Zoveel zelfvertrouwen dat ze dachten "we geven ze die ene goal wel"quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef Fokski het volgende:
Ik zie Nigeria Argentinië nog wel partij geven. Nigeria is niet snel van slag. Het Nigeriaanse team blaakt van het zelfvertrouwen.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:09 schreef Droomoord het volgende:
[..]
jij snapt er niets van. Golden goal is afgeschaft
Ik laat mn zeepje nooit vallenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Of onder de douche als je per ongeluk het zeepje heb laten vallen.
Niet zo serieus op reageren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Zijn allemaal 1.85+ en flink breed hoor. Zie je niet vaak bij een heel elftal
misschien moesten ze even inkomenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:10 schreef Fokski het volgende:
Ik zie Nigeria Argentinië nog wel partij geven. Nigeria is niet snel van slag. Het Nigeriaanse team blaakt van het zelfvertrouwen.
Die gasten tikken dat zeepje wel uit je hand hoor.quote:
Dan verwacht ik dat ze er hard mee wegrennenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:11 schreef BB-King het volgende:
[..]
Die gasten tikken dat zeepje wel uit je hand hoor.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:12 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Bij 't Nederlands elftal zitten al veel donkere spelers maar valt me nu bij Nigeria al helemaal op.
Natuurlijk instinct inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan verwacht ik dat ze er hard mee wegrennen
Bij 't Nederlands elftal zitten al veel donkere spelers maar valt me nu bij Nigeria al helemaal op.
Trommels wel, publiek niet.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoor ik nou serieus trommels en publiek juichen?Er is nog hoop
Yup, vrij weinig vuvuzela's hier.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Ik hoor het ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:14 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Belacherlijk inderdaad, het lijkt het Nigeriaans elftal welquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:12 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Ik dacht dat het een neef van Stijn Vreven was.quote:
mwah beetje voorbarig. Op het moment dat ze wat meer tegenstand krijgen vraag ik me af hoe goed de verdediging het houd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:16 schreef Jos. het volgende:
Ik zie dat ik er goed aan gedaan heb om Argentinië in de finale pas te laten stranden in mijn poule.
Inderdaad, dacht al dat het aan mij lag.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
Of je zet je telefoon uit, commentator.
ik was ook al aan het zoekenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:17 schreef Jos. het volgende:
[..]
Inderdaad, dacht al dat het aan mij lag.
Bij mij worden ze wereldkampioen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:17 schreef krapula het volgende:
[..]
mwah beetje voorbarig. Op het moment dat ze wat meer tegenstand krijgen vraag ik me af hoe goed de verdediging het houd.
Ja klopt wel hoor. Dat slippertje van Samuel was ook wel behoorlijk slordig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:17 schreef krapula het volgende:
[..]
mwah beetje voorbarig. Op het moment dat ze wat meer tegenstand krijgen vraag ik me af hoe goed de verdediging het houd.
Dat hoorde ik gister ook een paar keer. Lijkt me niet dat het aan hem ligt. Wel slecht.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:18 schreef Dayshine het volgende:
Wat een fraaie techniek heeft die Messi toch
"Ja, goede voetballer is dat."quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:18 schreef Dayshine het volgende:
Wat een fraaie techniek heeft die Messi toch
Zijn er mensen die dit via Sporza of andere zender volgen? en dit ook hoorde?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:19 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dat hoorde ik gister ook een paar keer. Lijkt me niet dat het aan hem ligt. Wel slecht.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:19 schreef Kassabon het volgende:
gvd
klopt mij buurmeisje aan de deur.. terwijl de wedstrijd bezig is.. ik had haar eigenlijk moeten slaan..
komt ze ook nog eens met de meeste achterlijke vraag allertijden.. of ik een tang heb om fietsloten mee open te maken.. ik dacht echt wtfffff...
maar ze is wel kk lekker
gvd
klopt mij buurmeisje aan de deur.. terwijl de wedstrijd bezig is.. ik had haar eigenlijk moeten slaan..
komt ze ook nog eens met de meeste achterlijke vraag allertijden.. of ik een tang heb om fietsloten mee open te maken.. ik dacht echt wtfffff...
maar ze is wel kk lekker
Was gewoon iemand met een verstopte vuvuzela.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:17 schreef Ambrosius het volgende:
gvd
maar ze is wel kk lekker
Zie je ze in paniek raken? Ik vind het een kwaliteit. Het toont ook dat het ene Afrikaanse team het andere niet is. Nigerianen (en bijna alle West-Afrikaanse teams) lijken haast van nature veel meer vertrouwen in het eigen kunnen te hebben of in elk geval niet in paniek te raken. In tegenstelling tot landen uit andere delen van Afrika (vooral Noord en Zuidelijk Afrika bijvoorbeeld op Egypte na denk ik zo).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:11 schreef Dayshine het volgende:
[..]
Zoveel zelfvertrouwen dat ze dachten "we geven ze die ene goal wel"
Pics.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:19 schreef Kassabon het volgende:
gvd
maar ze is wel kk lekker
Ok.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:19 schreef Kassabon het volgende:
gvd
maar ze is wel kk lekker
ik ga ervanuit dat die negers messi onderste boven lopen en vervolgens kan argentinie niks meerquote:
Jaren geleden 1 vd beste middenvelders ter wereld, nu nog altijd beter dan een Van Bommel bijv.quote:
wat is haar hyves?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:19 schreef Kassabon het volgende:
gvd
maar ze is wel kk lekker
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Jaren geleden 1 vd beste middenvelders ter wereld, nu nog altijd beter dan een Van Bommel bijv.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Jaren geleden 1 vd beste middenvelders ter wereld, nu nog altijd beter dan een Van Bommel bijv.
Hij komt nu wel wat handelingssnelheid tekort hoor, dat is duidelijk te zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
dat dus...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:24 schreef Jos. het volgende:
[..]
Hij komt nu wel wat handelingssnelheid tekort hoor, dat is duidelijk te zien.
die andere 10 kunnen ook best aardig voetballen hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat die negers messi onderste boven lopen en vervolgens kan argentinie niks meer
dat kunnen ze allemaal, anders doe je niet mee met het WKquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:25 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
die andere 10 kunnen ook best aardig voetballen hoor
Present. Op Sporza was het ook te horen..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:19 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit via Sporza of andere zender volgen? en dit ook hoorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |