Knuppeltje, als ze zo goed waren, dan zaten ze wel bij de selectie :/quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:37 schreef horned_reaper het volgende:
Het USA WK team is dus maar een B-team xD
De helft van de topspelers spelen momenteel nog in Amerika.....
Ben je der zo 1quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:40 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Boeit me niet, ik wil attractief voetbal zien
Allebeiquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:41 schreef wdn het volgende:
[..]
Ben je der zo 1
Ik heb NL liever kampioen
Of zoals ze op Sporza zeiden: kopslagquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:41 schreef porsche1 het volgende:
Kon een veradelijke bal zijn, die kopstoot.
wie niet maar tegenwoordig zijn ze blij met schaken een modale eredivisie spelerquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:42 schreef wolferl het volgende:
Howard is ooit te licht bevonden door Feyenoord.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:42 schreef minutenman het volgende:
whehe die keeper is een autist________
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:43 schreef minutenman het volgende:
elia heeft ook gilles de la tourette.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:42 schreef StephanL het volgende:
haha een keeper met Gilles de la Tourette
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef MafLander het volgende:
COCK SHIT FUCKFACE ASSSS!!!!!
Lijkt me lastig tijdens een wedstrijd..
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:44 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij mag ongestoord tegen Rooney zeggen: Hey, you ginger fuck-faced dickhead.
idd, niet eens mogelijkheid dat uit te zetten op NL1 HDquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:45 schreef porsche1 het volgende:
Dat gelul wat mij niks interesseert @ NOS.
Hij is wel een van de betere keepers van dit WK.quote:
Geloof me, toen ik in Amerika op school zat zag ik daar superveel talenten. Echt hele goeie die zich makkelijk aan de Nederlanders kunnen wagen. Maar daar geven ze alleen iets om basketbal, baseball of AF, dus daar gaan ook de beurzen naartoe. In voetbal zit niet veel geld en ook niet veel eer. Dus gaan ze op hun 16e or so toch maar over op een van die andere sporten.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:45 schreef Kassabon het volgende:
ben best wel gelukkig met de gedachte dat amerika nooit wereldkampioen voetbal kan worden..
ondanks het feit dat het zo een groot land is, zou je toch op zijn mist logisch zijn dat er zo nu en dan ook een wonderkind tussen zit.. maar neen..
maar goed.. zo slecht dat Amerikanen voetballen, zo slecht acteren Nederlanders
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |