Ik denk een stijve pik krijgen. Gokje.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van verliefd eigenlijk?
quote:
Dat Deceit jr. groeit...quote:Op zondag 13 juni 2010 16:36 schreef Great.Expectations het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van verliefd eigenlijk?
We thought alikequote:Op zondag 13 juni 2010 16:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Dat Deceit jr. groeit...
Waarschijnlijk...
Oeh das bijna engquote:
met xiance een nachtje naar thionville , net voorbij luxenbourgse grens in frakrijk. Maar heeft mike dan geen verslag hier gedaan van de sms conversatie ?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:13 schreef Deceit het volgende:
Waar was je geweest?
neh tijdens het stappen nooitquote:Op zondag 13 juni 2010 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ben je vannacht ook nog verliefd geworden?
heb je geen Grindr?quote:Op zondag 13 juni 2010 16:43 schreef Deceit het volgende:
[..]
neh tijdens het stappen nooit
Zit nu in tilburg, overstappen, en hij is dus weg
quote:Op zondag 13 juni 2010 16:42 schreef mike_hunt het volgende:
Ik dacht dat het woord NIGGER niet meer mocht.![]()
[ afbeelding ]
Nou nou, was het gezellig samen met Xiancejequote:Op zondag 13 juni 2010 16:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met xiance een nachtje naar thionville , net voorbij luxenbourgse grens in frakrijk. Maar heeft mike dan geen verslag hier gedaan van de sms conversatie ?
jij ook altijd met die linksquote:Op zondag 13 juni 2010 16:45 schreef mike_hunt het volgende:
Zo zie je maar. Iedereen heeft verborgen talenten.![]()
![]()
Wat een rare mensen heb je toch.![]()
http://www.vkmag.com/vide(...)elletje_met_je_ster/
ja, zijn het geen pareltjes?quote:
Werkt niet met Android..quote:
Heerlijke muziek!quote:Op zondag 13 juni 2010 16:51 schreef mike_hunt het volgende:
O, BB
Xag net dat je Paloma Faith postte.
Nou snap ik waarom je 1542 keer verliefd bent geweestquote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef Deceit het volgende:
Definitie van verliefd zijn voor mij?
Iemand heel leuk vinden bij de eerste opslag.. fantaseren over die persoon en vlinders in de buik.. afvragen hoe die persoon is..
das niet verliefd, maar lust.quote:Op zondag 13 juni 2010 16:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Werkt niet met Android..
Definitie van verliefd zijn voor mij?
Iemand heel leuk vinden bij de eerste opslag.. fantaseren over die persoon en vlinders in de buik.. afvragen hoe die persoon is..
En nee niet dat me piemol groeit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |