Pics.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:19 schreef Kassabon het volgende:
gvd
klopt mij buurmeisje aan de deur.. terwijl de wedstrijd bezig is.. ik had haar eigenlijk moeten slaan..
komt ze ook nog eens met de meeste achterlijke vraag allertijden.. of ik een tang heb om fietsloten mee open te maken.. ik dacht echt wtfffff...
maar ze is wel kk lekker
Ok.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:19 schreef Kassabon het volgende:
gvd
klopt mij buurmeisje aan de deur.. terwijl de wedstrijd bezig is.. ik had haar eigenlijk moeten slaan..
komt ze ook nog eens met de meeste achterlijke vraag allertijden.. of ik een tang heb om fietsloten mee open te maken.. ik dacht echt wtfffff...
maar ze is wel kk lekker
ik ga ervanuit dat die negers messi onderste boven lopen en vervolgens kan argentinie niks meerquote:
Jaren geleden 1 vd beste middenvelders ter wereld, nu nog altijd beter dan een Van Bommel bijv.quote:
wat is haar hyves?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:19 schreef Kassabon het volgende:
gvd
maar ze is wel kk lekker
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Jaren geleden 1 vd beste middenvelders ter wereld, nu nog altijd beter dan een Van Bommel bijv.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Jaren geleden 1 vd beste middenvelders ter wereld, nu nog altijd beter dan een Van Bommel bijv.
Hij komt nu wel wat handelingssnelheid tekort hoor, dat is duidelijk te zien.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef Mistbank het volgende:
[..]
dat dus...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:24 schreef Jos. het volgende:
[..]
Hij komt nu wel wat handelingssnelheid tekort hoor, dat is duidelijk te zien.
die andere 10 kunnen ook best aardig voetballen hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik ga ervanuit dat die negers messi onderste boven lopen en vervolgens kan argentinie niks meer
dat kunnen ze allemaal, anders doe je niet mee met het WKquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:25 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
die andere 10 kunnen ook best aardig voetballen hoor
Present. Op Sporza was het ook te horen..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:19 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
Zijn er mensen die dit via Sporza of andere zender volgen? en dit ook hoorde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |