Beste fokkers,
Ik heb net als de meesten van jullie een heel normale jeugd gehad, en bij een heel normale jeugd is er een ding die niet mag ontbreken. Jullie vragen je nu waarschijnlijk af wat dat dan wel niet mag zijn, nou dat ene mijn beste fokkers is de Donald Duck. Al sinds mijn 7de ontvang ik wekelijks de Donald Duck en sinds mijn 9de ook nog eens de extra.
Maar wat mijn oog vandaag zag zal al mijn mooie en goede herinneringen aan de DD voor eeuwig een nare nasmaak geven en mijn goede jeugdherinneringen zullen nooit meer zo goed als vroeger zijn.
Wat is dan de reden daarvan denken jullie misschien? Nou het zit zo, ik las vandaag zoals gewoonlijk de nieuwe DD en daarin stond een deel van een grotere wk poster. In die poster kwam ook oma Duck voor, oma Duck staat gewoon symbool voor alle lieve, nuchtere oma's die ook nog eens heerlijke taarten konden bakken, iedereen die zonder zo'n oma is opgegroeid zou beter met een trein gaan knuffelen want zonder zo'n oma gehad te hebben heeft het leven toch geen zin.
Ik was dan ook verheugd om te zien dat oma Duck in de poster voorkwam, totdat ik tot mijn afgrijzen moest constateren dat ze een psvee kar voorttrok. Waarom? Vroeg ik me af. Waarom moeten ze zo'n lieve oude vrouw zo verkrachten en dwingen om voor een non-club te zijn. Dit is toch een terroristische daad tegen heel de westerse wereld en het kapitalisme? Ik ben persoonlijk van mening dat de tekenaars van die poster allemaal het gevang in mogen vanwege zulke zware mishandeling van zo'n lieve oma.
Ik hoop dan ook dat de DD een rectificatie gaat plaatsen waarin ze duidelijk maken dat oma Duck toch echt wel voor Ajakkes is of voor mijn part zelfs voor Eijenoord aangezien dat tenminste nog voetbal speelt.
TLDR: Als jullie te lui zijn om het te lezen ben ik te lui om een samenvatting te schrijven
Dit was mijn klacht lieve fokkers
U zijt gegroet,
Jeej
[ Bericht 0% gewijzigd door Jeej op 12-06-2010 13:56:38 ]