. Blijven staan dusquote:
quote:klinkt cool, zulke shirts zijn leuk ook
Vet shirtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat al steeds beter. Alleen als je zit dan hangt je huid (of je vet, of wat dan ook) zo op je broeksrand. EEEEEEEEEEEEEW. Blijven staan dus
Ik ben niet gewend dat ik ene broek om mijn benen voel. Maar hij zit wel echt als gegoten. (Mag ook wel)
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets een beetje, maar dan wit, en met een V-hals met knoopjes, en XS en dus strak/getailleerd
In de nieuwe STINGquote:
Coole winkel is dat geworden... soort van discotheek eerderquote:
Echt he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Coole winkel is dat geworden... soort van discotheek eerder
HEHE tape je in met extra breed ducktape!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het gaat al steeds beter. Alleen als je zit dan hangt je huid (of je vet, of wat dan ook) zo op je broeksrand. EEEEEEEEEEEEEW. Blijven staan dus
Ik ben niet gewend dat ik ene broek om mijn benen voel. Maar hij zit wel echt als gegoten. (Mag ook wel)
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets een beetje, maar dan wit, en met een V-hals met knoopjes, en XS en dus strak/getailleerd
Ciao angelitoquote:
en met een uitgestreken gezicht zekerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
-edit- wel met ontbloot bovenlijf voor het raam, de aandachtshoer![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:04 schreef Nuno_G het volgende:
hahahahaa
Kom ik thuis, staat R. te strijkenwe worden echt nog een keer een burgelijk koppel
waar blijft die foto nou?quote:-edit- wel met ontbloot bovenlijf voor het raam, de aandachtshoer![]()
nee hij is erg happy, en dan te bedenken dat we naar Den Haag gaan verhuizen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
en met een uitgestreken gezicht zeker
geilen op mijn vriendje hequote:
we zijn nog op zoek, het is nog niet zo lang bekend dat ik daar heen zou gaan. Nog ideasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:52 schreef Peter het volgende:
Waar in Den Haag?
voor ik op quote drukte stond er een foto en nu ineens dat coca cola liedjequote:
Ja, als niemand op mn foto reageert, haal ik m wel wegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
voor ik op quote drukte stond er een foto en nu ineens dat coca cola liedje
Tja je zoekt het zelf op... zo'n beetje 1x per twee/drie weken herhaalt het verhaal zich...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef Deceit het volgende:
[..]
Dat ik vannacht weer naar me ex ben gegaan en hij nu vraagt en wat nu tussen ons.
En dat we als een verliefd stel weer bij mekaar waren en dat zelfs zijn ouders me op t werk hebben afgezet.
Ha!
Nu moet hij zijn huis uit terwijl de bedoeling was dat we samen in de Postelstraat een app. zouden hebben!
Ik bij mijn ouders en hij die of bij een vriendin tijdelijk gaat wonen of bij zijn ouders..
Hoe mislukt is dit
Ow das zondequote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:10 schreef wonderer het volgende:
in de bus naar huis. Was gezellig in Boston, het regende alleen wel nogal
quote:Op zondag 13 juni 2010 00:11 schreef Great.Expectations het volgende:
Het is weer zaterdagavond, mensen zijn of uit, of zitten thuis maar posten niet omdat ze niet willen overkomen als saaie mensen die niet uitgaan.
Zo, terug van .... moet het zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 00:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Zo terug van de verjaardag van mijn oom en tante.
GMTAquote:Op zondag 13 juni 2010 00:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hans zei Grietje zal ik mijn korte rokje...
Ja preciesquote:Op zondag 13 juni 2010 00:45 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Hans zei Grietje zal ik mijn korte rokje...
Pride. Zal es kijken of ik volgende week tijd heb om de foto's uit te zoeken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:14 schreef Xiance het volgende:
mischa, stroekie zegt: hier ook, en in Belgie de hele dag!
En wat deed je on Boston?
Ik moet zometeen gaan tennissen...quote:
Ben vaak vroeg wakker. Ik had ook een verjaardagquote:Op zondag 13 juni 2010 10:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet zometeen gaan tennissen...
Was iets over 1'en thuis vannacht van de verjaardag van mijn zus en had geen puf meer om de stad in te gaan.... dus het had nog beroerder gekund qua fitheid
En waarom lig jij niet te ronken?
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ben vaak vroeg wakker. Ik had ook een verjaardag. In Den Bosch
!
quote:Op zondag 13 juni 2010 10:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik las gisteren dat je een verjaardag had dus ik ook zo half denken dat je misschien wel dezelfde verjaardag had (mijn oom en tante vierde het namelijk samen met een ander stel). Maar ik heb niemand kunnen ontdekken die op je leek.
Crisis wat een takkeherriequote:Op zondag 13 juni 2010 10:43 schreef TheVulture het volgende:
Wakker worden allemaal
Niks mooiers dan goed wakker worden op de zoetsappige klanken van Cavalera Conspiracy
Bartquote:
Ideale middel om uit je REMslaap te komenquote:
Ik ben van alle markten thuis... dit is ookquote:Op zondag 13 juni 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar ik was al uit de REM-slaap hoor
Even iets anders:.
Ik ook. Oh en ook hoi.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:53 schreef Great.Expectations het volgende:
Ja, ook hoi.
Ik wil de rest van mijn leven met vakantie.
En dan mislukt het uiteraard weer waardoor die mensen na 3 jaar compleet blut met hangende pootjes terugkomen naar Nederlandquote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik ook. Oh en ook hoi.
Je kunt natuurlijk ook een vakantiehuis kópen en zelf de beheerder worden.Zoals je vaak ziet in Ik Vertrek, dat je dan een Frans kasteel koopt en een B&B begint.
Niet als je het slim doet.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan mislukt het uiteraard weer waardoor die mensen na 3 jaar compleet blut met hangende pootjes terugkomen naar Nederland
Dat zou absoluut wat voor mij zijn!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:06 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Niet als je het slim doet.
Kijk, je moet natuurlijk niet hals over kop naar Frankrijk vertrekken en een pand kopen van een half miljoen omdat je zo verliefd geworden bent op het land, na een vakantie van twee weken. Maar ja, dat doen de meesten uit het programma wel...
Is dat niet wat voor jou??Een saunacomplex beginnen in Finland ofzo..?
Gewoon die hele computerbusiness achter je laten en to-táál wat anders doen?
Een collega van heeft dat gedaan, met zijn vrouw en drie kinderen. Maar wel goed overwogen, compleet met een SWOT-analyse van het gezin. En dat is al weer een jaar of drie geleden, en het gaat uitstekend met hem.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En dan mislukt het uiteraard weer waardoor die mensen na 3 jaar compleet blut met hangende pootjes terugkomen naar Nederland
Het kan goed gaan!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:12 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Een collega van heeft dat gedaan, met zijn vrouw en drie kinderen. Maar wel goed overwogen, compleet met een SWOT-analyse van het gezin. En dat is al weer een jaar of drie geleden, en het gaat uitstekend met hem.
Doe dat dan!quote:
Ik vond het gezellig...quote:Op zondag 13 juni 2010 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Ga je met vrienden spontaan in Rotterdam uit, sta je ineens met half fok-homo in de strano!
Vlarp
Steve
Deceit
CDP
En ik zei de gek dan
Dus ook nog eens de 3 Stefan's. What are the odds?!
Ja ik ookquote:
Kan ik helpen met iets sturen? Heb ze alle 5. (en man o man je kon me opvegen qua tranen)quote:Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Kut trage internetverbinding. Ik dacht even de afleveringen tot nu toe van SYTYCD te downloaden, maar het duurt lang
. Ben al ruim 2 uur aan het downloaden en de eerste aflevering moet nog volgens de geschatte tijd ruim 10 uur
...
Ja, nou dat zou wel tof zijnquote:Op zondag 13 juni 2010 12:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan ik helpen met iets sturen? Heb ze alle 5. (en man o man je kon me opvegen qua tranen)
Hi!quote:Op zondag 13 juni 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bart
Ik moet altijd grinniken om jouw onderschrift
quote:Op zondag 13 juni 2010 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik ook
maar je had gelijk, de keerweeg is echt heeeeel fout! Daar is de pallaz niets bij.
En da's mooi. Want na een saai avondje reguliers dwars en een fout (maar wel gezellig) avondje Rotterdam denk ik: zo erg stom en achtergesteld is uitgaan in Eindhoven eigenlijk helemaal niet!
Jah m'n msn haperde/crashtequote:Op zondag 13 juni 2010 13:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l! Ik denk dat je internet haperde. Want het was opeens mislukt en toen kwam je opnieuw online.
Dat. En dat het in de andere steden echt niet veel hipper en spectaculairder is merk ik nuquote:Op zondag 13 juni 2010 13:07 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, het zal ook wel zijn dat jij heel erg gewend bent aan Ehv. en dat je je er daardoor al veel meer thuis voelt
Op een rijtje in de Stranoquote:
quote:
Is dit net als de tip van G_E om te pijpen met spa iets om je seksleven op te kalefateren?quote:Op zondag 13 juni 2010 14:09 schreef Ang3l het volgende:
O, en op straat hebben we met een Joegoslavische man het gehad over jonge bosknoflook en condoomsOOK leuk
Ik heb het niet gehad over opkalefateren, dat is er van gemaakt door personen zonder seksleven.quote:Op zondag 13 juni 2010 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dit net als de tip van G_E om te pijpen met spa iets om je seksleven op te kalefateren?
Nou ja je bent gewoon ronduit van het veld geveegd!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens verloren met tennis: 5-7 5-7.... maar tegen een duo dat ruim 1,5 meer heeft in de ranking geen schande
Ow maar dan is 5-7 lang zo slecht toch niet?quote:Op zondag 13 juni 2010 15:13 schreef TheVulture het volgende:
Trouwens verloren met tennis: 5-7 5-7.... maar tegen een duo dat ruim 1,5 meer heeft in de ranking geen schande
Hebben we gedaan... maar bij toernooien trek je dan niet urenlang door... als je competitie speelt is dat toch wat andersquote:Op zondag 13 juni 2010 15:16 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nou ja je bent gewoon ronduit van het veld geveegd!
Doe je geen drankje daarna en alles?
Nee we speelden best goed ookquote:Op zondag 13 juni 2010 15:18 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow maar dan is 5-7 lang zo slecht toch niet?
quote:
Jah. Maar niet eens afgesprokenquote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie nou gewoon een mini-meet gehad in Rotjeknor?
Met vlaai en koffie?quote:En Erik en ik zaten zielig op verjaardagen in Den Bosch... wel weer Brabant dan
Nee gewoon ranja met een rietjequote:Op zondag 13 juni 2010 15:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah. Maar niet eens afgesproken
Kwam toevallig zo uit dat we ineens allemaal in R'dam waren! *LOL*
[..]
Met vlaai en koffie?
Niet eens dezelfde verjaardag!quote:Op zondag 13 juni 2010 15:09 schreef TheVulture het volgende:
Hebben jullie nou gewoon een mini-meet gehad in Rotjeknor?
En Erik en ik zaten zielig op verjaardagen in Den Bosch... wel weer Brabant dan
Nee want dan was het tien keer toffer geweest dan 35 Fokkers in een gaykroeg in Rotterdam... of all placesquote:
Omdat zoveel mensen dom zijn.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:07 schreef Bartjebart het volgende:
En waarom schrijven zoveel mensen het woord 'sowieso' verkeerd?
ja nog effe, en ik heb gebroken pols. haaaaaaaaaaaaaaiquote:
niet echt, voetbal ja en alle afleveringen van Noah's arc en nu met de film bezigquote:Op zondag 13 juni 2010 16:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja nog effe, en ik heb gebroken pols. haaaaaaaaaaaaaai![]()
Nog wat gedaan gisteren? Voetbal gekeken?
Af en toe hoop ik zo dat jij een grap maaktquote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Er zit een jongen in de trein hier en die is echt zo en zo mijn type.. ik ben zo verliefd
volgens mij is iedereen jouw type.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Er zit een jongen in de trein hier en die is echt zo en zo mijn type.. ik ben zo verliefd
ga hem bluetoothenquote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
ik ben niet meer zo into voetbal of het nou komt doordat het in Afrika wordt gehouden. Ik heb nog helemaal geen wedstrijd gezien. De opening heb ik half gezien.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
niet echt, voetbal ja en alle afleveringen van Noah's arc en nu met de film bezig
bedenk je een lulverhaal. Vraag hem of hij het vriendje is van die en die. En kijk hoe hij reageert.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:27 schreef Deceit het volgende:
ik durf hem niet aan te spreken.. waren alle jongens maar homo, of wist ik maar dat hij homo was, dan had ik me move gemaakt
Dat is een voorzorgsmaatregel... Juist omdat jij de oversteek gaat maken...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:23 schreef mike_hunt het volgende:
Lees net dat Heineken de SOHO, Heineken hoek en Three Sisters pub wil gaan sluiten.
Gaat lekker, blijft er helemaal niets meer over.![]()
net nu, dat ik de oversteek ga maken.
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Ben je vannacht ook nog verliefd geworden?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:27 schreef Deceit het volgende:
ik durf hem niet aan te spreken.. waren alle jongens maar homo, of wist ik maar dat hij homo was, dan had ik me move gemaakt
Whehe. Valserd.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is een voorzorgsmaatregel... Juist omdat jij de oversteek gaat maken...
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat is een voorzorgsmaatregel... Juist omdat jij de oversteek gaat maken...
Wat is jouw definitie van verliefd eigenlijk?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:25 schreef Deceit het volgende:
Niet op ons in ieder gevalquote:Op zondag 13 juni 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je vannacht ook nog verliefd geworden?
Ik denk een stijve pik krijgen. Gokje.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van verliefd eigenlijk?
quote:
Dat Deceit jr. groeit...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van verliefd eigenlijk?
We thought alikequote:Op zondag 13 juni 2010 16:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat Deceit jr. groeit...
Waarschijnlijk...
Oeh das bijna engquote:
met xiance een nachtje naar thionville , net voorbij luxenbourgse grens in frakrijk. Maar heeft mike dan geen verslag hier gedaan van de sms conversatie ?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:13 schreef Deceit het volgende:
Waar was je geweest?
neh tijdens het stappen nooitquote:Op zondag 13 juni 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je vannacht ook nog verliefd geworden?
heb je geen Grindr?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh tijdens het stappen nooit
Zit nu in tilburg, overstappen, en hij is dus weg
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
Ik dacht dat het woord NIGGER niet meer mocht.![]()
[ afbeelding ]
Nou nou, was het gezellig samen met Xiancejequote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met xiance een nachtje naar thionville , net voorbij luxenbourgse grens in frakrijk. Maar heeft mike dan geen verslag hier gedaan van de sms conversatie ?
jij ook altijd met die linksquote:Op zondag 13 juni 2010 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
Zo zie je maar. Iedereen heeft verborgen talenten.![]()
![]()
Wat een rare mensen heb je toch.![]()
http://www.vkmag.com/vide(...)elletje_met_je_ster/
ja, zijn het geen pareltjes?quote:
Werkt niet met Android..quote:
Heerlijke muziek!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
O, BB
Xag net dat je Paloma Faith postte.
Nou snap ik waarom je 1542 keer verliefd bent geweestquote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef Deceit het volgende:
Definitie van verliefd zijn voor mij?
Iemand heel leuk vinden bij de eerste opslag.. fantaseren over die persoon en vlinders in de buik.. afvragen hoe die persoon is..
das niet verliefd, maar lust.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Werkt niet met Android..
Definitie van verliefd zijn voor mij?
Iemand heel leuk vinden bij de eerste opslag.. fantaseren over die persoon en vlinders in de buik.. afvragen hoe die persoon is..
En nee niet dat me piemol groeit
quote:
Zeker wel!quote:
bestaan ze nog btw?quote:
Yes yes!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou snap ik waarom je 1542 keer verliefd bent geweest
Bestaan nog steeds jaquote:Op zondag 13 juni 2010 16:59 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
bestaan ze nog btw?Kep nooit meer wat van ze gehoord.
Ik stond op het balkon te zwaaien... als je me gezien hebt ben je verliefdquote:Op zondag 13 juni 2010 17:00 schreef Deceit het volgende:
G
[..]
Yes yes!
Rijd nu langs je huis met de trein
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef Bartjebart het volgende:
Oeh leuke kerel op tv bij TMF!
Ik ben verliefd...
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stond op het balkon te zwaaien... als je me gezien hebt ben je verliefd
Was ik eindelijk Sieneke fan geworden op de dag zelf met d'r kutorgel. Ging ze niet door.quote:
Op wie?quote:
Vertel....quote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
Ik dacht dat het woord NIGGER niet meer mocht.![]()
[ afbeelding ]
Sieneke The Game?quote:
wat houdt dat in? je moet de orgel draaiende houden in het spel?quote:
Pierre Kartner probeert Sieneke op allerlei mogelijke manieren te betasten... jij speelt Marianne Weber die dat moet voorkomenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:15 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wat houdt dat in? je moet de orgel draaiende houden in het spel?
kort en bondig ja en voor herhaling vatbaar !quote:Op zondag 13 juni 2010 16:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou nou, was het gezellig samen met Xianceje [ afbeelding ]?
Zal ik langskomen?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik stond op het balkon te zwaaien... als je me gezien hebt ben je verliefd
En als Sieneke klaarkomt heb je zeker verloren.quote:Op zondag 13 juni 2010 17:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Pierre Kartner probeert Sieneke op allerlei mogelijke manieren te betasten... jij speelt Marianne Weber die dat moet voorkomen
Is die niet van Hihi met Sisi?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op ricky(Christian Vincent)![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee ik wil gelijk samenwonen natuurlijkquote:
Als ze klaarkomt hoor je orgelgastische geluiden en de klanken van Shalalie Ik ben Verliefd en is het spel inderdaad afgelopenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
En als Sieneke klaarkomt heb je zeker verloren.
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze klaarkomt hoor je orgelgastische geluiden en de klanken van Shalalie Ik ben Verliefd en is het spel inderdaad afgelopen
LOLsquote:Op zondag 13 juni 2010 17:21 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als ze klaarkomt hoor je orgelgastische geluiden en de klanken van Shalalie Ik ben Verliefd en is het spel inderdaad afgelopen
Nee bij een pak Appelsientjequote:Op zondag 13 juni 2010 17:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Van dat nummer krijg je inderdaad wel een slapje, ja...
Krijg je dat gratis bij de TopKidRekening, dat spel?!
Ik was er al bang voorquote:
Op Stroekie?quote:
nu kun je niet meer terugkrabbelen hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 17:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik was er al bang voor
Ik zet mijn joker in
op een kasteel bij ehm.. hoe heet t ook alweer stroeks?quote:
LOLzquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
nu kun je niet meer terugkrabbelen hoor
Spaanse vlagquote:
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:19 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
op ricky(Christian Vincent)![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja helaas...quote:
ja voor ff, copa mundial hequote:Op zondag 13 juni 2010 17:31 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Spaanse vlag![]()
je was bored met dat poppetje?
btw
Samen een beetje op de waldhoorn blazenquote:Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het wordt vast heel gezellig met veel kletsen en babbelen en alpengerechten en alles!![]()
![]()
Idd...zoals gisteren.. had het wel lekker geweest.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:06 schreef Bartjebart het volgende:
Waarom is het niet gewoon zonnig en zo vandaag?
quote:Op zondag 13 juni 2010 17:35 schreef Xiance het volgende:
mike, zullen we gaan trouwen en op een kasteeltje gaan wonen?
hahah volg jij voetbal?quote:Op zondag 13 juni 2010 17:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
ja voor ff, copa mundial he
ga niet alle dagen zo nationalistisch doenvoor zolang als het duurt alleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |