abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:53:25 #176
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82899299
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:42 schreef Gaspedaal het volgende:

[..]

Dat is de hele houding van de creationisten: ze zijn eerst op popperiaanse wijze roomser dan de paus "er is geen bewijs voor!", om vervolgens via de achterdeur hun eigen groteske hypotheses naar binnen te schuiven.
Kijk. Zo zeg je het nog eens duidelijk en helder. 10 punten
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:20:04 #177
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82903783
quote:
1. Jezus: « Want, kinderen, de woorden, die Ik spreek, bevatten de waarheid, en die woorden worden u gegeven om u te helpen uw leven voor Mij te kunnen leven. Miskent Mijn woorden niet, want zij zijn een levenslijn voor u naar Mij toe, en dat in een wereld vol duisternis en verwarring. Ik gaf u talloze berichten ten einde u de waarheid te laten kennen betreffende de tijd, waarin gij heden leeft. Ik zeg u nogmaals: Miskent die woorden niet, want het zijn kostbare gaven van Mij aan u. Ik roep u op, kinderen, om waakzaam te zijn en wakker te blijven, opdat gij de juistheid van Mijn berichten zoudt inzien. Alleen als gij beseft, wat de waarheid is, zult gij niet worden meegesleept in de golven van zonde, die de aarde overspoelen, en waardoor de ganse waarheid dreigt te worden verzwolgen. »

2. « Alles wat gij heden van belang vindt, kinderen, zal verdwijnen, want uw leven begint waarlijk pas na de dood. Deze aarde is slechts een plaats om u voor te bereiden, een plaats, waar gij moet beslissen met uw vrije wil alwaar gij de eeuwigheid wilt doorbrengen. Indien gij de eeuwigheid met Mij in het koninkrijk van de Vader wilt doorbrengen, dan MOET gij Mij een hartelijk 'ja' laten zien door uw leefwijze. De eeuwigheid begint wanneer gij sterft, en nieuw leven zal u in overvloed worden geschonken, maar het hangt van uzelf af, om te kiezen waar gij dit leven zult leven: In de hemel of in de hel ! Aan u de vrije keuze ! »

3. « De hel is een plaats, kinderen, alwaar degenen, die niet bij Mij wensen te zijn, zullen verblijven in alle eeuwigheid, voortdurend verkerend in tomeloze woede en giftige boosheid, altijd weer hun God vervloekend, want in hun trots en eigen-dunk, willen zij niet toegeven, dat zij verkeerde dingen deden, en daarom geven zij Mij de schuld van hun ondragelijk lot. Gij moet uzelf dan ook de vraag stellen of gij een van die verloren zielen wilt zijn, zielen, die voor altijd voor Mij verloren zijn. Aan u is de keuze, kinderen ! Ik kan u niet beinvloeden. Ik kan u alleen maar de waarheid vertellen, want uw vrije wil is Mijn gave aan u, en gij moet de bereidheid tonen om te willen strijden voor uw plaats in Mijn Vaders Koninkrijk. Ik bemin U, kinderen. »

شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82904295
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef theghostrider het volgende:

[..]

1. Waar haal je die citaten vandaan?
2. Wat wil je ermee zeggen?

Alleen het plaatsen van een smiley heeft weinig nut in een discussie als deze, ben ik bang.
pi_82904462
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Zou je ook hier op willen reageren: Geloof in God deel 3

Ipv te linken naar wat artikeltjes en bovenstaande?
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:31:57 #180
268107 eigenaar
Alle honden haten je!
pi_82904468
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef Gaspedaal het volgende:

[..]

1. Waar staan die teksten?

Alleen het plaatsen van een smiley heeft weinig nut in een discussie als deze, ben ik bang.
Als er alleen een smiley in zijn post stond; waar gaan die twee vragen van jou dan in vredesnaam over?
MC Kom je kuil uit & Door de pap
pi_82904565
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef eigenaar het volgende:

[..]

Als er alleen een smiley in zijn post stond; waar gaan die twee vragen van jou dan in vredesnaam over?
Over wat hij citeert. Ik vraag me af waar theghostrider dat vandaan haalt.
pi_82904566
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef eigenaar het volgende:

[..]

woensdag 16 juni 2010 @ 21:41:07 #183
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82905020
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef Gaspedaal het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal geen discussie

Je bedoeld dat jij en ik met elkaar overhoop liggen over het ontstaan v het leven en evolutietheorie, dat ik A zeg en jij B blijft zeggen, welke discussie dan???
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82905308
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Ik vind het helemaal geen discussie

Je bedoeld dat jij en ik met elkaar overhoop liggen over het ontstaan v het leven en evolutietheorie, dat ik A zeg en jij B blijft zeggen, welke discussie dan???
Nou, het discussiepunt lijkt me op dit moment vooral dat ik beweer dat de evolutietheorie een van de belangrijkste en best onderbouwde theorieën uit de natuurwetenschap is en jij het afdoet als science fiction. Verder verschillen we behoorlijk van mening wat betreft onze visie op de Bijbel, dat denk ik althans uit je posts op te mogen maken.
Maar wil je antwoord geven op deze vragen:

woensdag 16 juni 2010 @ 21:46:27 #185
268107 eigenaar
Alle honden haten je!
pi_82905358
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:33 schreef Gaspedaal het volgende:

[..]

Over wat hij citeert. Ik vraag me af waar theghostrider dat vandaan haalt.
Vraag je het je af of weet je al dat de bron ervan een bron zal zijn waaraan jij geen, tot deze discussie ter zake doende, waarde hecht?
MC Kom je kuil uit & Door de pap
pi_82905458
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef eigenaar het volgende:

[..]

Vraag je het je af of weet je al dat de bron ervan een bron zal zijn waaraan jij geen, tot deze discussie ter zake doende, waarde hecht?
Ik vraag het me serieus af. Eerlijk waar. Ik weet niet waar hij dat vandaan heeft gehaald. Verder wil ik weten wat theghostrider er precies mee wil zeggen, m.a.w. welk punt hij nu wil maken. Dat zijn toch geen onredelijke vragen?
pi_82905652
  woensdag 16 juni 2010 @ 21:54:28 #188
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82905832
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:45 schreef Gaspedaal het volgende:

[..]

Nou, het discussiepunt lijkt me op dit moment vooral dat ik beweer dat de evolutietheorie een van de belangrijkste en best onderbouwde theorieën uit de natuurwetenschap is en jij het afdoet als science fiction. Verder verschillen we behoorlijk van mening wat betreft onze visie op de Bijbel, dat denk ik althans uit je posts op te mogen maken.
Maar wil je antwoord geven op deze vragen:

1. http://www.courlisius.org/de-hel-is-ook-een-plaats
2. Ik zeg er niks mee dat doet het citaat al

Er is dus afdoende gewaarschuwd voor mensen die God uit hun leven verbannen hebben en anderen hierin mee willen slepen. en dus anti-christenen zijn. dat wil ik ermee zeggen.
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82906069
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Er is dus afdoende gewaarschuwd voor mensen die God uit hun leven verbannen hebben en anderen hierin mee willen slepen. en dus anti-christenen zijn. dat wil ik ermee zeggen.
Maar het feit dat ergens staat opgetekend dat voor iets gewaarschuwd wordt, zegt toch helemaal niets over dat 'iets' of überhaupt over het bestaan van datgene.

In Amerika waarschuwen al jaren groepjes freaks dat aliens binnenkort een oorlog tegen de mensheid gaan beginnen.. So what?
pi_82906198
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:54 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Leuke website, maar sinds wanneer houdt Jezus een weblog bij? Waarom wordt de indruk gewekt dat deze uitspraken van Jezus afkomstig zijn, in plaats van een zekere Patrick?

De onoplettende lezer denkt misschien dat je de Bijbel citeert. Vandaar mijn vraag.
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:05:06 #191
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82906511
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Maar het feit dat ergens staat opgetekend dat voor iets gewaarschuwd wordt, zegt toch helemaal niets over dat 'iets' of überhaupt over het bestaan van datgene.

In Amerika waarschuwen al jaren groepjes freaks dat aliens binnenkort een oorlog tegen de mensheid gaan beginnen.. So what?
Sja zal niet zo lang meer duren dat de engelen en demonen (aliens ) een hevige strijd tegemoet gaan.

Had er vele visioenen over. Sja men spreekt wel over dromen dat het visioenen zijn. De mijne waren heel helder, en heb idd meerdere malen gedroomd van ufo's die ons aanvielen (gedroomd ja hahahaha.))
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82906660
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Sja zal niet zo lang meer duren dat de engelen en demonen (aliens ) een hevige strijd tegemoet gaan.

Had er vele visioenen over. Sja men spreekt wel over dromen dat het visioenen zijn. De mijne waren heel helder, en heb idd meerdere malen gedroomd van ufo's die ons aanvielen (gedroomd ja hahahaha.))
Nice.
pi_82906685
wat een suf topic is dit geworden.
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
pi_82906826
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:06 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Nice.
Ik denk dat we zo langzamerhand Poe's law maar weer eens uit de kast moeten gaan halen.
pi_82907156
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:23 schreef Mistbank het volgende:

[..]

Het is iig wel een hilarisch artikel:
[..]

Prachtig.
Eerlijk gezegd vind ik het vooral diep treurig, nog triester dan de vuvuzela
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_82907660
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:12 schreef vaarsuvius het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd vind ik het vooral diep treurig, nog triester dan de vuvuzela
Dit gaat tenminste het ene oor in en het andere weer uit.. Dat kun je van de vuvuzela niet zeggen.
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:33:24 #197
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82908481
-edit niet nodig

[ Bericht 97% gewijzigd door Haushofer op 17-06-2010 09:57:07 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
pi_82908913
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef Sattyagraha het volgende:
wat een suf topic is dit geworden.
Je hebt zojuist helemaal gelijk gekregen. Ik zal nog op Ali reageren als hij iets post, maar verder ben ik dit topic ook zat nu.
  woensdag 16 juni 2010 @ 22:50:09 #199
302279 theghostrider
Time does not exist.
pi_82909486
-edit niet nodig

[ Bericht 95% gewijzigd door Haushofer op 17-06-2010 09:57:23 ]
شبح متسابق
ゴーストライダー
幽靈騎士
भूत सवार
  donderdag 17 juni 2010 @ 10:45:54 #200
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82920816
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef theghostrider het volgende:

[..]

Ah, die troefkaart weer.
En als "niet lang" toch weer 200 jaar wordt, wordt dit weggezet als in Gods termen 200 jaar een seconde is.
Of zoiets...
quote:
Wat maken jouw visioen anders dan iemand met schizofrenie of meerdere persoonlijkheden of krankzinnigheid?
Is je enige argument dat jouw religie erachter al 2000 jaar bestaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')