quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:00 schreef zoekjewat het volgende:
Het gaat er niet om dat ik de OP heb gelezen, het gaat erom dat ik de fipo heb gemacht
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:00 schreef zoekjewat het volgende:
Het gaat er niet om dat ik de OP heb gelezen, het gaat erom dat ik de sepo heb gemacht
Dit is wel even raak jaquote:
Door domme mensen te posten wil je de domheid van die PVV'ers verbergen? Wat is je doel?quote:
De PVV zou nooit zo groot zijn geworden als de Marokkanen zich normaal gedroegen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tsja, 2 domme groepen bijelkaar; PVV'ers en relmaroks.
En dit blijft treurig...quote:
Dus jij hebt op de PVV gestemd omdat het een anti Marokkanen partij is?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:45 schreef Strantor het volgende:
[..]
De PVV zou nooit zo groot zijn geworden als de Marokkanen zich normaal gedroegen.
Ik ken genoeg normale turken,Antillianen en Surinamers maar geen normale,eerlijke Marokkaan. Die bij mij in de klas zaten stolen altijd toetsen en keken af
Ach, Nederlanders hebben weer wat beeldmateriaal bij elkaar, zodat ze redenen hebben om deze mensen te haten, en op die manier blijven we deze sfeer behouden. Iedere kijker meer is voor hun een hoop op opstandquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Door domme mensen te posten wil je de domheid van die PVV'ers verbergen? Wat is je doel?
Kijk, hier weer een voorbeeld van een "anti-pvver"quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus jij hebt op de PVV gestemd omdat het een anti Marokkanen partij is?
Dat laatste argument van hem is eigenlijk al genoeg, om hier niet eens op in te hakenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus jij hebt op de PVV gestemd omdat het een anti Marokkanen partij is?
Ik neem niets aan, ik stel je een vraag.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:50 schreef Strantor het volgende:
[..]
Kijk, hier weer een voorbeeld van een "anti-pvver"
Gelijk dingen aannemen en iemand zijn woorden verdraaien.
Ik stem op PVV omdat dat de enige partij is die het beestje bij zijn naam durft te noemen, de zwakke rechtstaat wil aanpakken en het aantal immigranten dat hier niks te zoeken heeft wil terugdringenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem niets aan, ik stel je een vraag.
Waarom wil je daar niet op in gaan?
Je mag toch vinden dat iemand dood moet zolang je het maar niet doet. Geen problemen mee dus.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:00 schreef TNA het volgende:
Ik vind je tegenargumenten eerlijk gezegd weinig indrukwekkend.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Rutte is idd echt een staatsman die ervaring uitstraalt en in het geheel niet overkomt of hij nog bij z'n moeder woont.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Rutte kan zo bij de Mediamarkt beginnen met zijn gladde kop. De man kan je nog een koelkast verkopen en roepen dat het de nieuwste iPhone is.
Rechtse zomer komt u maar!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:14 schreef panjaboy het volgende:
Job Cohen kan maar de kk krijgen,
lekker hoge inkomens 60% van hun inkomen laten betalen, ronduit belachelijk, daarom ben ik ook blij dat VVD 1 zetel meer heeft gehaald zodat zij kunnen afdwingen dat PvdA hier niet voor gaat. Of dat PvdA misschien niet eens in de coalitie zit
Volledig terecht. De sterksten moeten de zwaarste lasten tillen. Niet andersom. De banken werden door staatssteun in leven gehouden, de rijke elite lacht zich slap met hun riante bonussen en het volk mag er voor bloeden. Die banken hoeven niet keihard te werken, neeeeuuu.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:14 schreef panjaboy het volgende:
Job Cohen kan maar de kk krijgen,
lekker hoge inkomens 60% van hun inkomen laten betalen, ronduit belachelijk, daarom ben ik ook blij dat VVD 1 zetel meer heeft gehaald zodat zij kunnen afdwingen dat PvdA hier niet voor gaat. Of dat PvdA misschien niet eens in de coalitie zit
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Volledig terecht. De sterksten moeten de zwaarste lasten tillen. Niet andersom. De banken werden door staatssteun in leven gehouden, de rijke elite lacht zich slap met hun riante bonussen en het volk mag er voor bloeden. Die banken hoeven niet keihard te werken, neeeeuuu.
De sterkste tillen nu al de zwaarste lasten. Voor elke extra verdiende euro moeten zijn procentueel al meer afdragen dan elke willekeuige andere harde werker die niet in de positie is een goedbetaalde baan te hebben. Hun belastingdruk is al veel hoger dan van anderen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Volledig terecht. De sterksten moeten de zwaarste lasten tillen. Niet andersom. De banken werden door staatssteun in leven gehouden, de rijke elite lacht zich slap met hun riante bonussen en het volk mag er voor bloeden. Die banken hoeven niet keihard te werken, neeeeuuu.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |