Ergens tekort voor staan en dan niet meer achter de pc mogen van pappie en mammiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb het nu verdiend, ik sta voor niets een tekort en ga gewoon over en de laatste loodjes heb ik in mn eentje afgelegd en zijn gelukt
Nou nou nou nou nou nou nouquote:
Ik ben blijven zitten, en als dat verbod er niet was geweest, dan was het havo geworden volgend jaarquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ergens tekort voor staan en dan niet meer achter de pc mogen van pappie en mammie
Moet ik er een opsturenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in de buurt woon anders wil ik ze wel proeven
Ik heb nog wel wat chips, ik weet alleen niet of dat wel goed gaatquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Moet ik er een opsturen![]()
haha
ik ga eens kijken of er wat te eten in huis is
Hoezo geloof jij mij niet?quote:
Dat was voor mij bijna een heel Stoeprandleven Naatjeleven geledenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:01 schreef DevilsWhore het volgende:
Ergens tekort voor staan en dan niet meer achter de pc mogen van pappie en mammie
Ik ben toch ook blijven zitten? 2x?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben blijven zitten, en als dat verbod er niet was geweest, dan was het havo geworden volgend jaar
Van jezelf de discipline niet hebben om op hetzelfde schoolniveau te blijvenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben blijven zitten, en als dat verbod er niet was geweest, dan was het havo geworden volgend jaar
Nee, ik ben een neger, ik scheld met kanker.quote:
Badass motherfucker.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb als jochie van 5 de koekkast opengetrokken en alle koekblikken naast mij neergezet in een kringetje, toen vonden mijn ouders mij met een big smile vol chocola
tuurlijk wel!quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat chips, ik weet alleen niet of dat wel goed gaat
[..]
Hoezo geloof jij mij niet?
Hoiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee, ik ben een neger, ik scheld met kanker.
Doe je goedquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb als jochie van 5 de koekkast opengetrokken en alle koekblikken naast mij neergezet in een kringetje, toen vonden mijn ouders mij met een big smile vol chocola
Dus, betekent niet dat ik dat ook moet doenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben toch ook blijven zitten? 2x?
Je vindt me zielig he?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:04 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Van jezelf de discipline niet hebben om op hetzelfde schoolniveau te blijven
Met mij is ;t toch ook goed gekomen? Ik heb straks 2 diploma;s jongeuh.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus, betekent niet dat ik dat ook moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |