Ja, want mensen die zich kapot gewerkt hebben om hoger op te komen of jaren lang doorgestudeerd hebben nog meer te belasten is eerlijk en de belasting te verminderen voor mensen die vroeger nooit hun best deden op school en daardoor een slecht betaalde baan hebben is ook eerlijk.quote:Eerlijk delen
De PvdA staat voor eerlijk delen. Wij verlagen de belastingen voor inkomens tot 55.000 euro. Zo gaat het tarief van 42% naar 39,8 procent. Zo houden we de koopkracht op peil. Banken en mensen met een belastbaar inkomen van meer dan 150.000 euro gaan meer belasting betalen. Dat vinden wij eerlijk.
quote:Een betere organisatie van de politie en het ontnemen van criminele winsten met ‘pluk-ze’ wetgeving moet de komende jaren meer gaan opleveren. Het geld dat door deze maatregelen binnenkomt moet ten goede komen aan meer wijkagenten waar dat nodig is.
Of die ouders deze begeleiding zullen accepteren, en die ouders aansprakelijk stellen heeft weinig zin wat je kan een kale kip niet plukken.quote:We spreken ouders aan op hun eigen verantwoordelijkheid. Ze krijgen zo nodig begeleiding van gezinscoaches. Veroorzaken hun kinderen schade, dan stellen we de ouders aansprakelijk. Wij binden de strijd aan met de harde straatcultuur.
Of deze "intelligente straffen" wat uithalen. Deze mensen hebben vaak al zo'n mindset dat er nog weinig aan te doen valt en dit kost handen vol geld en deze "intelligente straffen" schrikken echt niet af.quote:Behalve voor extra wijkagenten en straatcoaches is de PvdA voor intelligenter straffen. Heel gericht kan een straatverbod of meldingsplicht worden opgelegd. Er moet steeds onderscheid worden gemaakt tussen de meelopers en de harde kern die tegen de georganiseerde criminaliteit aanzit. Rechters kunnen tegenwoordig naast celstraf bijzondere maatregelen opleggen zoals verplichte deelname aan onderwijs of werk. Op die manier houden we jongeren langer onder toezicht.
Ja, laten we criminelen belonen zodat ze niet weer de fout in gaan.quote:Wat de begeleiding van ex-delinquenten en het voorkomen van recidive betreft, is er nog een lange weg te gaan. Het landelijke gemiddelde van recidive ligt op 70 procent. Wij geloven in een aanpak waarin gemeenten regie nemen op het coördineren van alle voorzieningen (woning, uitkering, werk, gezondheidsvoorzieningen) die nodig zijn om recidive te beperken. Gemeenten die hierin aantoonbaar resultaten bereiken, dienen hierin financieel ondersteund te worden.
Rutte is idd echt een staatsman die ervaring uitstraalt en in het geheel niet overkomt of hij nog bij z'n moeder woont.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Sowieso vind ik die Cohen een lulletje rozenwater. Leuk als burgemeester, maar zo'n man kan toch geen premier worden?
Hij kan het niet, hij doet het gewoonquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:02 schreef Irritatie100 het volgende:
Terechte klacht. Sowieso vind ik die Cohen een lulletje rozenwater. Leuk als burgemeester, maar zo'n man kan toch geen premier worden?
Inderdaad.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:00 schreef TNA het volgende:
Ik vind je tegenargumenten eerlijk gezegd weinig indrukwekkend.
Rutte kan zo bij de Mediamarkt beginnen met zijn gladde kop. De man kan je nog een koelkast verkopen en roepen dat het de nieuwste iPhone is.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Rutte is idd echt een staatsman die ervaring uitstraalt en in het geheel niet overkomt of hij nog bij z'n moeder woont.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Rutte kan zo bij de Mediamarkt beginnen met zijn gladde kop. De man kan je nog een koelkast verkopen en roepen dat het de nieuwste iPhone is.
[..]
Rutte kan zo bij de Mediamarkt beginnen met zijn gladde kop. De man kan je nog een koelkast verkopen en roepen dat het de nieuwste iPhone is.
Heb ik dat ergens gezegd?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:02 schreef TNA het volgende:
[..]
Rutte is idd echt een staatsman die ervaring uitstraalt en in het geheel niet overkomt of hij nog bij z'n moeder woont.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:18 schreef Strantor het volgende:
[..]
Ik was in mijn tijd een Grand Imperial Wizard
DIT is humor.quote:
Die persoon is ooit in zijn leven door een groep pvvers verkracht en probeert zo zijn trauma te verwerken.quote:
Deze dan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:37 schreef Strantor het volgende:
[..]
Die persoon is ooit in zijn leven door een groep pvvers verkracht en probeert zo zijn trauma te verwerken.
Je kan van elke partij zo'n filmpje make
Tsja, 2 domme groepen bijelkaar; PVV'ers en relmaroks.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:40 schreef Strantor het volgende:
Onvervalst Marokkanen geluid:
Let vooral op de gestolen scooters en laptops
Dion Graus, de man van normen en waarden (Als je vrouw haar bek niet houdt, dan moet je patsen verkopen!)quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:00 schreef zoekjewat het volgende:
Het gaat er niet om dat ik de OP heb gelezen, het gaat erom dat ik de fipo heb gemacht
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:00 schreef zoekjewat het volgende:
Het gaat er niet om dat ik de OP heb gelezen, het gaat erom dat ik de sepo heb gemacht
Dit is wel even raak jaquote:
Door domme mensen te posten wil je de domheid van die PVV'ers verbergen? Wat is je doel?quote:
De PVV zou nooit zo groot zijn geworden als de Marokkanen zich normaal gedroegen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:42 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Tsja, 2 domme groepen bijelkaar; PVV'ers en relmaroks.
En dit blijft treurig...quote:
Dus jij hebt op de PVV gestemd omdat het een anti Marokkanen partij is?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:45 schreef Strantor het volgende:
[..]
De PVV zou nooit zo groot zijn geworden als de Marokkanen zich normaal gedroegen.
Ik ken genoeg normale turken,Antillianen en Surinamers maar geen normale,eerlijke Marokkaan. Die bij mij in de klas zaten stolen altijd toetsen en keken af
Ach, Nederlanders hebben weer wat beeldmateriaal bij elkaar, zodat ze redenen hebben om deze mensen te haten, en op die manier blijven we deze sfeer behouden. Iedere kijker meer is voor hun een hoop op opstandquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:45 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Door domme mensen te posten wil je de domheid van die PVV'ers verbergen? Wat is je doel?
Kijk, hier weer een voorbeeld van een "anti-pvver"quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus jij hebt op de PVV gestemd omdat het een anti Marokkanen partij is?
Dat laatste argument van hem is eigenlijk al genoeg, om hier niet eens op in te hakenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Dus jij hebt op de PVV gestemd omdat het een anti Marokkanen partij is?
Ik neem niets aan, ik stel je een vraag.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:50 schreef Strantor het volgende:
[..]
Kijk, hier weer een voorbeeld van een "anti-pvver"
Gelijk dingen aannemen en iemand zijn woorden verdraaien.
Ik stem op PVV omdat dat de enige partij is die het beestje bij zijn naam durft te noemen, de zwakke rechtstaat wil aanpakken en het aantal immigranten dat hier niks te zoeken heeft wil terugdringenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik neem niets aan, ik stel je een vraag.
Waarom wil je daar niet op in gaan?
Je mag toch vinden dat iemand dood moet zolang je het maar niet doet. Geen problemen mee dus.quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:00 schreef TNA het volgende:
Ik vind je tegenargumenten eerlijk gezegd weinig indrukwekkend.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 01:02 schreef TNA het volgende:
[..]
[..]
Rechtse zomer komt u maar!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:14 schreef panjaboy het volgende:
Job Cohen kan maar de kk krijgen,
lekker hoge inkomens 60% van hun inkomen laten betalen, ronduit belachelijk, daarom ben ik ook blij dat VVD 1 zetel meer heeft gehaald zodat zij kunnen afdwingen dat PvdA hier niet voor gaat. Of dat PvdA misschien niet eens in de coalitie zit
Volledig terecht. De sterksten moeten de zwaarste lasten tillen. Niet andersom. De banken werden door staatssteun in leven gehouden, de rijke elite lacht zich slap met hun riante bonussen en het volk mag er voor bloeden. Die banken hoeven niet keihard te werken, neeeeuuu.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 09:14 schreef panjaboy het volgende:
Job Cohen kan maar de kk krijgen,
lekker hoge inkomens 60% van hun inkomen laten betalen, ronduit belachelijk, daarom ben ik ook blij dat VVD 1 zetel meer heeft gehaald zodat zij kunnen afdwingen dat PvdA hier niet voor gaat. Of dat PvdA misschien niet eens in de coalitie zit
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Volledig terecht. De sterksten moeten de zwaarste lasten tillen. Niet andersom. De banken werden door staatssteun in leven gehouden, de rijke elite lacht zich slap met hun riante bonussen en het volk mag er voor bloeden. Die banken hoeven niet keihard te werken, neeeeuuu.
De sterkste tillen nu al de zwaarste lasten. Voor elke extra verdiende euro moeten zijn procentueel al meer afdragen dan elke willekeuige andere harde werker die niet in de positie is een goedbetaalde baan te hebben. Hun belastingdruk is al veel hoger dan van anderen.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 10:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Volledig terecht. De sterksten moeten de zwaarste lasten tillen. Niet andersom. De banken werden door staatssteun in leven gehouden, de rijke elite lacht zich slap met hun riante bonussen en het volk mag er voor bloeden. Die banken hoeven niet keihard te werken, neeeeuuu.
quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 12:59 schreef -Datdus- het volgende:
Maar nog geen uitgebreide uitleg gehad waarom de standpunten van de pvda beter zijn als die van de pvv,
Go ahead.
Oh ja, nee wacht... Dit plan werkt niet omdat criminelen vaak al een bepaalde mindset hebben volgens jou.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:58 schreef Strantor het volgende:
[..]
Of deze "intelligente straffen" wat uithalen. Deze mensen hebben vaak al zo'n mindset dat er nog weinig aan te doen valt en dit kost handen vol geld en deze "intelligente straffen" schrikken echt niet af.
Kijk daar heb ik wat aan!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:08 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind de PVV economisch geniaal. Ongeveer gelijk aan de SP en dat vind ik een fijne partij. Het punt is dat het economische gedeelte van de PVV niet omhoog komt, ik had nog nooit iets er van gehoord totdat ik eens ging kijken in het partijprogramma. Wilders heeft het naar mijn mening daar dus niet of te weinig over gehad. En waar heeft hij het dan wel over? Juist, de Islam, de immigratiestop, de veiligheid en jaja, sinds een maand: de zorg. En ik hou er niet van als mensen inspelen op de onderbuik gevoelens van andere mensen, ik hou er niet van als mensen praten over andere mensen alsof het een apart soort is, ik hou er niet van als mensen in herhaling vallen.
Ik kan me heel erg goed voorstellen dat de Marokkanen in ons land af en toe verschrikkelijk zijn, soms lees je dingen (of je ziet dingen) die niet kunnen. Maar denk je nou werkelijk dat dat alleen Marokkanen zijn? Ik zie soms blanke mensen die nog veel ergere dingen doen, neem de skinheads, neem de Duitsers in de tweede wereld oorlog. En waarom ik over de Duitsers begin, zij hadden tijdens de tweede wereld oorlog ook een zondebok; de Joden. Wat heeft Wilders? Een zondebok, iets waar hij alles op afschuift.... Wat imho echt niet kan in 2010.
Mensen zijn mensen, en natuurlijk moeten criminelen hard(harder) aangepakt worden, daar ben ik helemaal voor. Maar om een immigratie stop te nemen terwijl wij die mensen jaren geleden voor onze kutklusjes het land in hebben gehaald?! Wat vreselijk egoïstisch! En oh, denk je echt dat door meer politie agenten op straat neer te zetten dat het veiliger wordt? Want het salaris van een politie agent stinkt en dadelijk komt er in plaats van een agent een camera op elke hoek. Voel je je dan wel veilig?
Kortom, nee ik vind de PVV een enge partij. Met name omdat we eigenlijk niet eens over een partij mogen spreken. Het is een beweging. Je mag wel doneren, maar geen lid zijn. Dus over het beleid van de partij mag niet gestemd worden, het is dus eigenlijk autocratisch. Iets waar ik nee tegen zeg....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |