Twee uurtjesquote:
Reetjes rennen vaak mooiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:17 schreef Duderella het volgende:
Mooi foto's sun! En wat rent dat reetje mooi!
Naar Elba, 1 week camping aan het water en 1 week Toscane where ever we want to goquote:
Pff ik ben ook echt aan vakantie toe maar ik ben niet aan het aftellen ofzo. De dagen gaan hier voorbij alsof je met je ogen knippert.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:54 schreef Den_Haag het volgende:
Lekker hoor!
Ik ben echt aan het aftellen
PvdC! Denk ik.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:27 schreef LieLie het volgende:
met zitten! maar wel met z'n 2-en, niet meer![]()
en van economie. klein menneke, bril.
Altijd bij je vandaan, dat je er zo'n kijk op hebt?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]Bummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
I take you in the meling![]()
I'm sucking my floor right now, with my electric sucking machine
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
Nog even lachen allemaal?
[ afbeelding ]
Ik ben die linker zeg maar![]()
die hesjes zijn verplicht op het Jazz-festival
![]()
Can you reverse and blow it?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
I take you in the meling![]()
I'm sucking my floor right now, with my electric sucking machine
Stoer!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:36 schreef PdeHoog het volgende:
Nog even lachen allemaal?
[ afbeelding ]
Ik ben die linker zeg maar![]()
die hesjes zijn verplicht op het Jazz-festival
![]()
Yup! Ook een 3voor12-er.quote:
Het hesje heeft een heel groot voordeel! Je wordt niet weggetrapt bij het podium van de grote zaal en je mag bij de podia in de persvakkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
alsof ze aan dat ding om je nek niet zien wat je daar aan het doen bent
![]()
Dat is handig.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:43 schreef Stereotomy het volgende:
Net een oude spijkerbroek aangedaan. Ik kan hem weer uitdoen zonder het knoopje los te maken.
Ik snap.. maar toch is het grappigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:45 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het hesje heeft een heel groot voordeel! Je wordt niet weggetrapt bij het podium van de grote zaal en je mag bij de podia in de persvakkenCandy van dichtbij
En dan niet samen in een van die tenten duiken he.. die dingen zijn nogal gehorigquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is handig. [ afbeelding ]
Zooo, het wordt echt tijd dat ik tenten ga kijken, geloof ik.
ja! en m'n naam wel zei ie, maar dat zou ik ook hebben gezegdquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:01 schreef Duderella het volgende:
[..]
PvdC! Denk ik.
Herkende hij je?
Wij willen ook met zitten & slaapcabine (en verwarmd terras en winebar.)
Succesquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:46 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat is handig. [ afbeelding ]
Zooo, het wordt echt tijd dat ik tenten ga kijken, geloof ik.
Kloptquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik snap.. maar toch is het grappig
oplossing: alleen nog maar dwergen die fotograaf mogen wordenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:50 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Succes
[..]
KloptHoewel je een hoop gemopper hoort van de fotografen hoor
van het publiek ook trouwens
In de grote zaal ging Toots optreden en ALLE fotografen stonden tussen de eerste rij stoelen en het podium in
Een van de bezoekers was het daar niet mee eens en begon een discussie
Tijdens het optreden
Begrijpelijk wel: je betaalt er flink voor zeg maar
En de fotografen stonden ook wel goed asociaal drie rijen dik op die plekken, maar ik denk dan ook....joh, twee nummers en we zijn weer weg.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:54 schreef cybermans het volgende:
[..]
oplossing: alleen nog maar dwergen die fotograaf mogen worden
Nee johquote:
Uiteraard, daarom moet ik nu ook nog even tukkenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:23 schreef borisz het volgende:
Als je maar wel weer om 16.00 wakker bent
Wedstrijd is nu al beter dan Frankrijk - Uruguayquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:39 schreef Den_Haag het volgende:
Top wedstrijd tot nu toe! wat een tempo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |