Bij ons in het gebouw worden er alleen mensen betrapt tijdens het neuken onder werktijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt met die opgerolde bankbiljetten en creditcards?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bij ons in het gebouw worden er alleen mensen betrapt tijdens het neuken onder werktijd
Voor alle duidelijkheid... it wasn't mequote:
Oh als jij het zegt...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid... it wasn't me
Het zal je maar gebeuren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid... it wasn't me
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh wacht, ik snap 'm al, jij bent gewoon niet betrapt tijdens het neuken op je werk.
Oh het kwartiertje voordat werktijd begint.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:53 schreef Peter het volgende:
Hij noemde het geen werktijd.. maar overwerk?
En dan word je zo 's ochtends betrapt en moet je nog heel de dag je collega's onder ogen komenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh het kwartiertje voordat werktijd begint.
Seks plannenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:52 schreef Waxxer het volgende:
Maar jij bent volgens mij meer van het plannen en alles.Tóch?!
Ja, zo van dat je vriend dan komt op zaterdagavond tussen 22 en 23 u en dat je hem dan weer met de Corsanaar het station brengt en dat hij weer naar tilburg gaat.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Seks plannen
Als dat gaat gebeuren moet ik toch iemand anders gaan zoeken....
Van jonge leu.... wordt weer uitgezonden door de KRO!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:53 schreef Peter het volgende:
Hij noemde het geen werktijd.. maar overwerk?
Ik gok er wel op dat dat neukverhaal bij minimaal driekwart van alle mensen binnen het gebouw (zo'n 1500 mensen) bekend is jaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En dan word je zo 's ochtends betrapt en moet je nog heel de dag je collega's onder ogen komen! Want zo'n roddel verspreidt zich natuurlijk als een lopend vuurtje.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja, zo van dat je vriend dan komt op zaterdagavond tussen 22 en 23 u en dat je hem dan weer met de Corsanaar het station brengt en dat hij weer naar tilburg gaat.![]()
"You may kiss me now."![]()
Zo doe je nou nooit tegen mijquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:15 schreef Peter het volgende:
Neem maar afscheid van A'dam als gay-capital van NL: Inval bij homodiscotheek Amsterdam
Het is er altijd fist.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:33 schreef El_Mismo_Loco het volgende:
[..]
in de cockring
ben je verbaast? hiv nest daarzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |