abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held zaterdag 12 juni 2010 @ 12:34:34 #226
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82702387
Ik denk eigenlijk niet dat Joran het zo bijzonder moeilijk gaat krijgen in de gevangenis. Hij is immers 'gewoon een moordenaar' (althans, verdacht van dan). Daarvan lopen er in die gevangenis honderden rond. Degenen die wel echt iets te vrezen hebben zijn kindermoordenaars en -verkrachters, maar dat is Joran dus niet.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82702399
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:30 schreef Qebbel het volgende:
Weet je wat ik niet snap. Waarom heeft hij in godsnaam dat toneelstukje opgevoerd??? Op de site van Peter R staat "Zo moet het lijken alsof hij pas na de moord op de kamer arriveert."

Maar dat klopt dan toch voor geen meter?? Wat zou iemand doen als je je 'vriendin' dood in je hotelkamer aantreft?? Sowieso niet dat wat Joran heeft doen laten lijken. Ik denk dat de meeste mensen echt in paniek aan allerlei bellen gaan trekken, politie etc. Dus hoe heeft hij dan ooit kunnen denken dat dit zijn onschuld zou kunnen bewijzen? Die gast is idd echt dom zeg.
Ik denk dat hij dus op dat moment (nog ) niet weet dat daar een camera hangt .
Hij haalt die medewerker met die sleutel omdat die dan getuige is dat hij met 2 koffie in z'n handen staat en wil doen lijken alsof hij al een tijdje niet in die kamer kan .
Volgens mij heeft hij daar kort daarvoor vermoord .
Of het moord met voorbedachte rade kan worden weet ik niet want anders had hij dat gaatje
van dat doosje waar die camera inzit wel afgeplakt .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82702410
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:27 schreef johan555 het volgende:
dit is SECO-DE-POLLO

[ afbeelding ]
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:35:51 #229
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82702426
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:32 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

*Speculatie alert*

Misschien zag hij de camera pas toen hij al bezig was met het toneelstukje. Dat hij op dat moment dacht: FUCK, ik kan maar beter vluchten...
Ja maar dan nog. Ook al zouden er helemaal geen camera's gehangen hebben. Hij wilde het toneelstukje op voeren om te zorgen dat hij onschuldig bevonden zou kunnen worden. Hij heeft daar dat kamermeisje als getuige voor. Maar het klopt niet. Want als het meisje al dood in de kamer lag en hij komt met 2 koffie binnen, dan ga je toch niet rustig weg daarna, wat hij heeft gedaan?? Ik snap echt niet wat hij heeft willen bereiken met dat zogenaamd aankloppen en dat kamermeisje?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_82702450
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:30 schreef Qebbel het volgende:
Weet je wat ik niet snap. Waarom heeft hij in godsnaam dat toneelstukje opgevoerd??? Op de site van Peter R staat "Zo moet het lijken alsof hij pas na de moord op de kamer arriveert."
Ja, net of de camera niet heeft gezien dat hij net vantevoren alsnog op die kamer is geweest, en eerst samen met haar de kamer betreedde, plus dat niemand anders op die kamer is geweest.
pi_82702470
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik denk eigenlijk niet dat Joran het zo bijzonder moeilijk gaat krijgen in de gevangenis. Hij is immers 'gewoon een moordenaar' (althans, verdacht van dan). Daarvan lopen er in die gevangenis honderden rond. Degenen die wel echt iets te vrezen hebben zijn kindermoordenaars en -verkrachters, maar dat is Joran dus niet.
Vooral vrouwen moordenaars en kindermoordenaars hebben daar geen leven .
Wanneer domme mensen domme dingen beweren, dan moet je ze niet corrigeren, maar glimlachend gelijk geven.
pi_82702520
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:37 schreef johan555 het volgende:

[..]

Ik denk dat ook meeweegt dat hij een buitenlander is. Een buitenlander die een van hen heeft vermoord. Denk niet dat ze erg blij zijn met Joran.
pi_82702531
quote:
dit is SECO-DE-POLLO

[ afbeelding ]
Ik kan niet echt zeggen dat de aanblik hiervan mij hongerig maakt
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_82702533
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:37 schreef johan555 het volgende:

[..]

In die landen worden heel wat vrouwen vermoord en staan vrouwen sowieso lager dan de man. Denk idd dat kindermoordenaars het het zwaarste hebben.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:40:03 #235
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_82702563
quote:
dit is SECO-DE-POLLO

[ afbeelding ]
Ik vond het er in het filmpje al zo luxe uitzien voor een gevangenis. Maar dit ziet er smerig uit.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_82702581
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ja maar dan nog. Ook al zouden er helemaal geen camera's gehangen hebben. Hij wilde het toneelstukje op voeren om te zorgen dat hij onschuldig bevonden zou kunnen worden. Hij heeft daar dat kamermeisje als getuige voor. Maar het klopt niet. Want als het meisje al dood in de kamer lag en hij komt met 2 koffie binnen, dan ga je toch niet rustig weg daarna, wat hij heeft gedaan?? Ik snap echt niet wat hij heeft willen bereiken met dat zogenaamd aankloppen en dat kamermeisje?
Misschien liep er ergens nog iemand op die gang en dacht hij > dan horen ze dat ik heb staan kloppen
pi_82702583
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:35 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Het toneelstukje was voor eventuele andere gasten of kamermeisjes in de hotelgang. Daarna wilde hij iemand gaan halen om samen te "ontdekken" dat mevrouw dood in zijn hotelkamer lag. Hij zou dan van niets hebben geweten. Hij was immers zijn sleutel kwijt of die lag nog in de kamer zelf. Dat had dan zijn alibi moeten zijn. Maar ja, toen zag hij opeens die camera... en werd het vluchten.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_82702668
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:38 schreef Faithfulness het volgende:

[..]

Ik denk dat ook meeweegt dat hij een buitenlander is. Een buitenlander die een van hen heeft vermoord. Denk niet dat ze erg blij zijn met Joran.
Goedemorgen Inderdaad, dat denk ik ook. Je bent dan echt dubbel fout. Ik ben alleen benieuwd hoe die gedetineerde aan het nieuws komen in de gevangenis. Ze zullen geen abonnementje op de Peruaanse Telegraaf hebben daarzo.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:43:44 #239
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82702677
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:36 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Ja, net of de camera niet heeft gezien dat hij net vantevoren alsnog op die kamer is geweest, en eerst samen met haar de kamer betreedde, plus dat niemand anders op die kamer is geweest.
Precies. Maar nogmaals. Ookal zouden die camera's er helemaal niet gehangen hebben, was het nog raar.

Ik snap zijn redenering niet hiervoor.
Stel(!), hij was inderdaad niet de moordenaar en hij zou niet op die kamer zijn geweest. Hij heeft dat kamermeisje (getuige!) de deur open laten doen, want niemand deed open. Wat treft de "niet-moordenaar" dan aan: het dode meisje. Wat doet de "niet-moordenaar" dan?? Niet vluchten in ieder geval!

Dus dat is gewoon juist een hele domme move geweest. En eigenlijk juist een bewijs geworden dat hij het wél heeft gedaan!
pi_82702695
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:40 schreef djenneke het volgende:

[..]

Het toneelstukje was voor eventuele andere gasten of kamermeisjes in de hotelgang. Daarna wilde hij iemand gaan halen om samen te "ontdekken" dat mevrouw dood in zijn hotelkamer lag. Hij zou dan van niets hebben geweten. Hij was immers zijn sleutel kwijt of die lag nog in de kamer zelf. Dat had dan zijn alibi moeten zijn. Maar ja, toen zag hij opeens die camera... en werd het vluchten.
Dat zou heel goed kunnen.
pi_82702696
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:43 schreef fiooon het volgende:

[..]

Goedemorgen Inderdaad, dat denk ik ook. Je bent dan echt dubbel fout. Ik ben alleen benieuwd hoe die gedetineerde aan het nieuws komen in de gevangenis. Ze zullen geen abonnementje op de Peruaanse Telegraaf hebben daarzo.
Ga er maar gerust van uit dat zijn nieuwe vriendjes precies weten wie hij is en wat ie gedaan heeeft
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 12:45:14 #242
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_82702710
quote:

[..]

Ohw, ok! Ik snap hem nu ja. Wist niet dat hij daadwerkelijk erachter was gekomen dat hij die camera had ontdekt. Dacht dat hij dat ding voor brandalarm had aangezien ofzo.
pi_82702755
quote:

[..]

jaaaa, dit zou heel goed kunnen!!
  Donald Duck held zaterdag 12 juni 2010 @ 12:47:54 #244
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_82702767
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik vond het er in het filmpje al zo luxe uitzien voor een gevangenis. Maar dit ziet er smerig uit.
Qua uiterlijk geen schoonheidsprijs.
Maar als je het afzet tegen die eerdere horrorverhalen over de gevangenis valt het zeker mee. Gewoon wat kip, rijst, bonen in saus.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_82702773
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:45 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Ohw, ok! Ik snap hem nu ja. Wist niet dat hij daadwerkelijk erachter was gekomen dat hij die camera had ontdekt. Dacht dat hij dat ding voor brandalarm had aangezien ofzo.
Dat blijft ook speculatie hoor, maar is wel de meest logische verklaring. In het filmpje zie je hem terugkeren na het aankloppen en echt een blik werpen in de camera van "shit". Paar minuten later laat hij iemand de kamer voor hem openen. En vlak daarna gaat hij ervandoor.
pi_82702792
Er stond ook ergens dat hij een zee en stromings kaart tussen zijn spullen had zitten , is dat nou een fabeltje of is die echt aangetroffen ?
pi_82702887
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:44 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Ga er maar gerust van uit dat zijn nieuwe vriendjes precies weten wie hij is en wat ie gedaan heeeft
Jawel, dat geloof ik zeker maar hoe komen ze aan die informatie? Gaan die bewakers savonds lekker een biertje drinken samen met allle gedetineerden in Tha Castro Castro club en vertellen ze zo het nieuws door?

Ik kan me geen voorstelling maken van hoe die bewakers omgaan met de gevangenen.
pi_82702957
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:52 schreef fiooon het volgende:

Ik kan me geen voorstelling maken van hoe die bewakers omgaan met de gevangenen.
In het begin zullen ze heus wel normaal tegen hem doen. Ze willen geen flater slaan en een dode buitenlander in hun gevangenis
pi_82702973
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 12:52 schreef fiooon het volgende:

[..]

Jawel, dat geloof ik zeker maar hoe komen ze aan die informatie? Gaan die bewakers savonds lekker een biertje drinken samen met allle gedetineerden in Tha Castro Castro club en vertellen ze zo het nieuws door?

Ze hebben daar ook bezoek en vast ook wel een krantje of een radiootje.
pi_82702988
doodstraf is de beste oplossing

die vuilehond zit nog in ze eentje op een cel ook
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')