Oeh, wel tof! Ik vind mijn ava wel leuk daar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Let niet op de kleurtjes, kan je allemaal instellen.
Heb je mijn haar gezienquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Oeh, wel tof! Ik vind mijn ava wel leuk daar.
Ik wil graag rood, Pietjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ [url=]afbeelding[/url] ]
Had 'm niet gemaakt voor post #298.
Staat in my at en jjj was de laatst postende met je intellect.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:24 schreef CarOnline het volgende:
Hoe weet je dat![]()
Snel, een emmer haptonomie!
Joh!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef Noek het volgende:
[..]
Staat in my at en jjj was de laatst postende met je intellect.
En ik stalk. Daar ben ik weer!
Doe je rechtervleugeltje ook verbranden dan. Ik HAAT asymetrie!quote:
Nou, geeft niks, ik vind Harm-Jan een mooie naam.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb even de screenshot weggehaald, want tot mijn schrik stond m'n naam erin.
hendig sjiek soms, modrechten
Dat venster staat nog open en nu ben ik aan het zoeken. Nou, dat valt nog niet mee. Genoeg voor een middag vertier.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
hendig sjiek soms, modrechten
Rechtsboven schat. Fijne middag!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:41 schreef Noek het volgende:
Dat venster staat nog open en nu ben ik aan het zoeken. Nou, dat valt nog niet mee. Genoeg voor een middag vertier.
Zet 'm hier ff neer dan? Help ik zoeken!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:41 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat venster staat nog open en nu ben ik aan het zoeken. Nou, dat valt nog niet mee. Genoeg voor een middag vertier.
Ah kut, nu heb je mijn middag verpest. Ga ik wel weer aan de denksport.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Rechtsboven schat. Fijne middag!
Ach Enrique, stel je niet zo aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Sorry Angeloquote:
Denk het niet Pietje.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zojuist 1.95 p hollandse nieuwe betaald, ben ik nu opgelicht?
Hoeist?quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hollandse nieuwe? Noemen we allochtonen tegenwoordig zo?
Haai beiden!quote:
Ik lees de krant en niet eens die van tokkie nederland!quote:
quote:
Uhm en daar zit een clou aan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik lees de krant en niet eens die van tokkie nederland!
uhuh..... ik kijk ook hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
Zometeen Argentinië - Nigeria
[ afbeelding ]
Zin an!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben half Engels.... dus ik kijk zeker!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Zin an!![]()
En vanavond nog Engeland - VS, die ga ik ook kijken. Ik schat Engeland hoog in!
hele leuke voorbeschouwing op de BBC nu trouwensquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:36 schreef remlof het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb juist wel wat met de spontanitetit van de amerikaanse fans!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:41 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik ben half Engels.... dus ik kijk zeker!
Ik kan niet anders.... bij mij zit het Engels mij in het bloed!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb juist wel wat met de spontanitetit van de amerikaanse fans!
[ afbeelding ]
Eens. Daarom ben ik ook blij dat ik geboren en getogen ben in Nederland, met een NL paspoort!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:49 schreef remlof het volgende:
Ik sprak in Portugal wat Engelsen die het echt helemaal niet zagen zitten met hun team...
"They're f*cking bad!"
De NOS zal 't wel iets zachter gezet hebben, commentator is nu een stuk overheersender.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
Het getoeter lijkt wel een stuk minder dan gisteren, of ik wen er aan, dat kan ook
Wat ben je toch een kleuter. Love it!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben gezwicht voor de AH actie van een bos bloemen met toeter voor 5 euro. Nu heb ik ook een vuvu. En een fout oranje shirt, met sokken.
Oh, dat zal het zijn, maar mocht Nigeria scoren-wat ik niet denk-zal het getoeter wel oorverdovend worden .quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De NOS zal 't wel iets zachter gezet hebben, commentator is nu een stuk overheersender.
Kwam zo'n vrouw achter me staan, die schoot meteen in de lach toen ze me met die bloemen en toeter zag staanquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Kwam zo'n vrouw achter me staan, die schoot meteen in de lach toen ze me met die bloemen en toeter zag staan.
Yepquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
pluisje![]()
messi![]()
argentinie![]()
Hoop dat ze ver komen.
toeeeeeeeeeeeeeeetquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef Lavenderr het volgende:
Het getoeter lijkt wel een stuk minder dan gisteren, of ik wen er aan, dat kan ook
Wij zijn blij dat we 'n CLfinalist hebben, zij zetten 'm op de bankquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Yep
* remlof gaat z'n hemelsblauw-witte Argentinië shirt aantrekken
Awwwwwquote:
Kijk dat zitten, how sweet.quote:
ooohhh Deisyy deze is echt uniek wat schattig, kan je hem niet ergens insturen waar een prijsvraag van het WK is. deze is echt lief.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik heb juist wel wat met de spontanitetit van de amerikaanse fans!
[ afbeelding ]
Ze hebben wel veel zwakke punten hoor. Dan zeggen ze dat de verdediging van Nederland niet best is, maar dít... ik zie een team als Nederland zomaar drie keer scoren tegen Argeninië.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
Mwah de potentie is er bij Argentinie zeker. Heb me nog niet echt in de schema's verdiept maar teams als Frankrijk kunnen ze zeker hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |