Oeh, wel tof! Ik vind mijn ava wel leuk daar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Let niet op de kleurtjes, kan je allemaal instellen.
Heb je mijn haar gezienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, wel tof! Ik vind mijn ava wel leuk daar.
Ik wil graag rood, Pietjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Had 'm niet gemaakt voor post #298.
Staat in my at en jjj was de laatst postende met je intellect.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:24 schreef CarOnline het volgende:
Hoe weet je dat![]()
Snel, een emmer haptonomie!
Joh!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Staat in my at en jjj was de laatst postende met je intellect.
En ik stalk. Daar ben ik weer!
Doe je rechtervleugeltje ook verbranden dan. Ik HAAT asymetrie!quote:
Nou, geeft niks, ik vind Harm-Jan een mooie naam.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb even de screenshot weggehaald, want tot mijn schrik stond m'n naam erin.
hendig sjiek soms, modrechten
Dat venster staat nog open en nu ben ik aan het zoeken. Nou, dat valt nog niet mee. Genoeg voor een middag vertier.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
hendig sjiek soms, modrechten
Rechtsboven schat. Fijne middag!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:41 schreef Noek het volgende:
Dat venster staat nog open en nu ben ik aan het zoeken. Nou, dat valt nog niet mee. Genoeg voor een middag vertier.
Zet 'm hier ff neer dan? Help ik zoeken!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat venster staat nog open en nu ben ik aan het zoeken. Nou, dat valt nog niet mee. Genoeg voor een middag vertier.
Ah kut, nu heb je mijn middag verpest. Ga ik wel weer aan de denksport.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rechtsboven schat. Fijne middag!
Ach Enrique, stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sorry Angeloquote:
Denk het niet Pietje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zojuist 1.95 p hollandse nieuwe betaald, ben ik nu opgelicht?
Hoeist?quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hollandse nieuwe? Noemen we allochtonen tegenwoordig zo?
Haai beiden!quote:
Ik lees de krant en niet eens die van tokkie nederland!quote:
quote:
Uhm en daar zit een clou aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees de krant en niet eens die van tokkie nederland!
uhuh..... ik kijk ook hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
Zometeen Argentinië - Nigeria
[ afbeelding ]
Zin an!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben half Engels.... dus ik kijk zeker!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zin an!![]()
En vanavond nog Engeland - VS, die ga ik ook kijken. Ik schat Engeland hoog in!
hele leuke voorbeschouwing op de BBC nu trouwensquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb juist wel wat met de spontanitetit van de amerikaanse fans!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben half Engels.... dus ik kijk zeker!
Ik kan niet anders.... bij mij zit het Engels mij in het bloed!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb juist wel wat met de spontanitetit van de amerikaanse fans!
[ afbeelding ]
Eens. Daarom ben ik ook blij dat ik geboren en getogen ben in Nederland, met een NL paspoort!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:49 schreef remlof het volgende:
Ik sprak in Portugal wat Engelsen die het echt helemaal niet zagen zitten met hun team...
"They're f*cking bad!"
De NOS zal 't wel iets zachter gezet hebben, commentator is nu een stuk overheersender.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
Het getoeter lijkt wel een stuk minder dan gisteren, of ik wen er aan, dat kan ook
Wat ben je toch een kleuter. Love it!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben gezwicht voor de AH actie van een bos bloemen met toeter voor 5 euro. Nu heb ik ook een vuvu. En een fout oranje shirt, met sokken.
Oh, dat zal het zijn, maar mocht Nigeria scoren-wat ik niet denk-zal het getoeter wel oorverdovend worden .quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De NOS zal 't wel iets zachter gezet hebben, commentator is nu een stuk overheersender.
Kwam zo'n vrouw achter me staan, die schoot meteen in de lach toen ze me met die bloemen en toeter zag staanquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwam zo'n vrouw achter me staan, die schoot meteen in de lach toen ze me met die bloemen en toeter zag staan.
Yepquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
pluisje![]()
messi![]()
argentinie![]()
Hoop dat ze ver komen.
toeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
Het getoeter lijkt wel een stuk minder dan gisteren, of ik wen er aan, dat kan ook
Wij zijn blij dat we 'n CLfinalist hebben, zij zetten 'm op de bankquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep
* remlof gaat z'n hemelsblauw-witte Argentinië shirt aantrekken
Awwwwwquote:
Kijk dat zitten, how sweet.quote:
ooohhh Deisyy deze is echt uniek wat schattig, kan je hem niet ergens insturen waar een prijsvraag van het WK is. deze is echt lief.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb juist wel wat met de spontanitetit van de amerikaanse fans!
[ afbeelding ]
Ze hebben wel veel zwakke punten hoor. Dan zeggen ze dat de verdediging van Nederland niet best is, maar dít... ik zie een team als Nederland zomaar drie keer scoren tegen Argeninië.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mwah de potentie is er bij Argentinie zeker. Heb me nog niet echt in de schema's verdiept maar teams als Frankrijk kunnen ze zeker hebben.
Dus jij gaat ook het veld op?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik kan niet anders.... bij mij zit het Engels mij in het bloed!
vond Argetinie ook niet wat het geweest was, had er meer van verwacht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben wel veel zwakke punten hoor. Dan zeggen ze dat de verdediging van Nederland niet best is, maar dít... ik zie een team als Nederland zomaar drie keer scoren tegen Argeninië.
Nope. Dat plaatje was een Amerikaanse.quote:
Maar dat zijn ook stiekem Engelsen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Nope. Dat plaatje was een Amerikaanse.
Indianen, die hadden restrictief toelatingsbeleid moeten hanteren, was beter geweest voor de wereldvredequote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:37 schreef Lotusss het volgende:
Amerikanen zijn gewoon tweederangs Engelsen!
Dan had een ander land zich als leidende wereldmacht ontplooit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Indianen, die hadden restrictief toelatingsbeleid moeten hanteren, was beter geweest voor de wereldvrede
Dan waren we nu gewoon Duitsers geweest, vreedzaam samenlevend in één groot Europees landquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dan had een ander land zich als leidende wereldmacht ontplooit.
Toch geeft VS-Engeland een stuk meer prestige dan om morgen tijdens Algerije-Slovenië de boel op te blazen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:33 schreef Toverheks het volgende:
Amerika-Engeland merken ze aan als een risicowedstrijd qua aanslagen etc.
denk eerder dat ze op de niet *gevaarlijke* landen moeten letten, maakt volgens mij niet uit welk land ze willen pakken, als ze een aanslag kunnen plegen doen ze het toch wel lijkt mij.
Dat maakt niet uit als je zelf één doelpunt meer maakt. En dat zie ik dit Oranje op dit WK wel doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar ik zie Messi er 5 inleggen tegenover Mathijsen.
O. Ik niet. Wel twee, maar da's dan niet genoeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, maar ik zie Messi er 5 inleggen tegenover Mathijsen.
edit - oh wacht nieuwe pagina, dat was als reactie op Gert.
Kut ik denk dat m'n ex 'm heeft weggegooidquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep
* remlof gaat z'n hemelsblauw-witte Argentinië shirt aantrekken
Het is hier nog lekker buiten, al staat er een redelijk sterke windquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat een heerlijk weer was het vanmiddag, ik heb heerlijk van de zon genoten met een boek en een glaasje wijn![]()
Maar wat is het snel afgekoeld, brrrr.
Fox heeft het van Tom afgekeken, Tom was de eerste die voetbal keek, hij zat met zijn pootjes omhoog op de rand van de tv, maar toen was ik te laat voor een foto. Hij lag vanaf zijn troon toe te kijkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ooohhh Deisyy deze is echt uniek wat schattig, kan je hem niet ergens insturen waar een prijsvraag van het WK is. deze is echt lief.
het zit echt voor een dubbeltje op de eerste rang.
fox houd dus van voetbal, maar waar is Tom?
Het was echt weer lente vandaag. Héérlijk! Meteen het humeur weer op standje vrolijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:46 schreef Deisyy het volgende:
Wat een heerlijk weer was het vanmiddag, ik heb heerlijk van de zon genoten met een boek en een glaasje wijn![]()
Maar wat is het snel afgekoeld, brrrr.
De zon is hier inmiddels weg en met die frisse wind dus aardig fris, de deur dus weer dicht gedaan, maar morgen weer een dagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is hier nog lekker buiten, al staat er een redelijk sterke wind
oohhhh, dus echte voetbalpoezenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fox heeft het van Tom afgekeken, Tom was de eerste die voetbal keek, hij zat met zijn pootjes omhoog op de rand van de tv, maar toen was ik te laat voor een foto. Hij lag vanaf zijn troon toe te kijken
Buitenschilderwerk helemaal af, morgen gras maaien en misschien heg snoeien. Daarna moet de binnenkant opnieuw gesausd en geverfd, die is redelijk verrookt. Maar goed, ik heb strakkies ook nog zes weken vakantie, tijd zat dus.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De zon is hier inmiddels weg en met die frisse wind dus aardig fris, de deur dus weer dicht gedaan, maar morgen weer een dag![]()
Lekker geklust vandaag?
De camera ligt hier altijd op de kast, maar soms is het zo grappig wat ze doen dat ik er pas erg in heb om een foto te maken als de lol voorbij isquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oohhhh, dus echte voetbalpoezenleg je camara wel bij de hand hoor hahaha straks ben je weer te laat.
maar wat ik net zei, kijk eens of je die foto ergens naar toe kan sturen, straks win je een leuke prijs ermee.
Ja maar dat is dan weer niet eerlijk voor Carlos. Die heeft ook recht op een eigen cel. Zijn kleding was ook al gejat en hij heeft hiv.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef Gert het volgende:
Noek en Caro: onze jongen zit in z n uppie in een cel, ze kunnen hem dus niet plagen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Buitenschilderwerk helemaal af, morgen gras maaien en misschien heg snoeien. Daarna moet de binnenkant opnieuw gesausd en geverfd, die is redelijk verrookt. Maar goed, ik heb strakkies ook nog zes weken vakantie, tijd zat dus.
Plus, de binnendeuren moeten ook geschilderd. De schoonmaakster is met ammonia in de weer geweest, alle deuren zijn om zeep geholpen, zo vlekkkerig als de pest. Verder wel een lief meisje
Ik denk niet dat een lijk nog terug te vinden is na een paar jaar in de oceaanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:02 schreef Dementor het volgende:
Zouden ze Joran naar Aruba kunnen halen als hij de locatie van het stoffelijk overschot prijs geeft?
Peru zou daar mee akkoord moeten gaan en ik weet niet of Peru daar zijn medewerking aan wil verlenen, want ik las ook dat Joran aan de Peruaanse onderzoekspolitie heeft gezegd te weten waar het lijk lag, maar dat Aruba daar nog niets van over gehoord heeft van Peru.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:02 schreef Dementor het volgende:
Zouden ze Joran naar Aruba kunnen halen als hij de locatie van het stoffelijk overschot prijs geeft?
Ja, maar die pleisters ben ik dus niet aan toegekomen. Volgende week maar even halenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar als je je binnenboel hebt gedaan mag je niet meer roken binnen, dus moet dat is een mooie stok achter de deur. Vandaag begon je toch met pleisters plakken?
Het gerucht gaat ook dat papa Van der Sloot het lichaam van Nathalee ergens op Aruba heeft begraven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een lijk nog terug te vinden is na een paar jaar in de oceaan
Wie zegt dat het daar ligt of in heeft gelegen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een lijk nog terug te vinden is na een paar jaar in de oceaan
Ja ja, geen tijd om pleisters te halen, maar wel tijd om peuken te scoren zekerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar die pleisters ben ik dus niet aan toegekomen. Volgende week maar even halen
Joranquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wie zegt dat het daar ligt of in heeft gelegen?
Dat denk ik ook. Dus nooit meer terug te vinden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:09 schreef remlof het volgende:
Kom op, ze is op het strand overleden en Joran had een boot tot z'n beschikking. Ze hebben haar gewoon een eind uit de kust gedumpt, waarschijnlijk verzwaard met stenen.
Vandaag vertelt hij de waarheid, maar dat kan morgen weer een leugen zijnquote:
Die leugens slaan ze er achter de schermen wel uit.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vandaag vertelt hij de waarheid, maar dat kan morgen weer een leugen zijn
So help him Godquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:13 schreef Copycat het volgende:
Ik denk dat Joran nu heus echt wel de waarheid en niets dan de waarheid gaat vertellen!
Because his daddy is dead.quote:
Jij mag nooit meer radenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ja, geen tijd om pleisters te halen, maar wel tijd om peuken te scoren zeker
Voor die nicotinepleisters moet je ook bij de drogist of apotheek zijn en dat weet je zelf ook.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden![]()
Hoe dan ook, ik kon bij de super geen pleisters vinden, behalve de gewone voor gewonden.
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor die nicotinepleisters moet je ook bij de drogist of apotheek zijn en dat weet je zelf ook.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Voor die nicotinepleisters moet je ook bij de drogist of apotheek zijn en dat weet je zelf ook.
Carlos Santana? Die is ook afgegleden dan zeg.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:01 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan weer niet eerlijk voor Carlos. Die heeft ook recht op een eigen cel. Zijn kleding was ook al gejat en hij heeft hiv.
Er ging ook een gerucht, dat het was verdwenen bij een crematorium, op Aruba.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gerucht gaat ook dat papa Van der Sloot het lichaam van Nathalee ergens op Aruba heeft begraven.
ik ga maandagmorgen even zijn dierenarts bellen voor de mogelijkheden, ik ben disana eeuwig dankbaar als het kan bij hem. ( moet natuurlijk geen fortuin gaan kosten anders koop ik zelf potje nagellak bij de hemaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De camera ligt hier altijd op de kast, maar soms is het zo grappig wat ze doen dat ik er pas erg in heb om een foto te maken als de lol voorbij is![]()
Ben jij al een beetje wijzer geworden over de nepnagels voor Terror Jaap?
Jij komt niet online met je I-Phone, Noek d'r favorieten waren ineens verdwenen de I-Phone van Cc deed alles in Japans.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:41 schreef hondjes het volgende:
[..]
Er ging ook een gerucht, dat het was verdwenen bij een crematorium, op Aruba.
Bleek een vriendje van Pa te zijn..
Ik weet niet hoor, zoveel verhalen.
Ben nu 2 uur bezig om online te komen met mijn Iphone.
niks nada noppes, want ik weet het wachtwoord niet van mijn Vodafone-stick.
Allemaal dingen ingevuld, die op de doos staan, maar mooi niets..
Ach, zo blijf je van de straat he.
Goed plan, heksie! Ik ben benieuwd wat die nepnagels gaan kosten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga maandagmorgen even zijn dierenarts bellen voor de mogelijkheden, ik ben disana eeuwig dankbaar als het kan bij hem. ( moet natuurlijk geen fortuin gaan kosten anders koop ik zelf potje nagellak bij de hema)
nee heb de tip van Disana hier op het memobord in de keuken geschreven.
je hebt ook nog nicotine zuigtabletten en nicotine kauwgom, dus sla je slag zal ik zo zeggen, maar denk dat je er nog niet aan toe bent teun, beter ff een aanloop nemen van nog een week, of doe net als toen bij die Champix, plak pleister en ga de dagen aftellen tot dat je weer tussen de 8e en de 14e dag helemaal stopt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
Volgens mij moet ik bij de apotheek of drogist zijn
ja ik ook, en of de dierenarts van Jaap het uberhaut doet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed plan, heksie! Ik ben benieuwd wat die nepnagels gaan kosten.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:15 schreef Disana het volgende:
Toverheks, ik lees dat je het ook zelf kunt doen maar mij persoonlijk lijkt het beter het eerst een keer van de dierenarts af te kijken. Zelf doen is echter niet duur
http://www.nagelkapjes.nl/c-673004/meest-gestelde-vragen/
Excuus voor het schreeuwerige rose op die site, eeew.
Lukt ook niet,quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
hondjes, vaak is 't username "admin" en password leeg (dus niks invullen) of ook "admin".
Je had trouwens gelijk PP, over dat geluid van de vuvuzela's. Ze hebben iets gedaan waardoor het wat zachter doorkomt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
De vuvu's zijn weer uit 't vet gehaald, we gaan beginnen.
Dus kan hij de scheids uitmaken voor wat dan ook. Sjiiek hendig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
De keeper van USA heeft gille de la tourette.
en volgens mij een klaplong nuquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
De keeper van USA heeft gille de la tourette.
Wel een mooie climax na dat hele keepersverhaal.quote:
Ja, vind het ook maar een matige pot voetbal.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na Frankrijk valt ook Engeland erg tegen, met opnieuw hommeles in de ploeg tegenover de coach..
Ja, dat voegt wel wat toe aan de wedstrijd!quote:
die engelse coach, kan zo in een mafiafilm, wat een hoofd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Na Frankrijk valt ook Engeland erg tegen, met opnieuw hommeles in de ploeg tegenover de coach..
Hij is wel briljantquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die engelse coach, kan zo in een mafiafilm, wat een hoofd.
zie je welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is wel briljant, en 't is een Italiaan dus die mafie kan wel kloppen
.
Maar die roze/paarse schoenen. Of had ik dat al gezegd? Dat zeg ik nl elke wedstrijd. Al máánden!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef Gert het volgende:
Ja, dat voegt wel wat toe aan de wedstrijd!![]()
Kunnen ze die yank geen microfoontje omdoen?
Ligt er vlees in de goal? Wat raar!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar die roze/paarse schoenen. Of had ik dat al gezegd? Dat zeg ik nl elke wedstrijd. Al máánden!
"Het is een voetbalwedstrijd, geen modeshow!!"
![]()
Dat zullen we dan nog weleens zien!![]()
Wat doet dat stuk vlees in het goal dan?
Ik heb wel een account maar ben niet fanatiek. Hoezo?quote:
quote:
Maar goed zijn ze niet.quote:
Die Amerikanen lopen op hun laatste benen zo het lijkt. Ik denk dat er nog wel een paar kansen komen voor Engeland als ze door blijven drukken zoals nu. Winnen zou verdiend zijnquote:
jij kijkt zeker nooit de Tourquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Maar die roze/paarse schoenen. Of had ik dat al gezegd? Dat zeg ik nl elke wedstrijd. Al máánden!
"Het is een voetbalwedstrijd, geen modeshow!!"
![]()
Dat zullen we dan nog weleens zien!![]()
Wat doet dat stuk vlees in het goal dan?
Ja, die mannen zien er allemaal gelikt uit, met hun geschoren benenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij kijkt zeker nooit de Tourdaar zijn de kleuren nog veel gekker op elkaar afgestemd.
die scheren alles, niet alleen hun benen, let maar eens op, geen 1 wielrenner heeft borsthaarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, die mannen zien er allemaal gelikt uit, met hun geschoren benen
Oh, geen borsthaar ? Van die benen weet ik dat het te maken heeft met dat het makkelijker te masseren is zonder haar, en dat het als ze vallen minder snel tot ontstekingen leidt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
die scheren alles, niet alleen hun benen, let maar eens op, geen 1 wielrenner heeft borsthaar
Nou niks is wat teveel gezegd, maar een schoonheidsprijs kan wel achterwege blijven.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:50 schreef Lotusss het volgende:
Man man man, wat ben ik blij dat ik een Nederlands paspoort heb.....
Engelse elftal was helemaal niks
Ach, Nederland moet nogquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:50 schreef Lotusss het volgende:
Man man man, wat ben ik blij dat ik een Nederlands paspoort heb.....
Engelse elftal was helemaal niks
Ik ga er ook vanuit dat het een superpot wordt, en dat Nederland met 3-1 wint van Denemarkenquote:
Een commercial midden in een wedstrijdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nusport.nl/nie(...)oelpunt-gerrard.html
!
En het dan over een 1-2 remise hebben.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nusport.nl/nie(...)oelpunt-gerrard.html
!
Tis ook best lastig, al die landen, al die standen!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En het dan over een 1-2 remise hebben.![]()
[ afbeelding ]
Nog maar even wachten op de tram danquote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:38 schreef Gert het volgende:
[..]
En het dan over een 1-2 remise hebben.![]()
[ afbeelding ]
't Is jewoon bast een jedoe!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 23:40 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Tis ook best lastig, al die landen, al die standen!
Ja! Da is ook, da is ook.quote:Op zondag 13 juni 2010 00:22 schreef Gert het volgende:
[..]
't Is jewoon bast een jedoe!
En dan da jetoeteg an de kop! [ afbeelding ]
Ik snap da nie hè van die nejegs, waagom da noe zo hagt moet! Ze kunne toj ook zajtjes bloaze! Of omstebeugt! An soogt vuvuzela-wave!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:27 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja! Da is ook, da is ook.
Daag wog je jewoon jestoogd van als je nie op lat.
En je ogen he, je ogen jaan er van naag de knoppa voljens mij.
As je als fan op de tgibune zat met iemond ajteg je mat zo een ding in je ogen te tettege!
Jewoon naag de stogt er mee!
Ja! Of jewoon niet!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik snap da nie hè van die nejegs, waagom da noe zo hagt moet! Ze kunne toj ook zajtjes bloaze! Of omstebeugt! An soogt vuvuzela-wave!
Missjien vegstoan ze da nie?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:38 schreef Gert het volgende:
Of jewoon goepe: "Hup Afgika!" Was daag ineens mas mee dan?
Bejgijpt de Manschaft da wal dan, "hup"?quote:Op zondag 13 juni 2010 00:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Missjien vegstoan ze da nie?
Hup?
Afgika wal, dank ik. Maag Hup niet.
Lastij. Ik maj mogjen al toetege, maag ik zaj jewoon 'Hup Duitslan!'
Jawal, die zijn al aagdij injebugjegt hoog!quote:Op zondag 13 juni 2010 00:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Bejgijpt de Manschaft da wal dan, "hup"?
Maandaj loawe de nejegs wal een poepie guike mat onze eije "tgompat"!![]()
[ afbeelding ]\
En nu noj eve naag juffgouw Sallandeg!
goedemorgenquote:Op zondag 13 juni 2010 07:12 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dag 3 WK, vandaag:
Slovenië-Algerije
Duitsland-Australië![]()
Servië=Ghana
Je gaat toch niet TV kijken als je een verjaardag houdt?quote:Op zondag 13 juni 2010 08:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
goedemorgenmoet naar een verjaardag, maar hoop wel dat ze de tv hebben aanstaan
![]()
amsterdam ook stralend weer.
verjaardag speelt zich in de tuin af, en degene zijn broer is zo fanatiek die gaat gewoon binnen zitten bij de tv, dus af en toe huppel ik vrolijk van huiskamer naar tuinquote:Op zondag 13 juni 2010 09:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je gaat toch niet TV kijken als je een verjaardag houdt?
Ik zou met het WK of EK of iets dergelijks ook gewoon de tv aan doen hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 09:33 schreef Toverheks het volgende:
[..]
verjaardag speelt zich in de tuin af, en degene zijn broer is zo fanatiek die gaat gewoon binnen zitten bij de tv, dus af en toe huppel ik vrolijk van huiskamer naar tuin
Beterquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef Gert het volgende:
Noek en Caro: onze jongen zit in z n uppie in een cel, ze kunnen hem dus niet plagen.
Gefeliciteerd.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
Ben bang dat hier vanmiddag ook de televisie aanmoet.
Oh well, ik ben nu aan het werk. Ook niet echt verjaardag.
Jaap vast ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ik ga maandagmorgen even zijn dierenarts bellen voor de mogelijkheden, ik ben disana eeuwig dankbaar als het kan bij hem. ( moet natuurlijk geen fortuin gaan kosten anders koop ik zelf potje nagellak bij de hema)
nee heb de tip van Disana hier op het memobord in de keuken geschreven.
Wat kost een Palmpet Nagelkapjes-Softpaws-Nailcaps kit?quote:
Dit gaat over je eigen verjaardagquote:Op zondag 13 juni 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
Eh, ja, maar degene die dat heeft geschreven kent Jaap nietquote:Op zondag 13 juni 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat kost een Palmpet Nagelkapjes-Softpaws-Nailcaps kit?
Een kit kost ¤15,95. Versturen van de kit bedraagt ¤4,50
U kunt tot 2 kits laten versturen voor ¤4,50
staat ook bij is makelijk zelf te doen, vandaag even bestellen en maar zelf proberen
bekijk ik die foto`s van die katten met nagelkapjes, ze zijn in het blauw en rood dus Jaap kan ook nog kiezen voor welke kleur hij gaat.quote:Op zondag 13 juni 2010 09:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Wat kost een Palmpet Nagelkapjes-Softpaws-Nailcaps kit?
Een kit kost ¤15,95. Versturen van de kit bedraagt ¤4,50
U kunt tot 2 kits laten versturen voor ¤4,50
staat ook bij is makelijk zelf te doen, vandaag even bestellen en maar zelf proberen
Gefeliciteerd Ccquote:Op zondag 13 juni 2010 09:37 schreef Copycat het volgende:
jij mag vandaag over alles zeiken hoor Ccquote:Op zondag 13 juni 2010 10:14 schreef Copycat het volgende:
Het is nu zeker niet gepast om te zeiken over het verschil tussen vodka en bocht?
Bedankt allemaal!
Was getekend,
Jarig Jobloosje
Een af te sluiten zeiljacht zinkt maar zo niet af, zeker niet op ruim water. Flikker een petfles in het water en hij drijft dertig orkanen later nog.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
Ze is wél gevonden hè, het Amerikaanse zeilmeisje, levend en wel!!
Tering.. eerst noodsignalen en toen niks meer. Wat zullen haar naasten wanhopig zijn geweest! En hebben staan janken van vreugde toen het nieuws kwam dat ze uit zee was opgevist door een Franse vissersboot.. Daar zit ze nu nog op, te bloggen. Morgen wordt de boot aan land verwacht.
Beter daar als in een storm op IJsselmeer , maar het zal wel heftig zijn geweestquote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een af te sluiten zeiljacht zinkt maar zo niet af, zeker niet op ruim water. Flikker een petfles in het water en hij drijft dertig orkanen later nog.
Maar ongerust zullen die naasten vast wel geweest zijn
Het blijkft wel ja, dat zoiets niet zomaar zinkt. Maar er waren natuurlijk heel wat minder vrolijke scenario's mogelijk geweest.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Een af te sluiten zeiljacht zinkt maar zo niet af, zeker niet op ruim water. Flikker een petfles in het water en hij drijft dertig orkanen later nog.
Maar ongerust zullen die naasten vast wel geweest zijn
Gelukkig maar voor hem. Misschien is de Peruaanse gevangenisdirecteur ook wel een watje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:21 schreef Gert het volgende:
Aardig potje wel, maar het zou me zeer verbazen als een van deze teams verder dan de kwartfinale komt.
Ja ze kan ook met een grote plons overboord slaanquote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blijkft wel ja, dat zoiets niet zomaar zinkt. Maar er waren natuurlijk heel wat minder vrolijke scenario's mogelijk geweest.
Jups, je mast kan afbreken, dat is geen probleem. Je moet dan alleen wel zo snel mogelijk dat ding bergen zodat hij niet door de romp slaat, anders zink je wel af. En juist in dat type weer een mast bergen in je eentje is een "hell of a job". Dat wil je liever niet. Hulde voor die griet!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Het blijkft wel ja, dat zoiets niet zomaar zinkt. Maar er waren natuurlijk heel wat minder vrolijke scenario's mogelijk geweest.
Nee, ze zit vast met een lijn. Zo slim is ze vast wel.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:46 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ze kan ook met een grote plons overboord slaan![]()
Niet verbrand?quote:Op zondag 15 november 2009 10:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Ik ben nu de Wingman
WTFquote:Op zondag 13 juni 2010 11:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet verbrand?
Want dat gebeurt altijd in Duitsland!
Mooi! Heb ik de dagelijkse benauwdheid weer gemist!quote:Op zondag 13 juni 2010 11:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Man man, het mooie weer is bijna over, kom jij nog even wakker worden
Wat ik er van hoor is dat geluiden in een orkaan onverdraaglijk zijn. Het fluit als een gek (daar kunnen ze in Afrika nog wat van leren), je ziet geen moer en als je geen lef hebt, dan zak je ineen en blijf je als een dood vogeltje en in shock zitten.quote:Op zondag 13 juni 2010 11:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Beter daar als in een storm op IJsselmeer , maar het zal wel heftig zijn geweest
Het is lekker buiten hoor. Ik heb het eerste zweet al uit, tuin gemaaid, geschoffeld en straks misschien nog even de heg. Arbeid adeltquote:Op zondag 13 juni 2010 12:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooi! Heb ik de dagelijkse benauwdheid weer gemist!
Maar de adelt arbeidt niet!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het is lekker buiten hoor. Ik heb het eerste zweet al uit, tuin gemaaid, geschoffeld en straks misschien nog even de heg. Arbeid adelt
Zeg even dat je z'n schoenen té gek vindtquote:Op zondag 13 juni 2010 12:05 schreef Gert het volgende:
Hier valt weinig te verbranden; 't is alweer grijs aan het worden.
Toch vanmiddag naar het strand; eens kijken of het lukt om Johan Derksen aan z'n snor te trekken, tussen alle andere pottenkijkers."Johan! Johan! JOO HAN!!! Meneer Derksen? GOED PROGRAMMA!
"
Fijn, kan ze weer verder met haar pogingquote:Op zondag 13 juni 2010 11:19 schreef Gert het volgende:
Ze is wél gevonden hè, het Amerikaanse zeilmeisje, levend en wel!!
Tering.. eerst noodsignalen en toen niks meer. Wat zullen haar naasten wanhopig zijn geweest! En hebben staan janken van vreugde toen het nieuws kwam dat ze uit zee was opgevist door een Franse vissersboot.. Daar zit ze nu nog op, te bloggen. Morgen wordt de boot aan land verwacht.
Oei, die mag wel een voedselpakketje gebruiken die Afrikaan! Was een dun papventje!quote:
Ik heb hier en daar nog wel medelijden met die jongen, maar dat filmpje uit die bus met dekens op het hoofd, ach, dat vond ik zo erg nog nietquote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Mijn losgeslagen moedergevoelens zijn al wel minder, maar als ik die foto's uit die bus met die deken zie, dan steken ze weer de kop op.
Of ze loodsen hem via een andere ingang naar binnen.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb hier en daar nog wel medelijden met die jongen, maar dat filmpje uit die bus met dekens op het hoofd, ach, dat vond ik zo erg nog nietFrappant want velen vielen daarover, maar dat vond ik nog wel acceptabel. Beter dan een zak over zn hoofd
Ik weet niet, vond het zo'n treurig plaatje toen ik naar die foto keek.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik heb hier en daar nog wel medelijden met die jongen, maar dat filmpje uit die bus met dekens op het hoofd, ach, dat vond ik zo erg nog nietFrappant want velen vielen daarover, maar dat vond ik nog wel acceptabel. Beter dan een zak over zn hoofd
Dat is het ook welquote:Op zondag 13 juni 2010 12:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik weet niet, vond het zo'n treurig plaatje toen ik naar die foto keek.
Ook in Peru willen ze 15 minutes of fame. Lekker zeulen met de trofee (die door het buurland is gevangen).quote:Op zondag 13 juni 2010 12:15 schreef Dementor het volgende:
[..]
Of ze loodsen hem via een andere ingang naar binnen.
Een heuse bananenrepubliek!quote:Op zondag 13 juni 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ook in Peru willen ze 15 minutes of fame. Lekker zeulen met de trofee (die door het buurland is gevangen).
De gezichten van die agenten ook: sommigen proberen serieus en gewichtig te kijken, anderen nemen die moeite niet en glunderen ongegeneerd. Ze zwaaien nog net niet naar hun moeder.
De buren?quote:
Nog net een collega, straks niet meerquote:Op zondag 13 juni 2010 12:43 schreef Copycat het volgende:
Staat er een vlakbij wonende collega voor de deur met een vaas vol rozen uit haar eigen tuin.
Ondertussen ben ik aan het zwoegen op een klotebrochure.
Verwacht elk moment de eerste feestgangers. Niet veel: wat familie en wat vrienden en alleen vanmiddag. Zodat ik vanavond verder kan werken.
Volgende week naar N*E*R*D voor mijn verjaardag, dan ga ik écht los.
Ik heb het ook niet over shocking, maar.. ja.. 't is zo uitzichtloos.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is het ook welMaar ja, de tijd van 3 x opnieuw je loopje doen zodat er leuke foto's gemaakt kunnen worden is voorbij. . . Maakt het niet minder treurig hoor, maar shocking, neuh dat niet.
Weet ik wel hoorquote:Op zondag 13 juni 2010 12:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over shocking, maar.. ja.. 't is zo uitzichtloos.
En hij had zo'n leuk leven kunnen hebben, jonge vent, beetje dat idee.
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor, dat jij het niet had over shocking, maar de meesten vielen daar wel over, terwijl ik op dat punt nou net geen medelijden met hem voelde.
Ja, hij heeft het goed verprutst.
Ah, zo.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Weet ik wel hoor, dat jij het niet had over shocking, maar de meesten vielen daar wel over, terwijl ik op dat punt nou net geen medelijden met hem voelde.
Ja, hij heeft het goed verprutst.
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:19 schreef Marrije het volgende:
Ik ben nu 35 weken, dus laten we zeggen. . .nog 5 weken te gaan
Nee over 5 wekenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat schiet al op....spannend...dus in eind juli begin augustus ben je uitgerekend ongeveer?
Hij had een prachtig leven kunnen hebben.quote:Op zondag 13 juni 2010 12:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet over shocking, maar.. ja.. 't is zo uitzichtloos.
En hij had zo'n leuk leven kunnen hebben, jonge vent, beetje dat idee.
Dubbelklik op de tijd, rechtsonder in je system trayquote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Midden juli dus?! ik heb geen zin om de kalender te pakken
Ik klik me hier als een dolle op de prullenbak! De tijd staat rechtsbovenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dubbelklik op de tijd, rechtsonder in je system tray
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dubbelklik op de tijd, rechtsonder in je system tray
17 juliquote:Op zondag 13 juni 2010 13:35 schreef Laysa het volgende:
[..]
Midden juli dus?! ik heb geen zin om de kalender te pakken
Maar nee hoor, dat was weer niet goed genoeg voor meneertje met de losse handjes.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:36 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij had een prachtig leven kunnen hebben.
Moet je eens kijken waar hij zat.. op Aruba naast het zwembad met een dikke laptop op schoot en 's avonds bier drinken met Amerikaanse toeristen.
Had een prachtig leven? Is ie al dood gevonden dan?quote:Op zondag 13 juni 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar hij had toch een prachtig leven? Schijnbaar was dit wat hij zocht en gevonden heeft om te voorzien in z'n behoeften. Risicovol, gokken, zuipen, gebruiken, reizen, vrouwen, etc. Leven op het randje, risico's horen daarbij, zal hij vast wel geweten hebben.
Iets minder prachtig nu? En ja, ik denk dat je beter dood kunt zijn dan onder die omstandigheden 30 jaar zittenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had een prachtig leven? Is ie al dood gevonden dan?
Marrije heeft ook een hele leuke gadget in haar ondertitelquote:
Hij had toch nog een cel alleen voor zichzelf? Dat is dikke luxe daar!quote:Op zondag 13 juni 2010 13:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets minder prachtig nu? En ja, ik denk dat je beter dood kunt zijn dan onder die omstandigheden 30 jaar zitten
quote:Op zondag 13 juni 2010 13:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Marrije heeft ook een hele leuke gadget in haar ondertitel
Volgens mij heeft hij juist geen geweten en dacht hij overal mee weg te komen.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:48 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar hij had toch een prachtig leven? Schijnbaar was dit wat hij zocht en gevonden heeft om te voorzien in z'n behoeften. Risicovol, gokken, zuipen, gebruiken, reizen, vrouwen, etc. Leven op het randje, risico's horen daarbij, zal hij vast wel geweten hebben.
Luxe is dan wel relatief, maar ik zou niet willen ruilenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Hij had toch nog een cel alleen voor zichzelf? Dat is dikke luxe daar!
Jij hebt toch ook niet een meisje vermoordquote:Op zondag 13 juni 2010 13:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Luxe is dan wel relatief, maar ik zou niet willen ruilen
Middagquote:
Tja, daar moet ik even over nadenken. Of oud worden in een cel of helemaal niet oud worden.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Luxe is dan wel relatief, maar ik zou niet willen ruilen
Nog niet, maar binnenkort kun je er over lezenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook niet een meisje vermoord
Misschien krijg je dan wel je eigen subforumquote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog niet, maar binnenkort kun je er over lezen![]()
![]()
En jij maar graven in je tuin.quote:Op zondag 13 juni 2010 13:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nog niet, maar binnenkort kun je er over lezen![]()
![]()
Als mijn keuken af is, maak ik mijn eigen soep weerquote:
Ja, nadenken kan geen kwaad. 't Is ook nog niet te laat om een echt vak te gaan lerenquote:Op zondag 13 juni 2010 13:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Middag
[..]
Tja, daar moet ik even over nadenken. Of oud worden in een cel of helemaal niet oud worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |