Maar in je OP had je het over een "type Van Velzen" en die lijkt mannelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:57 schreef MissHyde het volgende:
Dwergen heb je ook vrouwelijk, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
Ja het is een mannetjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:58 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar in je OP had je het over een "type Van Velzen" en die lijkt mannelijk.
High Elfquote:
Lilliputter, dwerg.. maakt niet zoveel uit. Alleen is een dwerg mss minder in proportie. Maar gewoon een heel klein mens.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Van Velzen is toch helemaal geen 'dwerg'?
van Velzen is een lilliputter Kleine Nederlanderquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:01 schreef Lienekien het volgende:
Van Velzen is toch helemaal geen 'dwerg'?
Je bedoelt een achondroplast. Maar Roel van Velzen is niet klein door achondroplasie. Dus hij heeft, buiten zijn geringe lengte, ook niet de fysieke kenmerken van een achondroplast.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:04 schreef MissHyde het volgende:
[..]
Lilliputter, dwerg.. maakt niet zoveel uit. Alleen is een dwerg mss minder in proportie. Maar gewoon een heel klein mens.
is dat een dwergquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef Countess het volgende:
Maar mannen die helemaal opgehemeld worden als `hunks´ zoals Sacha Visser, komt er zo´n klein mannetje aanhuppelen, dat vind ik geen pan
Jij kijkt dus gewoon neer op kleine mensen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef MissHyde het volgende:
Wat heeft hij dan? Ik zie hem toch gewoon in hetzelfde rijtje hoor.. zolang ze het formaat van een klein kind hebben zijn het dwergen.
Nee, een kleine man.quote:
Die is 1.75! Is dat ook al een dwerg?!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:15 schreef Countess het volgende:
[..]
Nee, een kleine man.
Het lijkt mij niet leuk als je als vrouw langer bent, hoe kun je dan lekker die man om je heen vouwen?
Voor mij zou dat niets uitmaken. Een man die even groot is of groter dan ik is prima.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is 1.75! Is dat ook al een dwerg?!
Meen je dat? Ik dacht dat hij veel kleiner was. Nee, 1.75 is zeker geen dwergenlengte.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Die is 1.75! Is dat ook al een dwerg?!
Dit dusquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:59 schreef Tamashii het volgende:
Nope, ik wil sowieso een man die groter dan ik is.
Hij moet een complete ijzerwinkel meesjouwen. Vind je 't vreemd dat hij niet groeit?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:30 schreef snakelady het volgende:
Die zanger van Intwine (roger peterson) is ook erg klein maar die vind ik best leuk.
Hij heeft alleen geen dwerggroei, is gewoon wat kort van stuk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahaha, valt toch wel mee, lip, neus en oor.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:34 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Hij moet een complete ijzerwinkel meesjouwen. Vind je 't vreemd dat hij niet groeit?
Das wel een heul heul heulll groot verschilquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:09 schreef ChipsZak. het volgende:
Sophie Dall wel!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar, nee. Gelijke lengte oke gaat nog, maar echt 10 cm kleiner ofzo: nee.
PM me maarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:28 schreef Countess het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik dacht dat hij veel kleiner was. Nee, 1.75 is zeker geen dwergenlengte.
Ik ben zelf 1.75Maar een man vanaf 1.80 of liever 1.90 vind ik toch wel prettig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |