Twee uurtjesquote:
Reetjes rennen vaak mooiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:17 schreef Duderella het volgende:
Mooi foto's sun! En wat rent dat reetje mooi!
Naar Elba, 1 week camping aan het water en 1 week Toscane where ever we want to goquote:
Pff ik ben ook echt aan vakantie toe maar ik ben niet aan het aftellen ofzo. De dagen gaan hier voorbij alsof je met je ogen knippert.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker hoor!
Ik ben echt aan het aftellen
PvdC! Denk ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:27 schreef LieLie het volgende:
met zitten! maar wel met z'n 2-en, niet meer![]()
en van economie. klein menneke, bril.
Altijd bij je vandaan, dat je er zo'n kijk op hebt?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]Bummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
I take you in the meling![]()
I'm sucking my floor right now, with my electric sucking machine
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
Nog even lachen allemaal?
[ afbeelding ]
Ik ben die linker zeg maar![]()
die hesjes zijn verplicht op het Jazz-festival
![]()
Can you reverse and blow it?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
I take you in the meling![]()
I'm sucking my floor right now, with my electric sucking machine
Stoer!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
Nog even lachen allemaal?
[ afbeelding ]
Ik ben die linker zeg maar![]()
die hesjes zijn verplicht op het Jazz-festival
![]()
Yup! Ook een 3voor12-er.quote:
Het hesje heeft een heel groot voordeel! Je wordt niet weggetrapt bij het podium van de grote zaal en je mag bij de podia in de persvakkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
alsof ze aan dat ding om je nek niet zien wat je daar aan het doen bent
![]()
Dat is handig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
Net een oude spijkerbroek aangedaan. Ik kan hem weer uitdoen zonder het knoopje los te maken.
Ik snap.. maar toch is het grappigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het hesje heeft een heel groot voordeel! Je wordt niet weggetrapt bij het podium van de grote zaal en je mag bij de podia in de persvakkenCandy van dichtbij
En dan niet samen in een van die tenten duiken he.. die dingen zijn nogal gehorigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is handig. [ afbeelding ]
Zooo, het wordt echt tijd dat ik tenten ga kijken, geloof ik.
ja! en m'n naam wel zei ie, maar dat zou ik ook hebben gezegdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
PvdC! Denk ik.
Herkende hij je?
Wij willen ook met zitten & slaapcabine (en verwarmd terras en winebar.)
Succesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is handig. [ afbeelding ]
Zooo, het wordt echt tijd dat ik tenten ga kijken, geloof ik.
Kloptquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik snap.. maar toch is het grappig
oplossing: alleen nog maar dwergen die fotograaf mogen wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes
[..]
KloptHoewel je een hoop gemopper hoort van de fotografen hoor
van het publiek ook trouwens
In de grote zaal ging Toots optreden en ALLE fotografen stonden tussen de eerste rij stoelen en het podium in
Een van de bezoekers was het daar niet mee eens en begon een discussie
Tijdens het optreden
Begrijpelijk wel: je betaalt er flink voor zeg maar
En de fotografen stonden ook wel goed asociaal drie rijen dik op die plekken, maar ik denk dan ook....joh, twee nummers en we zijn weer weg.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
oplossing: alleen nog maar dwergen die fotograaf mogen worden
Nee johquote:
Uiteraard, daarom moet ik nu ook nog even tukkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:23 schreef borisz het volgende:
Als je maar wel weer om 16.00 wakker bent
Wedstrijd is nu al beter dan Frankrijk - Uruguayquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:39 schreef Den_Haag het volgende:
Top wedstrijd tot nu toe! wat een tempo
Dat het geen gezicht is vind ik geen reden Bquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:35 schreef borisz het volgende:
Stadion is dramatisch leeg. Ga naar een township en laat dan duizenden mensen gratis naar binnen, want dit is geen gezicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:26 schreef cybermans het volgende:
[..]
FF zit vast al op de bank met de popcorn en chips
aaaahquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik zit helemaal niet met mijn reet in een tentJe hoeft niet gelijk mijn broeken af te kraken hoor
ja de lijnrechters hebben dat echt wel gezien hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:46 schreef Den_Haag het volgende:
Koreanen hadden duidelijk ook nog een penalty moeten krijgen.
ho ho, assistent scheidsrechters zijn het tegenwoordigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja de lijnrechters hebben dat echt wel gezien hoor
oh haha echt waar...quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
ho ho, assistent scheidsrechters zijn het tegenwoordig
jij bent lekker bezig, bakker DEquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:56 schreef DarkElf het volgende:
boodschapjes gedaan, deeg gekneed (ga 3 broden bakken) en nu lekker verder een luie zaterdag: heerlijk!
Leequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
oh haha echt waar...![]()
wie heeft eigenlijk het 1e doelpunt gemaakt? mijn broertje Park?
Wat durf je niet te vragen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:45 schreef Bluezz het volgende:
en Pee, dat jasje he... ik durf het bijna niet te vragen....![]()
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat het geen gezicht is vind ik geen reden BIk ben nogal negatief over dit WK sorry
Ik zit daar nogal dubbel in. Ik snap je punt, en ik ben het wel met je eens ook. Maar de andere kant van de medaille is ook dat veel van de arme mensen erg trots zijn en er met volle teugen van genieten. En wie ben ik om te zegen dat dat niet deugt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Ik ben benieuwd hoe het in Beijing is nu trouwens, of de Olympische Spelen netto positief of negatief effect hebben gehad. Daar was zoiets ook de bedoeling.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zit daar nogal dubbel in. Ik snap je punt, en ik ben het wel met je eens ook. Maar de andere kant van de medaille is ook dat veel van de arme mensen erg trots zijn en er met volle teugen van genieten. En wie ben ik om te zegen dat dat niet deugt.
Welke?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zo, ff wat werk doen met mijn gister gekochte Miles Davis-CD op de achtergrond
Munich Concertquote:
Je weet dat aardbeien ook eten is he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:18 schreef Laydina het volgende:
Nu zo maar eens wat eten halen en dan beginnen aan m'n aardbeien
Maar die heb ik al gekocht dus hoef ik niet meer te halenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Je weet dat aardbeien ook eten is he?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:19 schreef Laydina het volgende:
[..]
Maar die heb ik al gekocht dus hoef ik niet meer te halen
zoals het hoort, beleefdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:05 schreef Stereotomy het volgende:
Echt zó correct die Koreanen
Schoffelen iemand onderuit, meteen excuus aan de tegenstander en scheids aanbieden
Je doet je naam in ieder geval eer aanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:21 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben net van de markt, kaas kaas en nog een kaas
dat zag ik niet op zn shirt staan in de herhalingquote:
wat heb je allemaal geshopt en wat ga je voor eten halen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:18 schreef Laydina het volgende:
Flink geshopt weer!![]()
Nu zo maar eens wat eten halen en dan beginnen aan m'n aardbeien
Acenseur pour L'échafaud vind ik erg goed, verder heb ik een hoop verzamel dingen enzo, ze liggen nog al eens in de aanbiedingenbakquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Munich ConcertBen jij een Miles Davis-fan? Vertel.....welke CD's zou ik echt moeten hebben
Ik heb Kind of Blue al en Porgy & Bess.
broek, tshirtjes, ketting, 2 riemen, 2 ovenschotels, komkommers, aardbeien, mandarijnen, schilderijtje.. en misschien nog wel wat kleins, maar dit was het voornamelijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heb je allemaal geshopt en wat ga je voor eten halen?![]()
en aardbeien zijn altijd lekkerrr
schilderijtje?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:25 schreef Laydina het volgende:
[..]
broek, tshirtjes, ketting, 2 riemen, 2 ovenschotels, komkommers, aardbeien, mandarijnen, schilderijtje.. en misschien nog wel wat kleins, maar dit was het voornamelijk.
Ga denk ik gewoon voor shoarma. Tis toch al een slechte week, dan kan dit er nog wel bij haha.
En hoest met jou?
help jij de zieken?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:26 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
UiteraardIk zou ook wel fruitmandje kunnen heten geloof ik
ja gewoon simpel dingetje voor 3 euroquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schilderijtje?![]()
jaloers dat je een broek hebt gekocht, daar heb ik de puf niet voor omdat het me toch niet lukt![]()
en je hebt genoeg groente en fruit, dus shoarma mag best![]()
met mij alles ok, ben mn broertjes aan t aanmoedigen en moet straks weg naar optreden... ben benieuwd!
ik heb niet zo'n idee dat het druk wordt. tis bij het strand en het weer is niet zo best. mensen zitten eind van de middag wk te kijkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:29 schreef Laydina het volgende:
[..]
ja gewoon simpel dingetje voor 3 eurokan ik hem ooit aan de muur gaan hangen haha.
Dat ken ik ja, zit zelf in zo'n tussenmaat dus niks past. Maar deze was een verrassing haha.
Je eigen optreden? nice! Wordt vast wel goed
Wanneer komt de video uit?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
schilderijtje?![]()
jaloers dat je een broek hebt gekocht, daar heb ik de puf niet voor omdat het me toch niet lukt![]()
en je hebt genoeg groente en fruit, dus shoarma mag best![]()
met mij alles ok, ben mn broertjes aan t aanmoedigen en moet straks weg naar optreden... ben benieuwd!
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Acenseur pour L'échafaud vind ik erg goed, verder heb ik een hoop verzamel dingen enzo, ze liggen nog al eens in de aanbiedingenbak
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:33 schreef golfer het volgende:
Nieuwe espresso-apparaat is gearriveerd en na een programmeersessie doet ie het ook nog.
Nu nog even uitvinden welke hoeveelheid en fijnheid maling het lekkerste bakkie oplevert.
leuk, veel plezier!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:33 schreef golfer het volgende:
Nieuwe espresso-apparaat is gearriveerd en na een programmeersessie doet ie het ook nog.
Nu nog even uitvinden welke hoeveelheid en fijnheid maling het lekkerste bakkie oplevert.
daar nog een stream van?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:36 schreef borisz het volgende:
Om 1500 begint trouwens Bluezzdaal - HGC. Tweede wedstrijd in de hockeyfinale. Bij winst is BLuezzdaal dronken vanavond.
ja pff inderdaad... hij is naar sterren.nl en nog wat gegaan maar wanneer hij op youtube komt? is iedere keer al uitgesteld en nu weet ik het niet meerquote:
Van de wedstrijd of dat laatste?quote:
ppquote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zouden 4900 EUR moeten vragen voor die stream
Vastigheid bij D_H gebeurt denk niet eens op zn 50'equote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je bent 30![]()
Vastigheid en verantwoordelijkheid
Dat was voor 1980quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vastigheid en verantwoordelijkheid
QFT!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vastigheid bij D_H gebeurt denk niet eens op zn 50'e
was dat Ji Sung die eruit ging of die ander? commentator had net moeite met yeoul uitsprekenquote:
juist leuk toch? als een buitenlandse coach zoals Hiddink een land kunnen helpen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:14 schreef Stereotomy het volgende:
Stom dat de bondscoaches uit een ander land mogen komen.
jes ik ookquote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:18 schreef Stereotomy het volgende:
Er zijn gewoon maar drie families die sex mogen hebben in Korea.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
jes ik ook(mijn koreaanse naam is Park)
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ik ben even aan ´t trainen [ afbeelding ]
Strak in pak is het een echte maffiabaasquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:11 schreef TAV74 het volgende:
geweldige voetballers hebben ze, maar ik wil wel eerst zien of ze dit 90 minuten kunnen. Heb geen vertrouwen in die bondscoach van ze.
Doe je goedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:06 schreef Sunnythesun het volgende:
zo.. heb net even het slaapgebrek aangevuld..
Ah ik zie dat Pluisje in actie is gekomen..
Alsof je in een bijen-nest zitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:35 schreef cybermans het volgende:
je hoort echt enkel pweeeeeeep tijdens Nigeria - Argentinië van die vuvuzela's
Nee, dit zijn Nigeriaanse trompetten volgens de commentator.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:35 schreef cybermans het volgende:
je hoort echt enkel pweeeeeeep tijdens Nigeria - Argentinië van die vuvuzela's
wat ga je voor lekkers koken vanavond?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:38 schreef LieLie het volgende:![]()
Over het songfestival mochten we het hier niet hebben, maar nu krijgen we vier weken lang voetbalcommentaar is de SC.
Iets van maggiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:39 schreef cybermans het volgende:
[..]
wat ga je voor lekkers koken vanavond?
lekkerste recepten mogen zich zo naar mijn PM box begevenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:40 schreef LieLie het volgende:
[..]
Iets van maggiHollands pannetje met sperziebonen en hamplapjes
![]()
Maar volgende week heb ik eindelijk weer tijd over, dus dan ga ik weer CUL-verantwoorde dingen maken.
Had net bedacht om even met mijn nieuwe slanke kookboeken op de bank te kruipen.
ik zie em niet.. misschien omdat ik vanaf mobiel post maar normaal zie ik afbeeldingen daaropquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:41 schreef kaasplankje het volgende:
Oh D_H ik heb nog een cadeautje voor je![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:41 schreef cybermans het volgende:
oh en ik heb vanmiddag even op witbrood twee boom om hak devices gegetenwaren de nieuwe haringen lekker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
dat is wel heel erg service van hem!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:48 schreef LieLie het volgende:
Oe, en ik heb de man van de supermarkt hier gevraagd of ie ook van die buffelmozzarella kon inkopen die we laatst bij een andere winkel hebben gekocht. Ging ie wel regelen als het kon
Hier doet die het ook nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik zie em niet.. misschien omdat ik vanaf mobiel post maar normaal zie ik afbeeldingen daarop
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
waren de nieuwe haringen lekker?
Hoi. Ik ben Jezus, kennelijkquote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:04 schreef cybermans het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
*prut* te laat
het is hier erg blauw, maar niet zo warmquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:03 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoi. Ik ben Jezus, kennelijk
Hij denkt niet eens aan me als ik er niet ben![]()
Een bijzonder zonnige middag allemaal
zie pmquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
hoe krijg je dat voor elkaar? wil je een avatar voor me maken? ik krijg afbeeldingen niet kleiner
Is hier wel gebruikelijk hoorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
dat is wel heel erg service van hem!
Ik ben fan van Japan, bondscoach is een bekende van me (ex collega)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:14 schreef borisz het volgende:
Bluezzdaal kampioen. Nadat ze met strafballen HGC hebben verslagen.
Hockey is een beetje saai. Bloemendaal wint altijd bij de heren en Den Bosch altijd bij de dames.
leuk he, een dorpquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:15 schreef LieLie het volgende:
[..]
Is hier wel gebruikelijk hoorLekker kleinschalig allemaal, als je iets wilt proberen ze het te regelen.
cheesecakequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:19 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook nog twee hele slechte dingen maken, omdat ik er weer tijd voor heb![]()
Koffie crème brûlée en cheescake-ijs
pm2quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:19 schreef FutureFairytale het volgende:
tis hier trouwens nogal saai... kleedkamer is net zo groot als de wc en heb net 1e optreden gehad met een schlager zangerzo moeilijk dansen, en dan voel ik me zo stom
![]()
straks met nog een paar hollandse artiesten, hopelijk wat meer feestnr's want het weinige publiek is nog niet warm
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:19 schreef LieLie het volgende:
Ik wil ook nog twee hele slechte dingen maken, omdat ik er weer tijd voor heb![]()
Koffie crème brûlée en cheescake-ijs
uhuh denk dat een week niet voldoende is voor een cheesecakequote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Af en toe zondigen magEn dan een week op rantsoen
cheesecake-ijs hè! Niet een hele cheesecake (alsof het daar beter van wordtquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:24 schreef cybermans het volgende:
[..]
uhuh denk dat een week niet voldoende is voor een cheesecake
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
cheesecake-ijs hè! Niet een hele cheesecake (alsof het daar beter van wordt)
Huh? Waar dan???quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:17 schreef FutureFairytale het volgende:
hee Tav, jij krabbelt ook niet terug
paar weken terug op Hyves, ik had je daar gevondenquote:
gewoon lekker uit je dak gaan joh komen ze er vanzelf wel in joh..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:19 schreef FutureFairytale het volgende:
tis hier trouwens nogal saai... kleedkamer is net zo groot als de wc en heb net 1e optreden gehad met een schlager zangerzo moeilijk dansen, en dan voel ik me zo stom
![]()
straks met nog een paar hollandse artiesten, hopelijk wat meer feestnr's want het weinige publiek is nog niet warm
Heb zover ik weet nooit een krabbel van je gezien eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
paar weken terug op Hyves, ik had je daar gevonden
ik wil best helpen mee-eten, als je je schuldig gaat voelenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:26 schreef LieLie het volgende:
[..]
cheesecake-ijs hè! Niet een hele cheesecake (alsof het daar beter van wordt)
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:32 schreef cybermans het volgende:
[..]
gewoon lekker uit je dak gaan joh komen ze er vanzelf wel in joh..
Het feest kan beginnen
want FF die is binnen![]()
Dat vinden die mensen altijd wel leukquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:36 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik trek mensen t podium op denk ik maar
hoe was jouw feestje eigenlijkquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:37 schreef Laydina het volgende:
[..]
Dat vinden die mensen altijd wel leuk
Wel de eerste ploeg die wat WK waardige momenten liet zien. Maar overall nog niet groots.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:53 schreef cybermans het volgende:
Nou de Argentijnen hebben nou ook weer niet veel gepresteerd
maar wel gewonnen
Asje:quote:
die had ik dus gemistquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:17 schreef Laydina het volgende:
[..]
Asje:
[CUL SC].. hebben het leuk gehad!
Ja, dat was een beetje bullshit imhoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 16:38 schreef LieLie het volgende:
![]()
Over het songfestival mochten we het hier niet hebben, maar nu krijgen we vier weken lang voetbalcommentaar in de SC.
....en hoe dans je precies op de muziek van een schlager zanger? Ik kan me alleen de polonaise indenken, maar om dat nu als danseres op een podium te doen is ook zo watquote:Op zaterdag 12 juni 2010 17:19 schreef FutureFairytale het volgende:
![]()
Heb je nog nooit sterren.nl gezien op tv of iets dergelijks. Die meiden dansen veelquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en hoe dans je precies op de muziek van een schlager zanger? Ik kan me alleen de polonaise indenken, maar om dat nu als danseres op een podium te doen is ook zo wat
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat was een beetje bullshit imho
Iedereen mag het hier overal waar ze mee bezig zijn over hebben. En nu is dat voetbal. Ik heb d'r niks mee, dus ik lees er maar overheenWat eten voetballers eigenlijk? Ook van die enorme koolhydraat menu's?
Herkenbaar, dat had ik toen de oma van Kaas dood ging. Schoonmoeder condoleerde me nogal nadrukkelijk. Terwijl ik omaKaas nooit had gezien. Niet levend en niet doodquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:59 schreef freecell het volgende:
Zo, oma begraven... ik heb me nog nooit zo misplaatst gecondoleerd gevoeld
Kan me er iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:59 schreef freecell het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 14:36 schreef borisz het volgende:
Om 1500 begint trouwens Bluezzdaal - HGC. Tweede wedstrijd in de hockeyfinale. Bij winst is BLuezzdaal dronken vanavond.
Hoe bedoel je dat?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:59 schreef freecell het volgende:
Nou, het was de moeder van TARA's stiefmoeder. En ik zag haar niet zo vaak (en kende haar dus ook pas een jaar of 6) , maar ze zag ons wel echt als kleinkinderen.quote:
Ken dat wel. Moeder van goede vriend werd begraven, en de vriendin van die vriend waarmee hij pas 6 maanden had werd overal in vermeld en vernoemd. Paar maanden later is het uitgegaan met die vriendin.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:59 schreef freecell het volgende:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....en hoe dans je precies op de muziek van een schlager zanger? Ik kan me alleen de polonaise indenken, maar om dat nu als danseres op een podium te doen is ook zo wat
ik kan me voorstellen hoe je je voeltquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:59 schreef freecell het volgende:
op eieren tennis ik beter dan op muesliquote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
In 'De Waarheid over Eten' lieten ze een-eiige tweelingen cross-country dingen doen. De ene groep op ei en spek, de ander op brood en muesli.
De groep die alleen ei en spek had gegeten was zwaar in het nadeel.
lekker warm! noord- of zuid-spanje?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:03 schreef LieLie het volgende:
Wij zijn ook eens aan het kijken waar we over vier week op vakantie gaan![]()
En meteen de plannen gewijzigd, het wordt ipv Spanje toch Zuid-Frankrijk
Iddquote:
Heerlijk. En dan pas 2 uur voor de wedstrijd gekozen zijn om in de basis te starten.quote:
maar je gunt dit niemand. het commentaar op tv vind ik wel vreselijk lullig hierop. wat een eikel joh die die commentatorquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
IddSowieso vrij matige doelman, zelfs wij hebben een stuk of 3/4 betere.
je bedoelt bij het amateurelftal van Wierden?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
In Engeland hebben ze al jaren geen goede keeper meer. Bij alle Engelse topclubs zijn het buitenlanders die er onder de lat staanquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Frank Snoeks. De beste van de NOS.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
maar je gunt dit niemand. het commentaar op tv vind ik wel vreselijk lullig hierop. wat een eikel joh die die commentator
Zit je de NOS te kijken? Die reageert toch gewoon normaal??quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar je gunt dit niemand. het commentaar op tv vind ik wel vreselijk lullig hierop. wat een eikel joh die die commentator
Zuid. Frankrijk.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
lekker warm! noord- of zuid-spanje?
Vind hem ook de bestequote:
Ok ja ik begrijp het. Soort opgelaten gevoelquote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:55 schreef freecell het volgende:
Nou, het was de moeder van TARA's stiefmoeder. En ik zag haar niet zo vaak (en kende haar dus ook pas een jaar of 6) , maar ze zag ons wel echt als kleinkinderen.
En we stonden dus naast de kleinkinderen voorin de kerk om gecondoleerd te worden
En er waren allemaal mensen in die kerk die véél dichter bij haar stonden dan ik... En ik stond voorin. Heel vervelend.
Mooi zoquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef FutureFairytale het volgende:
biw, op tijd voor voetbal
![]()
het duurde niet lang en het was niet ver; leuke boeking. een schlager/smartlappenzanger is veel moeilijker dansen dan een hela hola feestnr, zeker freestylen (tros sterren.nl doen choreo's). het beste is wat sierlijke langzame bewegingen maken en een beetje klassieke dans erdoorheen.
bij feestnr's doe ik zeker wel de polonaise hoor. dan begin ik op het podium en loop ik het podium in. de kakkers willen nooit meedoen maar de gezellige mensen doen altijd wel leuk mee
. het was wel een gezellig feessie.
ik citeer: "dan hebben ze die en die keeper, en dan zetten ze die neer" (terwijl hij daarvoor nog geen commentaar op die keeper heeft geleverd)quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:18 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zit je de NOS te kijken? Die reageert toch gewoon normaal??
@Golfer: uiteraard
oh shit ik las het verkeerd. ik las spanje ipv frankrijkquote:
wat heb je voor beweging gemaakt dan?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:20 schreef LieLie het volgende:
Ze hebben de volumes van wedstrijd en reclame voor de verandering weer eens niet op elkaar afgestemd![]()
En m'n arm is door het volleyballen inmiddels blauw, blauw, blauhauw..
pak je vuvuzela en toeter ze wegquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
The Scene![]()
Buiten zijn de Antillianen WK dominospelen weer aan het doen.![]()
1 juli is het nieuwe kabinet geformeerd, dan is het in no time gebeurd met de domino overlastquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:21 schreef Stereotomy het volgende:
Buiten zijn de Antillianen WK dominospelen weer aan het doen.![]()
Ik heb gewoon de bal terug ge.. ge.. volleyd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
wat heb je voor beweging gemaakt dan?
doe je dit vaker of was dit gewoon een gelegenheidsuitje? ik kan ook niet volleyballen hoor, heeft niet met hand-oog coördinatie te maken gelukkigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de bal terug ge.. ge.. volleyd.![]()
En zoals gezegd kan ik niet volleyballen. En is mijn hand-oog-coördinatie blijkbaar ook niet zo denderend.
Dus ik raakte de ballen ook met de hele onderkant van mijn armen.
Gelegenheidsuitje, niet vrijwilligquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
doe je dit vaker of was dit gewoon een gelegenheidsuitje? ik kan ook niet volleyballen hoor, heeft niet met hand-oog coördinatie te maken gelukkig
Joh, ik zal die wietlucht die naar boven drijft naar m'n huis missenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:24 schreef TAV74 het volgende:
[..]
1 juli is het nieuwe kabinet geformeerd, dan is het in no time gebeurd met de domino overlast
oh gatver, dat zou ik nog het ergst vindenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joh, ik zal die wietlucht die naar boven drijft naar m'n huis missen![]()
Die valt wel meequote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
op de foto lijkt het trouwens lang niet zo ernstig
Donshaartjesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
Maar het doet wel pijn. *pruil*
quote:
Ow dat gaat prachtig verkleurenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
ziet er uit als een gewoon schrammetje maar misschien is er vuil in gekomen. dan kan het behoorlijk zweren.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:33 schreef LieLie het volgende:
niet Blauw van de Sangria?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:20 schreef LieLie het volgende:
Ze hebben de volumes van wedstrijd en reclame voor de verandering weer eens niet op elkaar afgestemd![]()
En m'n arm is door het volleyballen inmiddels blauw, blauw, blauhauw..
Het is geen schram hoor, gewoon een blauwe plek.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ziet er uit als een gewoon schrammetje maar misschien is er vuil in gekomen. dan kan het behoorlijk zweren.
ik heb nog steeds een blauwe (nou ja, inmiddels groene) plek bij mn kaak
Nee, Steer hoorde het goede liedjequote:
emmertje water?quote:
Mja zoals ik al zei, ben niet happig op repressailes.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:50 schreef z80 het volgende:
[..]
emmertje water?
dat doen mensen ook als er katten in de tuin zitten te janken of schijten.
nee hoor, Chinezen hebben een mega geheugenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef LieLie het volgende:
Onze vaste chinees herkende me trouwens toen ie bij de kassa van de zoo stond, kom je dan te vaak?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 21:52 schreef Stereotomy het volgende:
Mja zoals ik al zei, ben niet happig op repressailes.
En ze doen wel stiller als ik erom vraag, maar da's maar eventjes en de volgende keer is het weer mis. Ik doe ze gewoon een wollen tafelkleed cadeau ofzo, daarmee is het geluidsprobleem iig opgelost.
Je was er ook wel gigavroeg uitquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:05 schreef Sunnythesun het volgende:
nu begin ik toch wel erg moe te worden geloof ik. Ben al 18 uur op, heb tussendoor 1,5 uur een dutje gedaan, dat wel. Maar geloof dat ik morgen ochtend lekker net zo lang blijf liggen tot ik echt wakker ben
Ik zocht op dominokleedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Nou, ditIs het een beetje dik materiaal?
Had ik ook last van. Eerst juist van de werkstress veel te kort geslapen, rest van de week echt 's nachts in coma gelegen en dan niet wakker kunnen worden..quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je was er ook wel gigavroeg uit
Ik ben ookAl de hele week, veel moeierderder dan anders... zullen de hormonen wel zijn of zo?
quote:
Oh ja knisperknasperhoekquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
Babi T heeft ook zo'n kleed. Met een knisper-knasper hoek. Erg leuk.
Wie is babi Bquote:
handig dat je dat al voor kunt bakken, kunnen jullie morgen gezellig met P. kletsenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]Babi J heeft ook zo'n soort kleed
En kan domino'en als de beste
![]()
Quiche voor morgen is aan het bakken, morgen alleen nog maar verwarmen
vind ik ook!quote:
wat is een halve verjaardag?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik stuur vlg. week voor zijn "halve" verjaardag
Nou zelf verzonnen omdat ik kadootjes kopen leuk vind, hij wordt op 16 juni een half jaarquote:
Mooi exemplaar! Die wimpersquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:29 schreef LieLie het volgende:
Dit was babi B, nu is het peuter Bneefje
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dit was babi B, nu is het peuter Bneefje
Ja, ze hebben een aantal verschillende, leuk voor Babi Tquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oeh, van de Hema? Dan kan ik er ook wel een halen.
Die moet ik missen, want naar optreden van B.quote:
opnemen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Die moet ik missen, want naar optreden van B.
de laatste alleen lijkt me leuk. gelukkig zie ik die ook. heb net besloten dat ik morgen naar R'dam ga (alleen). Centrum is open en ben er al in geen jaren meer geweestquote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:38 schreef borisz het volgende:
Voor wie morgen het programma wilt weten
13.30 Algarije - Slovenie
16.00 Servie - Ghana
20.30 Duitsland - Australie
Ja, dream on, we worden echt never nooit niet ooit nog kampioen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 22:48 schreef Stereotomy het volgende:
Nederland zou wel wat meer gepaste bescheidenheid mogen hebben. Je zult zien: als het niet loopt gaan de kopjes hangen en gaan Van Persie en Sneijder weer met elkaar bakkeleien, net als de vorige keren.
Als team opereren, en niet vergeten dat je de verdediging hebt van een subtopper, ondanks de aanval met wereldklasse individuën.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |