Ik ben wel voor een eerlijke rechtsgang hoor. Het is jammer dat er niet meer controle was op de Arubaanse autoriteiten, dat wel.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hij verknipt is, is al vanaf zijn jeugd duidelijk. Jammer dat Nederland zo zoetsappig met dat soort signalen omgaat.
Hij had nooit vrij rond mogen lopen.
Ja, wieweet gaat hij wel zeggen dat hij 14 jaar oud is (minder jarig).. dan krijgt ie misschien alleen een waarschuwing i.p.v. 35 jaar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:08 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hij zou nog liegen over z'n eigen geboorte.
Idd.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:08 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Hij zou nog liegen over z'n eigen geboorte.
Ja, ook al zou het mijn hart breken.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef Mercer het volgende:
[..]
Het zou jouw zoon maar zijn. Zou je dat dan ook zeggen?
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Heeft iemand zo die link van het filmpje waarop Joran op die kamerdeur klopt? Liefst zo lang mogelijk... Of eventueel een avi/mpeg, dat zou nog beter zijn.
Thx! ff downloaden...quote:
Die kans is heel klein, maar toch... Ik vind niet dat we nu kunnen zeggen dat hij twee moorden op z'n geweten heeft. Al is de kans 99%. Ik hoop dat ze ooit Natalee's lichaam nog vinden, en het kunnen uitsluiten (of niet).quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:09 schreef senesta het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk. Maar hoe groot is de kans dat de dood en verdwijning van een meisje van 18, na in het gezelschap te zijn geweest van iemand die later met blote handen een ander meisje de nek breekt, een ongeluk is?
Dat is het punt niet. Dat "recht" kan zomaar veranderen als de doodstraf ingevoerd wordt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:03 schreef Mercer het volgende:
[..]
Omdat je iemand dood die iemand anders heeft gedood. In deze maatschappij is het zo dat ook moordenaars hun rechten hebben.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:07 schreef johan555 het volgende:
[..]
Het kan ook zo zijn dat er bij Joran net op het juiste moment een stofje niet aangemaakt kan worden wat hem waarschuwt om niet gewelddadig te worden .
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:11 schreef Mercer het volgende:
[..]
Het zou jouw zoon maar zijn. Zou je dat dan ook zeggen?
quote:
Ja, ik snap wat je bedoelt.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:14 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Dat "recht" kan zomaar veranderen als de doodstraf ingevoerd wordt.
Waar het me om gaat is dat jij beweerd niet klopt. Wat Joran deed is een moedwillige daad zonder reden, wat daarop volgt is de doodstraf (als die gold).
Als iemand dat wenst is diegene niet gelijk aan de moordenaar.
Hij is vroeger wel min of meer onder behandeling geweest maar ze kunnen mensen nu eenmaal niet dwingen .quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat hij verknipt is, is al vanaf zijn jeugd duidelijk. Jammer dat Nederland zo zoetsappig met dat soort signalen omgaat.
Hij had nooit vrij rond mogen lopen.
Nee, dat is waar.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:15 schreef senesta het volgende:
[..]
Ik denk dat je met geen mogelijkheid kunt zeggen wat je in die situatie zou doen...
Ja dat is ook helemaal opgenomen in een hotelkamer in Aruba .quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:19 schreef plompzakharry het volgende:
ja en dan ook eens die moeder van nahtlee afpersen
dan mis je wel een paar hersendelen
Dan zou ik hem OOK aan de hoogste boom willen hangen. Tsjaquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:15 schreef senesta het volgende:
Nee, ik vind het oprecht vreselijk voor die moeder maar wat als het jouw dochter was die je een week terug hebt moeten begraven? Of jouw dochter die al vijf jaar weg is en waarvan steeds andere verhalen door Joran worden verspreid? Het meisje Stephany had een gebroken neus, meerdere kneuzingen en haar nek was gebroken. En schijnbaar toen ze nog leefde heeft hij haar laten stikken....
Zou er na zo'n lange tijd nog wat over zijn van het lichaam van Natalee als ze in het water zou liggen?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:13 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Die kans is heel klein, maar toch... Ik vind niet dat we nu kunnen zeggen dat hij twee moorden op z'n geweten heeft. Al is de kans 99%. Ik hoop dat ze ooit Natalee's lichaam nog vinden, en het kunnen uitsluiten (of niet).
Ik vrees van niet. Vissen vinden dat wel een lekker hapjequote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:21 schreef fiooon het volgende:
[..]
Zou er na zo'n lange tijd nog wat over zijn van het lichaam van Natalee als ze in het water zou liggen?
Trouwens, zou ze in het water gegooid zijn dan zou ze toch aan de oppervlakte van het water drijven? Een levend mens zinkt en een lijk drijft....
Je kunt een lijk toch verzwarenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:21 schreef fiooon het volgende:
[..]
Zou er na zo'n lange tijd nog wat over zijn van het lichaam van Natalee als ze in het water zou liggen?
Trouwens, zou ze in het water gegooid zijn dan zou ze toch aan de oppervlakte van het water drijven? Een levend mens zinkt en een lijk drijft....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |